Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Verlang je van het LEVEN

Pagina's : [1] 2

camjo
26-07-2003, 22:07

Iedereen heeft bepaalde verlangens of doelen in zijn leven.. Iedereen wil graag deze verlangens of doelen bereiken voor zijn dood.. Sommige daarvan zijn eigenlijk zuivere dromen..maar deze worden gekoesterd en omhelsd..deze hebben een vaste plaats in het geheugen gekregen..ze zijn jou lieve dromen. Incha'allah zullen de meeste van je verlangens waarheid worden.. Kun je een paar noemen..en de dromen ook.. Mijn doel incha'allah is haj meemaken en hoop incha'allah als moslim te sterven mijn droom..een wereldreis maken..mijn avatar vertel daar alles over :D en jullie...

AISJA
26-07-2003, 22:26
Op jonge leeftijd een bedevaart naar mekka ik bedoel maar YOU NEVER KNOW WHERE LIVE ENDS

camjo
26-07-2003, 22:38
Origineel gepost door AISJA Op jonge leeftijd een bedevaart naar mekka ik bedoel maar YOU NEVER KNOW WHERE LIVE ENDS Incha'allah zuster..een prachtige wens.

Zin_Rabat
26-07-2003, 22:39
Wereld Reis heb ik ook ALtijd al te gek gevonden maar wat mij helemaal hemels lijkt is gelukkig leven met mijn mannetje en dat het weer goed komt en insha allah mooie kindjes Huisje boompje ;) beesje :rolleyes: (onze familie gelukkig zien om ons) ect...... al het mooie er om heen vroeg naar mekka gaan samen en samen bezig zijn met het hiernamaals zodat we ook een hemelse leven hierna kunnen hebben ik hoop dat dit uit komt en voor al mijn andere broeders en zusters insha allah :)

camjo
26-07-2003, 22:39

Origineel gepost door temsamni Teveel dromen voor slechts 1 leven! Euhhh...kun je niet kiezen..welke zou jij zeker incha'allah willen waarheid zien worden..

iki_mocro
26-07-2003, 22:41
Ik kan alleen de vraag '' wat verlang je na dit leven'' beantwoorden

camjo
26-07-2003, 22:42
Origineel gepost door temsamni Gaat je niks aan! :rolleyes: Zijn mijn dromen! :D PS. niet lu.llig bedoeld! :D :D En jou doelen..mogen wij deze ook niet kennen.. :rolleyes:

camjo
26-07-2003, 22:44
Origineel gepost door iki_mocro Ik kan alleen de vraag '' wat verlang je na dit leven'' beantwoorden Ok..zeg het maar Vind je dit leven dan écht slecht

camjo
26-07-2003, 22:46
Origineel gepost door Zin_Rabat Wereld Reis heb ik ook ALtijd al te gek gevonden maar wat mij helemaal hemels lijkt is gelukkig leven met mijn mannetje en dat het weer goed komt en insha allah mooie kindjes Huisje boompje ;) beesje :rolleyes: (onze familie gelukkig zien om ons) ect...... al het mooie er om heen vroeg naar mekka gaan samen en samen bezig zijn met het hiernamaals zodat we ook een hemelse leven hierna kunnen hebben ik hoop dat dit uit komt en voor al mijn andere broeders en zusters insha allah :) Dit verdient een http://www.bloemistengroep.nl/data/portal/obm-shop/prods/product514gr.jpg chokran

iki_mocro
26-07-2003, 22:47
ik hoop echt van harte dat iedere moslim op deze aardkloot een plekje krijgt in het Paradijs! Dit leven kan soms gewoon moeilijk zijn! ik vind het niet erg als je dromen hebt maar sta er wel bij stil dat alles in een keer over kan zijn!

RIF_CHICKIE
26-07-2003, 22:51
dit leven is te moelijk en hard en echt ku´t!!!! soms :jammer:

iki_mocro
26-07-2003, 22:52
heel k.u.t.!

camjo
26-07-2003, 22:53
Origineel gepost door iki_mocro ik hoop echt van harte dat iedere moslim op deze aardkloot een plekje krijgt in het Paradijs! Dit leven kan soms gewoon moeilijk zijn! ik vind het niet erg als je dromen hebt maar sta er wel bij stil dat alles in een keer over kan zijn! Incha'allah.. Correct :goedzo:

iki_mocro
26-07-2003, 22:54
Incha'allah!

RIF_CHICKIE
26-07-2003, 23:37

Origineel gepost door iki_mocro heel k.u.t.! zwaar ku.t!!! en echt hard, moeilijk en oneerlijk!! :jammer:

Pagina's : [1] 2