Bekijk originele versie : Welke procuckten gebruiken jullie
Britney_
28-11-2006, 19:15
Welke procuckten gebruiken jullie om je haar mee te stijlen?
dus wat gebruik je voordat je je haar gaat stijlen? zodat het glanst en niet pluizig wordt.
gebruik je ook produckten zodra het al ge-tangt is?
juz let me know
tempted_2_touch
28-11-2006, 19:41
je kan shine producten gebruiken van Charles Worthington kan je bij de etos kopen die gebruik altijd of je nou krullen of steil haar hebt je haar gaat er mooi van glanzen
Britney_
28-11-2006, 20:45
je kan shine producten gebruiken van Charles Worthington kan je bij de etos kopen die gebruik altijd of je nou krullen of steil haar hebt je haar gaat er mooi van glanzen
Ik zoek niet echt dat produckt
ik zoek een produckt voor als je je haar gaat stijlen en dat je dat erin moet doen zodat als je het stijlt het gaat glansen en niet gaat pluizen...en zeer belangrijk...niet te duur:)
Voetbaleria
28-11-2006, 20:47
ik zoek een produckt voor als je je haar gaat stijlen en dat je dat erin moet doen zodat als je het stijlt het gaat glansen en niet gaat pluizen...en zeer belangrijk...niet te duur:)
Ja goeie kwaliteit kan ook duur zijn lieffie!! :goedzo:
tempted_2_touch
28-11-2006, 20:50
dat is het ook je spuit het erin dan gaat het niet meer pluizen kost ook niet veel ong 8 euro voor een busje
Britney_
28-11-2006, 20:54
Ja goeie kwaliteit kan ook duur zijn lieffie!! :goedzo:
niet altijd hoor dat maakt de media ons wijs..hehe..maar soms moet je meer betalen
om iets goeds te hebbenm..maar soms:)
dat is het ook je spuit het erin dan gaat het niet meer pluizen kost ook niet veel ong 8 euro voor een busje
oooh oke...dus je moet het in je haar spuiten en dan stijlen met tang? oke dan ga ik even langs etos
Britney_
29-11-2006, 19:29
wie deze gebruikt:
http://dyn-images.hsn.com/is/image/HomeShoppingNetwork/825601?$pd300$
zetten jullie dit voordat je gaat stijlen of erna? en issie goed?
miss_burberry
29-11-2006, 19:40
Ik heb die roze weleens gebruikt.. Vond em persoonlijk niet goed..
Ik gebruik al mijn haar producten van Kerastase, en die heeft ook een soort olie om je haar mee te stijlen, zodat het niet pluist en het gaat glanzen.. En ben er heel tevreden over..
Maar kerastase kan je alleen bij de kapper kopen en is ook niet echt goedkoop..
Of je kan die CHI produkten kopen bij Cosmo kapper, die zijn ook goed voor stijlen, en om pluizen tegen te gaan etc..
Succes :D
een stijling mousse van nivea.. dan heb ik super glad haar en glans :love:
Britney_
29-11-2006, 20:41
nog meer tips?
Britney_
03-12-2006, 12:50
wie deze gebruikt:
http://dyn-images.hsn.com/is/image/HomeShoppingNetwork/825601?$pd300$
zetten jullie dit voordat je gaat stijlen of erna? en issie goed?
???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.