Bekijk originele versie : gepost door Moezhint!!! zij durft
ambition
26-07-2003, 21:43
wie wil er met mij een moderne relatie aangaan? (Bericht #)
Wie wil er met mij een moderne relatie?
dit houd in(int weekend want in de week zien we elkaar zelden daar we beiden een drukke baan hebben):
bij het ontwaken eerst elkaar verdoven met scheten en niet bidden!
Vervolgens gaan we wankelend naar het ontbijttafel zonder onze handen te wassen of enige hygienische maatregelen getroffen te hebben!
Om het helemaal romantisch (ze3ma) te houden eten we ontbijt in bed met nog korstjes in onze ogen en natuurlijk weer zonder woedoe(rituele wassing)!
na het ontbijt elkaar scheef en bevelend aankijken om wie de honden gaat uit laten anders schijten zij de boel onder
Wie toch de honden gaat uitlaten doet ook een beetje aan mishandeling van die dieren buiten! alles afreagerend dus...alle onrust die in je zit mag op de honden uitgespuwd worden!
In de middag beiden een fietstocht houden met dezelfde kleren aan! Dus ik een gele jas en hij een gele jas. Ik een jeansbroek en hij een jeansbroek. Ik stevige schoenen en hij ook dezelfde stevige toestanden! Anyway we zien er echt als tweelingen uit! dat zou ik echt fijn vinden! Oh ja zelfs onze kapsels zijn selfdeuuh!
als de avond dreigt te vallen beiden nog een ijsje eten of een terrasje met een flink glas biertje!
terug thuis...beiden in de keuken om iets exotisch te koken(recept van uit een kookboek!) Ook nog eens onze wangen door de honden laten likken en spelen met de honden!
Na het eten samen beiden naar bed met een boek in slaap vallen! Oh ja toch nog effe gemeenschap waarbij de vrouw onbevredigt en met schaamte achtergelaten wordt!
Volgende ochtend weer scheten en honden!!
Wie durft dit aan?
hahaha
socialedienst
26-07-2003, 21:45
heb geen tijd/zin om het te lezen...zal wel weer iets zieligs zijn :jammer:
ambition
26-07-2003, 21:47
Origineel gepost door solcialedienst
heb geen tijd/zin om het te lezen...zal wel weer iets zieligs zijn :jammer:
lees effe 1 alinea.......en dan zal je hem helemaal begrijpen :giechel:
BLA BLA BLAAAAAAASONTSTEKINGGGGGGGG
LieveMeisje
26-07-2003, 22:08
Origineel gepost door Masriya
BLA BLA BLAAAAAAASONTSTEKINGGGGGGGG
:hihi:
Vreemdeling
26-07-2003, 22:41
Origineel gepost door ambition
wie wil er met mij een moderne relatie aangaan? (Bericht #)
Wie wil er met mij een moderne relatie?
dit houd in(int weekend want in de week zien we elkaar zelden daar we beiden een drukke baan hebben):
bij het ontwaken eerst elkaar verdoven met scheten en niet bidden!
Vervolgens gaan we wankelend naar het ontbijttafel zonder onze handen te wassen of enige hygienische maatregelen getroffen te hebben!
Om het helemaal romantisch (ze3ma) te houden eten we ontbijt in bed met nog korstjes in onze ogen en natuurlijk weer zonder woedoe(rituele wassing)!
na het ontbijt elkaar scheef en bevelend aankijken om wie de honden gaat uit laten anders schijten zij de boel onder
Wie toch de honden gaat uitlaten doet ook een beetje aan mishandeling van die dieren buiten! alles afreagerend dus...alle onrust die in je zit mag op de honden uitgespuwd worden!
In de middag beiden een fietstocht houden met dezelfde kleren aan! Dus ik een gele jas en hij een gele jas. Ik een jeansbroek en hij een jeansbroek. Ik stevige schoenen en hij ook dezelfde stevige toestanden! Anyway we zien er echt als tweelingen uit! dat zou ik echt fijn vinden! Oh ja zelfs onze kapsels zijn selfdeuuh!
als de avond dreigt te vallen beiden nog een ijsje eten of een terrasje met een flink glas biertje!
terug thuis...beiden in de keuken om iets exotisch te koken(recept van uit een kookboek!) Ook nog eens onze wangen door de honden laten likken en spelen met de honden!
Na het eten samen beiden naar bed met een boek in slaap vallen! Oh ja toch nog effe gemeenschap waarbij de vrouw onbevredigt en met schaamte achtergelaten wordt!
Volgende ochtend weer scheten en honden!!
Wie durft dit aan?
hahaha
Ik .... :D .......pas :hihi:
BigLipsJagger
26-07-2003, 22:49
Ik had gereageerd!
Maar het is al weer uit!
M'n scheten waren niet hard genoeg volgens Moezinth :D
ambition
27-07-2003, 13:58
Origineel gepost door BigLipsJagger
Ik had gereageerd!
Maar het is al weer uit!
M'n scheten waren niet hard genoeg volgens Moezinth :D
FIESHIRIEK :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.