Bekijk originele versie : Ff Voor De Duidelijkheid!!!
socialedienst
26-07-2003, 21:44
MAROKKO.NL oftewel.......alle zieligheid op een stokje :D
Voor alle k.7ab moet je bij Marokko.nl zijn.......;)
(dames...draai nou niet door..ik heb het niet over jou of haar, maar over een paar mensen hierzo die deze site een slecht naam geven, jullie zullen ze zo zien reageren)
:zwaai: thallaw a zielige zielige goedkope ****** jullie zijn zo goedkoop...dat kan geen aanbieding meer zijn :D
ambition
26-07-2003, 21:45
Origineel gepost door solcialedienst
(dames...draai nou niet door..ik heb het niet over jou of haar, maar over een paar mensen hierzo die deze site een slecht naam geven, jullie zullen ze zo zien reageren)
:zwaai: thallaw a zielige zielige goedkope ****** jullie zijn zo goedkoop...dat kan geen aanbieding meer zijn :D
Volgens mij ben jij aan het testen geweest :giechel:
en nog goedkope vrouwtjes gevonden :confused:
mmmh,oke :confused: l mohiem ik voel me niet aangesproken doeeseh doeiiiiiiii
socialedienst
26-07-2003, 21:48
Origineel gepost door ambition
Volgens mij ben jij aan het testen geweest :giechel:
en nog goedkope vrouwtjes gevonden :confused:
jij begrijpt me...heb de meesten hier getest ja....
waloe...9 van de 10 zijn echt.......la waloe.....heb er geen woorden voor...... :jammer:
(hou me bij me vrouw ;) )
ambition
26-07-2003, 21:49
waloe...9 van de 10 zijn echt.......la waloe.....heb er geen woorden voor...... :jammer:
waarom test je als je al een vrouwtje hebt :gniffel:
iki_mocro
26-07-2003, 22:37
dag pipi van me!
RIF_CHICKIE
26-07-2003, 23:00
:hihi: mafkees, maar ik voel me niet aangesproken, ken je niet eens trouwens aangenaam, ben RIF_CHICKIE :D
GangstaLovin
26-07-2003, 23:04
woelahilla :giechel:
casawia16
26-07-2003, 23:04
z3mak je hebt nu een vrouw wil je hier dapper komen doen.....:ego:....echt al die tijd was het zonde man.....zonde van me tijd......schijnbedrieg allemaal.....het enige voordeel dat ik aan jou had was dat ik je zusje heb leren kennen that's all
Oem_Lena
26-07-2003, 23:06
misschien aandacht te kort
casawia16
26-07-2003, 23:06
hij kan der nu pas vrouwtje noemen
wat heb je dan allemaal staan zeggen??? kreeg ook van die gare berichten (vieze berichte) maar heb ze meteen verwijderd :D dussss ik hoor er niet bij
casawia16
26-07-2003, 23:18
ze heeft al ja gezegd meid :rolleyes: lees zijn tweede reactie .........ik hou me aan bij me vrouwtje (z3mak)
casawia16
27-07-2003, 18:06
droomvrouw :rolleyes: :giechel: No comments :D
socialedienst
27-07-2003, 18:21
Origineel gepost door casawia16
z3mak je hebt nu een vrouw wil je hier dapper komen doen.....:ego:....echt al die tijd was het zonde man.....zonde van me tijd......schijnbedrieg allemaal.....het enige voordeel dat ik aan jou had was dat ik je zusje heb leren kennen that's all
hey...bij mij kan je heel ver gaan en dat weet je...maar casy, ga niet te ver!! Kom me niet zeggen dat je je tijd hebt verspeelt..ik heb je niet dat ik verliefd op je was of wel?? Voordeel? was je opzoek naar voordeel dan?? miskiena.........:jammer:
Ik heb JOU nog nooit iets aangedaan heb je met alle respect behandeld en ik denk niet dat je zo faja hoort te doen...alleen omdat ik haar heb gevraagd....
Laat me je blijven respecteren en begin normaal te doen...
ps: niemand kan aan haar tippen en dat weet je......wat zeg je......oh nee? weet je dat niet??.....................ewa....bij deze dan :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.