Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : laat praatjes een heel jaar lang het weerbericht doen

Pagina's : [1] 2

praatjes
26-07-2003, 22:16

En ik voorspel het hele jaar door mooi en warm weer. Ook in de wintermaanden tempraturen van ver boven de nul graden :D

mocromagic
26-07-2003, 22:17
kijk dit zijn berichten die we willen horen!!! :D

Chatefemqemamu
26-07-2003, 22:17
liegenaar.

praatjes
26-07-2003, 22:21
Origineel gepost door mocromagic kijk dit zijn berichten die we willen horen!!! :D Leuke mensen zoals jou, horen liever goed nieuws dan slecht nieuws. Ik ben een goede engel die het goede nieuws geeft. :)

mocromagic
26-07-2003, 22:26

Origineel gepost door praatjes Leuke mensen zoals jou, horen liever goed nieuws dan slecht nieuws. Ik ben een goede engel die het goede nieuws geeft. :) owke dan!!!! bring it on!!!!!

praatjes
26-07-2003, 22:31
Origineel gepost door mocromagic owke dan!!!! bring it on!!!!! Mijn gevoel vertelt mijn dat ik jou beter moet gaan leren kennen, ik weet het niet wat het is..maar het lijkt wel of je me hebt betovert. Je hebt me hellemaal in jouw hand gewerkt.. Ik moet jou goed en beter gaan leren kennen, hoe sta jij daar tegen over?? :)

iki_mocro
26-07-2003, 22:32
het weerbericht voorspellen van Afrika is makkelijk: heel het jaar tempraturen boven de 50 graden!

dikke_schaap
26-07-2003, 22:34
Origineel gepost door iki_mocro het weerbericht voorspellen van Afrika is makkelijk: heel het jaar tempraturen boven de 50 graden! hhahahha slimme opmerking :D

iki_mocro
26-07-2003, 22:34
pipi & mimi.........lekker in de zon! PipiHaar wordt zowat Blond!

mocromagic
26-07-2003, 22:35
Origineel gepost door praatjes Mijn gevoel vertelt mijn dat ik jou beter moet gaan leren kennen, ik weet het niet wat het is..maar het lijkt wel of je me hebt betovert. Je hebt me hellemaal in jouw hand gewerkt.. Ik moet jou goed en beter gaan leren kennen, hoe sta jij daar tegen over?? :) :o that's why i'm called mocromagic ;) ik sta er altijd postitief tegenover om nieuwe mensen te leren kennen....

praatjes
26-07-2003, 22:41
Origineel gepost door mocromagic :o that's why i'm called mocromagic ;) ik sta er altijd postitief tegenover om nieuwe mensen te leren kennen.... Mijn wens is vervuld...dank mijn praatjes :) Het word morgen 34 graden meisje, het word niet te houden in de zon. Wat vind je ervan als wij twee eens een ijsje gaan nuttigen, in een ijssalon met een airco. Dan kunnen wij twee elkaar nader en beter leren kennen. :)

praatjes
26-07-2003, 22:43
Origineel gepost door iki_mocro het weerbericht voorspellen van Afrika is makkelijk: heel het jaar tempraturen boven de 50 graden! Ik voorspel hun veel regen in afrika, laat mijn gewoon het weerbericht doen. :)

iki_mocro
26-07-2003, 22:44
hahhahahahhahahah, regen valt er op jou mimijungle!

mocromagic
26-07-2003, 22:45
Origineel gepost door praatjes Mijn wens is vervuld...dank mijn praatjes :) of is het danzij mijn praatjes :rolleyes: Origineel gepost door praatjes Het word morgen 34 graden meisje, het word niet te houden in de zon. Wat vind je ervan als wij twee eens een ijsje gaan nuttigen, in een ijssalon met een airco. Dan kunnen wij twee elkaar nader en beter leren kennen. :) owww wat jammer joh...ik moet morgen de hele dag werken :( gelukkig hebben we ook airco in de winkel....je mag me wel een ijsje komen brengen ;)

praatjes
26-07-2003, 22:54

Origineel gepost door mocromagic of is het danzij mijn praatjes :rolleyes: owww wat jammer joh...ik moet morgen de hele dag werken :( gelukkig hebben we ook airco in de winkel....je mag me wel een ijsje komen brengen ;) :D hahahaha, Wel komen mijn praatjes gemeend en uit het diepste van mijn hart. Je zou mijn praatjes niet al te kwalijk moeten nemen, en dat doe je. Ik maak het goed..ik stuur jou wel een bos bloemen en dan doen we het afspraakje op een ander tijdstip. :)

Pagina's : [1] 2