Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Witte otto jas met hoge kraag

Pagina's : [1] 2 3

Missnadorja
29-11-2006, 19:34

Sallaam dames Ik heb vandaag, eindelijk de jas binnen gekregen die ik bij otto had besteld ., ik bedoel die witte jas met die hoge kraag waar zoveel topics over zijn geopend,nou toen ik em uit de doos haalde schrok ik me rot:eek: ik dacht ik pas m even nou het is gewoon een witte badjas. Hij is zo lelijk niet normaal..Ik heb otto gelijk gebeld dat ze em z.s.m konden ophalen.. Dus dames jullie missen niks,op de site lijkt ie echt prachtig:wow: . Het is de eerste x dat ik van internet bestel en de laaste x koop liever in de winkel dat ik het gelijk zie en pas.. Dit moest ik met jullie delen dames

s0fiia_
29-11-2006, 19:44
Heb je een foto van die jas. Wil hem wel zien :haha: *

DiamondPrincess
29-11-2006, 19:53
Ik wil ook wel een foto zien

cheima
29-11-2006, 19:54
:lol: Leedvermaak is het beste vermaak. Sorry! Ik heb iets soort gelijks meegemaakt maar dan een truitje van de Wehkamp, sindsdien never again girlfriend! Hahahahha!

DiamondPrincess
29-11-2006, 19:55

:lol: Leedvermaak is het beste vermaak. Sorry! Ik heb iets soort gelijks meegemaakt maar dan een truitje van de Wehkamp, sindsdien never again girlfriend! Hahahahha! He laat jouw corset riem eens zien, ik heb die foto van vorige keer gemist!

cheima
29-11-2006, 19:58
He laat jouw corset riem eens zien, ik heb die foto van vorige keer gemist! Ik heb echt hele leuke foto's van mezelf met verschillende kledingstylen. Ik wou van ze van de week plaatsen, geuss what?? Ben ik dat fucking ding van me bleutooth kwijt, hij is gewoon spoorloos! :kwaad: Nu moet ik weer foto's maken, met me digi! :huil: Ik ga even kijjken of ik die foto hier nog heb, hij is niet duidelijk hoor. Ik heb hem van mezelf gemaakt omdat ik alleen thuis was niemand kon een pica van me nemen. Ik had hem aan met een wit blousje, zwarte driekwart pantalon en pumps. Wacht effe zoeken.:D

DiamondPrincess
29-11-2006, 20:00
Ik heb echt hele leuke foto's van mezelf met verschillende kledingstylen. Ik wou van ze van de week plaatsen, geuss what?? Ben ik dat fucking ding van me bleutooth kwijt, hij is gewoon spoorloos! :kwaad: Nu moet ik weer foto's maken, met me digi! :huil: Ik ga even kijjken of ik die foto hier nog heb, hij is niet duidelijk hoor. Ik heb hem van mezelf gemaakt omdat ik alleen thuis was niemand kon een pica van me nemen. Ik had hem aan met een wit blousje, zwarte driekwart pantalon en pumps. Wacht effe zoeken.:D Ik wacht wel even!:D

ImeneBella
29-11-2006, 20:01
Sallaam dames Ik heb vandaag, eindelijk de jas binnen gekregen die ik bij otto had besteld ., ik bedoel die witte jas met die hoge kraag waar zoveel topics over zijn geopend,nou toen ik em uit de doos haalde schrok ik me rot:eek: ik dacht ik pas m even nou het is gewoon een witte badjas. Hij is zo lelijk niet normaal..Ik heb otto gelijk gebeld dat ze em z.s.m konden ophalen.. Dus dames jullie missen niks,op de site lijkt ie echt prachtig:wow: . Het is de eerste x dat ik van internet bestel en de laaste x koop liever in de winkel dat ik het gelijk zie en pas.. Dit moest ik met jullie delen dames Hahahaha!! Dat is de reden dat ik nooit iets van internet koop! Op de foto lijkt ie prachtig, maar in het echt.......... :maf: :zwaai:

cheima
29-11-2006, 20:03
Ik wacht wel even!:D Waar kan ik nog meer uploaden, www.imageshack.us doet het niet, kan de server niet vinden?:confused:

DiamondPrincess
29-11-2006, 20:04
Waar kan ik nog meer uploaden, www.imageshack.us doet het niet, kan de server niet vinden?:confused: Ik weet niet

cheima
29-11-2006, 20:05
Saffie hij doet het al! :D

DiamondPrincess
29-11-2006, 20:08
Saffie hij doet het al! :D Nice! :D Die zocht ik dus ook, ik heb er een die heel smal is, gewoon een riem eigenlijk. Maar 3 kwartspantalon waar heb je die vandaan? Ik kan er namelijk geen vinden! Ten minste niet een die echt mooi zit...

Missnadorja
29-11-2006, 20:09
Meiden lach er maar lekker om,ik moest er zelf ook om lachen. Ik ben toen, naar beneden gegaan om em aan mijn moeder te laten zien die kwam niet bij van het lachen,en toen kwam mijn broertje van 12 er nog bij so wat voor deken heb jij aan.Ik dacht kom jij er ook nog even bij..

Missnadorja
29-11-2006, 20:10
Hoe kan ik die foto van de jas hier plaatsen..

PreciOus_MocrO
29-11-2006, 20:11

www.imageshack.us ;);

Pagina's : [1] 2 3