Bekijk originele versie : Iets Tegen Littekentjes??
AAAAAAAHHHHH
29-11-2006, 18:51
Kan iemand mij helpen??
Ik heb een vriendin en die heeft littekentjes over van haar puisten..
het zijn er niet veel..2 maar ofzo.. maar et lijken wel pigmentvlekjes.. kan iemand mij vertellen wat er tegen helpt.. iets dat helpt om het te laten vervagen ofzo?
Alvast bedankt!!:kus:
LillyRosaa
29-11-2006, 19:14
ja wil ik ook weten
gekkemeid
29-11-2006, 19:39
jah dat wil ik ook weten, ik heb dat geval, maar dan me rug, en bestt wel veell...ik ben nu oook op zoek naar een middel..
fassylina
29-11-2006, 23:11
hey sgatjes
weet je wat best wel helpt, zon anti litteken creme van kruidvat (gewoon kruidvatmerk), heel klein potje van 2, 50, moet je twee keer per dag opsmeren. je moet het wel volhouden. en anders gewoon pure vitamine E olie, bij de bodyshop. stinkt wel, maar de moeite waard.
sweetysma
30-11-2006, 15:30
hey sgatjes
weet je wat best wel helpt, zon anti litteken creme van kruidvat (gewoon kruidvatmerk), heel klein potje van 2, 50, moet je twee keer per dag opsmeren. je moet het wel volhouden. en anders gewoon pure vitamine E olie, bij de bodyshop. stinkt wel, maar de moeite waard.
is dat niet voor littekens van bijvoorbeeld verbranding enzovoort....:rolleyes:
Yasmine007
30-11-2006, 15:48
is dat niet voor littekens van bijvoorbeeld verbranding enzovoort....:rolleyes:
Nee dat is calendulan van vsm... die jij bedoelt..:o
Yasmine007
30-11-2006, 15:49
hey sgatjes
Is dit ook voor littekens, en vervaagd het de littekens en heb je er zelf ook ervaring mee..??
AAAAAAAHHHHH
30-11-2006, 16:35
Dank jullie wel voor jullie adviezen!!:kus:
Jullie zijn egte sgatten :D!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.