Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help me!!!!!!!!!!!!!!!!!

2911
28-11-2006, 22:23

salaam, Ik zit met t volgende, heb heel erg last van haar uitval, mijn haar word steeds dunner en dunner kan niet eens kamen of duchen zonder bos haren te verliezen:traan1: Help me, weet iemand een goede middel tegen haar uitval? dank jullie wel alvast:)

discussie
28-11-2006, 22:29
Salaam, Ik had dit ook, ik ben daarmee naar de huisarts geweest en hij vertelde me dat het door o.a stress, hormonen, afwisseling van tempratuur weer bla bla bla enz. Hij gaf me toen een middel dat voor hoofdhuid is. Het helpt wel. Ik heb nu geen haar uitval meer, maar de vraag is waneer groeit mijn haar weer.. want het kan best voller! Ik hoop dat ik je voldoende informatie heb gegeven kusje discussie.

Dunyaa
28-11-2006, 22:29
achhh meid toch... waar zal ik beginnen... Ik heb alles geprobeerd; Knoflook, Black seed, Hdid l'mer.... alle soorten kruiden die je maar kan bedenken ( ik ruik het bij wijze van spreke nog).. Alle shampoo's heb ik gehad, haargroei capsules.... NIETS hielp... Nu ben ik bezig met Henna, het stinkt vreselijk maar mijn haar ziet er steeds beter uit... ik doe het wekelijks... Het lijkt te helpen.. Ik had het veel eerder moeten doen maar ik vind het vies... Zelf de dermatoloog kon niets voor mij betekenen.....

2911
28-11-2006, 22:39
Salaam, Ik had dit ook, ik ben daarmee naar de huisarts geweest en hij vertelde me dat het door o.a stress, hormonen, afwisseling van tempratuur weer bla bla bla enz. Hij gaf me toen een middel dat voor hoofdhuid is. Het helpt wel. Ik heb nu geen haar uitval meer, maar de vraag is waneer groeit mijn haar weer.. want het kan best voller! Ik hoop dat ik je voldoende informatie heb gegeven kusje discussie. ik ben geweest bij de huisarts die gaf me helemaal nix:kwaad: en ja stress heb ik genoeg:( bedankt meid:kus:

2911
28-11-2006, 22:46

achhh meid toch... waar zal ik beginnen... Ik heb alles geprobeerd; Knoflook, Black seed, Hdid l'mer.... alle soorten kruiden die je maar kan bedenken ( ik ruik het bij wijze van spreke nog).. Alle shampoo's heb ik gehad, haargroei capsules.... NIETS hielp... Nu ben ik bezig met Henna, het stinkt vreselijk maar mijn haar ziet er steeds beter uit... ik doe het wekelijks... Het lijkt te helpen.. Ik had het veel eerder moeten doen maar ik vind het vies... Zelf de dermatoloog kon niets voor mij betekenen..... wat een toeval, ik heb die troep ook allemaal geprobeerd ben nu net als jij met die henna bezig, ik doe m 1 keer in de maand. ben al 3 maanden mee bezig, maar t heeft bij mij toe nu toe niet geholpen:(

7alawa
28-11-2006, 22:52
Vitamine B complex pilletjes van de apotheek. Bij mij hielp het wel. het kost rond de 3 euro voor 50 stuks ongeveer!