Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaans + Belgisch gaat dit???

000Zina000
26-07-2003, 22:21

Salaam iedereen!!!!! Ik wou van jullie eens weten hoe jullie er over denken!! Ik ben een Belgisch meisje en als ik tegen iemand zeg: ik ben met een Marokkaan, bekijke ze me raar of zegge dat ik hopeloos ben.Ik ga eerlijk zijn ik heb nog nooit een relatie gehad met een Belg en ik heb daar ook geen behoefte aan. Ik krijg dan ook alleen maar verwijte naar mijn hoofd gesmete zoals rassenverader en scheldwoorden.Ik wil dan ook echt Moslim worden.Maar mijn vader heeft me al verwittigd dat hij me dan niet meer wil kennen.Ik weet echt niet wat ik nog moet doen,ik wil zeker mijn vader ook niet kwetsen.Maar ik weet vanbinnen dat er wel een dag zal komen dat ik echt moslim word en dat ik met een Marokkaan zal trouwen,maar ik heb alleen bang voor de gevolgen. Wat denken jullie ervan...??? :( Al vast bedankt voor jullie reactie!!!!!! Beslama :zwaai:

maroc_angel
26-07-2003, 22:23
Meid ik zou zeggen Volg Je Hart. Hoop dat je de juiste keuze maakt.

mocromagic
26-07-2003, 22:25
Origineel gepost door 000Zina000 Salaam iedereen!!!!! Ik wou van jullie eens weten hoe jullie er over denken!! Ik ben een Belgisch meisje en als ik tegen iemand zeg: ik ben met een Marokkaan, bekijke ze me raar of zegge dat ik hopeloos ben.Ik ga eerlijk zijn ik heb nog nooit een relatie gehad met een Belg en ik heb daar ook geen behoefte aan. Ik krijg dan ook alleen maar verwijte naar mijn hoofd gesmete zoals rassenverader en scheldwoorden.Ik wil dan ook echt Moslim worden.Maar mijn vader heeft me al verwittigd dat hij me dan niet meer wil kennen.Ik weet echt niet wat ik nog moet doen,ik wil zeker mijn vader ook niet kwetsen.Maar ik weet vanbinnen dat er wel een dag zal komen dat ik echt moslim word en dat ik met een Marokkaan zal trouwen,maar ik heb alleen bang voor de gevolgen. Wat denken jullie ervan...??? :( Al vast bedankt voor jullie reactie!!!!!! Beslama :zwaai: ik begrijp t niet helemaal.... ben je van origine belg of marokkaans??

000Zina000
26-07-2003, 22:25
Ik ben belgisch

mocro_souhaila
26-07-2003, 22:29

gewoon trouwen met een marokkaan..je vader houdt van je..hij draait wel bij .:D

mocromagic
26-07-2003, 22:32
Origineel gepost door 000Zina000 Ik ben belgisch meid dan heb ik het volgende advies voor je: je moet je nooit schamen voor wat je bent!!!! als je belg ben, wees daar dan trots op!! als je met een marokkaanse jongen trouwt zal dit niet automatisch betekenen dat je moslima word...dit moet je uit je zelf worden en daaraan houden! als je je verdiept in de Islam en de Koran zal je erachter komen dat alles voor ons geschreven staat en dat je daar blij mee moet zijn (Alhamdoulah!!) ik vind het een beetje raar dat je zegt dat je je marokkaanse voelt....wat houdt dat gevoel in dan??

Zakaria_Magrabi
26-07-2003, 22:38
Origineel gepost door 000Zina000 Salaam iedereen!!!!! Ik wou van jullie eens weten hoe jullie er over denken!! Ik ben een Belgisch meisje en als ik tegen iemand zeg: ik ben met een Marokkaan, bekijke ze me raar of zegge dat ik hopeloos ben.Ik ga eerlijk zijn ik heb nog nooit een relatie gehad met een Belg en ik heb daar ook geen behoefte aan. Ik krijg dan ook alleen maar verwijte naar mijn hoofd gesmete zoals rassenverader en scheldwoorden.Ik wil dan ook echt Moslim worden.Maar mijn vader heeft me al verwittigd dat hij me dan niet meer wil kennen.Ik weet echt niet wat ik nog moet doen,ik wil zeker mijn vader ook niet kwetsen.Maar ik weet vanbinnen dat er wel een dag zal komen dat ik echt moslim word en dat ik met een Marokkaan zal trouwen,maar ik heb alleen bang voor de gevolgen. Wat denken jullie ervan...??? :( Al vast bedankt voor jullie reactie!!!!!! Beslama :zwaai: ey lieverd..... ik begrijp wat je bedoeld..... Maar maar inderdaad wat dat andere meisje al zei.... Je moet je nooit schamen voor wat je bent.... en tuurlijk als jij je marokaanse voelt oki dat zijn jou gevoelens maar verberg je belgische kant niet..... want je moet altijd trots zijn voor wat en wie je bent.....

000Zina000
26-07-2003, 22:51
Soms als mensen me zien denken ze niet direkt dat ik belgisch ben,en dan gaat alles nog goed. Maar dan als ik zeg ja ik ben belgisch is het net of ze een afkeer krijgen en dat wil ik ook niet,ik ben ook maar een mens.Waarom zou ik dan nog zeggen dat ik belgisch ben....???

mocromagic
26-07-2003, 22:52
Origineel gepost door 000Zina000 Soms als mensen me zien denken ze niet direkt dat ik belgisch ben,en dan gaat alles nog goed. Maar dan als ik zeg ja ik ben belgisch is het net of ze een afkeer krijgen en dat wil ik ook niet,ik ben ook maar een mens.Waarom zou ik dan nog zeggen dat ik belgisch ben....??? hoezo?? lijk je marokaans dan? denken mensen dat je liegt over je origine......

Zakaria_Magrabi
26-07-2003, 22:53
Origineel gepost door 000Zina000 Soms als mensen me zien denken ze niet direkt dat ik belgisch ben,en dan gaat alles nog goed. Maar dan als ik zeg ja ik ben belgisch is het net of ze een afkeer krijgen en dat wil ik ook niet,ik ben ook maar een mens.Waarom zou ik dan nog zeggen dat ik belgisch ben....??? nee misschien zie je het verkeerd door je ogen je mensen kunnen niet zomaar afkeer krijgen op iemand.... en mohim je moet trots zijn waar je vandaan komt.... ik ben ook trots dat ik half marokaans en half nederlands ben.... Kijk over het algemeen voel ik mij meer marokaans maar ik ga niet ontkennen dat ik nederlands ben.... ik bedoel dat ben ik ook...

Zakaria_Magrabi
26-07-2003, 22:55
Origineel gepost door 000Zina000 Soms als mensen me zien denken ze niet direkt dat ik belgisch ben,en dan gaat alles nog goed. Maar dan als ik zeg ja ik ben belgisch is het net of ze een afkeer krijgen en dat wil ik ook niet,ik ben ook maar een mens.Waarom zou ik dan nog zeggen dat ik belgisch ben....??? en ja misschien lijk je niet op een belgische maar op een marokaanse lijk je ook niet.......(sorry maar het is echt zo....) Maar in iedergeval.... het is helemaal niet verkeerd dat jij je marokaans voelt maar je moet je belgische kant niet weg laten vallen daardoor ik bedoel daar moet je ook trots op zijn....

000Zina000
26-07-2003, 22:59
Jaja dat weet ik Marokkaans lijk ik niet maar ook geen Belgisch.En ik snap wat je bedoeld. Toch bedankt voor je reactie

GangstaLovin
26-07-2003, 23:01
Ben jij dat dan op de foto?

000Zina000
26-07-2003, 23:06
Neenee dat ben ik niet

Ciham
27-07-2003, 15:07

Origineel gepost door 000Zina000 Salaam iedereen!!!!! Ik wou van jullie eens weten hoe jullie er over denken!! Ik ben een Belgisch meisje en als ik tegen iemand zeg: ik ben met een Marokkaan, bekijke ze me raar of zegge dat ik hopeloos ben.Ik ga eerlijk zijn ik heb nog nooit een relatie gehad met een Belg en ik heb daar ook geen behoefte aan. Ik krijg dan ook alleen maar verwijte naar mijn hoofd gesmete zoals rassenverader en scheldwoorden.Ik wil dan ook echt Moslim worden.Maar mijn vader heeft me al verwittigd dat hij me dan niet meer wil kennen.Ik weet echt niet wat ik nog moet doen,ik wil zeker mijn vader ook niet kwetsen.Maar ik weet vanbinnen dat er wel een dag zal komen dat ik echt moslim word en dat ik met een Marokkaan zal trouwen,maar ik heb alleen bang voor de gevolgen. Wat denken jullie ervan...??? :( Al vast bedankt voor jullie reactie!!!!!! Beslama :zwaai: He meid! volg gewoon je hart als het Mektab is komt het Incha-allah goed. Ik wens je veel succes en dat je maar gelukkig mag worden. :zwaai: