Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : SUPRISE AVOND, dames met creatieve, leuke idieen help me ffe

01LaHbIbAh09
29-11-2006, 18:59

Salaam oe3alaikum iedereen, We hebben binnenkort een suprise avond op het werk, een soort uitje zeg maar met alle collega's. De bedoeling is dat je iets voor iemand moet knutselen en 10 euro aan kleine kadootjes kopen. Nou, heel leuk allemaal natuurlijk maar kweet echt NIET wat ik maken moet :(. Kan iemand mij helpen? Kom maar op met jullie creatieve idieen WAT IS LEUK? Kmoet iets voor een 17 jarige meisje maken die pas bij onze bedrijf stage loopt. Ik ken haar nog niet echt zo goed, dus dames pls wat help me, wat is leuk?

Fert0ta
29-11-2006, 19:03
Maak haar hoofd na van papiermache en stop daar het cadeutje in :D

01LaHbIbAh09
29-11-2006, 19:43
Maak haar hoofd na van papiermache en stop daar het cadeutje in :D Haar hoofd namaken? Oei dat gaat ni lukken denk ik:hihi: . Nog een andere leuke tip? :(

01LaHbIbAh09
29-11-2006, 19:57
Ow jeee echt niemand? :(

01LaHbIbAh09
05-12-2006, 14:35

UP UP echt niemand??? :(

Safia21
05-12-2006, 14:37
Wat voor type is ze?

01LaHbIbAh09
05-12-2006, 14:46
Wat voor type is ze? Een kletskous en een echte dummy, je moet haar iets tien keer uitleggen voordat ze wat snapt maja :hihi: . Ze houdt zich ook heel veel bezig met haar uiterlijk en ze is opzicht wel een nette meid en haar lievelingskleur is zwart, en ze houdt absoluut niet van dat roze meisjes achtige gedoe, pfff ik vind haar echt een lastige :( Ken je misschien een leuke winkeltje waar je leuke spulletjes kan halen? Of heb je misschien een leuke idee om te knutselen? Pls mensen help me :huil:

Safia21
05-12-2006, 14:58
Een kletskous en een echte dummy, je moet haar iets tien keer uitleggen voordat ze wat snapt maja :hihi: . Ze houdt zich ook heel veel bezig met haar uiterlijk en ze is opzicht wel een nette meid en haar lievelingskleur is zwart, en ze houdt absoluut niet van dat roze meisjes achtige gedoe, pfff ik vind haar echt een lastige :( Ken je misschien een leuke winkeltje waar je leuke spulletjes kan halen? Of heb je misschien een leuke idee om te knutselen? Pls mensen help me :huil: Je kunt bv zelf een toilettas maken (van karton of van stof) en daar een kammetje van karton in doen en een spiegeltje die je beplakt met aluminium folie.. en dan losse dingetjes kopen zoals een zwarte eyeliner.. zwarte mascara.. Tis maar een klein idee.. ben ook niet zo crea

01LaHbIbAh09
05-12-2006, 15:00
Je kunt bv zelf een toilettas maken (van karton of van stof) en daar een kammetje van karton in doen en een spiegeltje die je beplakt met aluminium folie.. en dan losse dingetjes kopen zoals een zwarte eyeliner.. zwarte mascara.. Tis maar een klein idee.. ben ook niet zo crea Choekran hbiba :sjans:.

01LaHbIbAh09
05-12-2006, 15:03
en wat vinden jullie hiervan dames: filmklapper nodig: plat rechthoekig doosje of een dvd-hoes, hout, mat zwart karton, witte verf of typex, lijm, plakband, krijt, schaar De verpakking van sommige cadeau's (spiegel, lijstje) is al geschikt als basis voor deze surprise. Maak een houtje in dezelfde breedte en dikte als het doosje. Maak de zijkanten van het doosje en houtje vast met klussentape. Beplak het doosje en het houtje met mat zwart karton. Beschilder de filmklapper en schrijf er met krijt een passende titel op. http://www.zoz.nl/sint/filmklap.gif