Bekijk originele versie : zewjija in marokko
bebergeitje
28-11-2006, 15:37
zewjija in marokko: welke papieren enaktes heb ik daarvoor nodig
we zijn beiden geboren in belgie:goedzo:
bebergeitje
28-11-2006, 16:09
up
zinalady80
28-11-2006, 16:37
vertaalde uitreksel dat is de ennige wat je van belgie nodig hebt ik ben ook in marokko getrouwd en paspoort en zo en helamadenia maar die heeft je pa wel en la kart en die dokter bijwijs maar die kan je beter dar halen
bebergeitje
28-11-2006, 16:39
watis vertaalde uitreksel
zinalady80
28-11-2006, 17:00
als je naar de gemeente gaat gaan ze vragen voor wat je het nodig hebt dan moet je zeggen een trouwakte voor in marokko en zei weten het wel het is vertaald in het frans engels italians denk ik mohim 5 talen anders moet je in marokko 100 keer heen en weer
mis_zakelijk
28-11-2006, 18:13
nee je bent in marokko getrouwt zeg je!! dus die zejwija moet in frans of engenls vertaat worden anders kan het niet
ze zijn erg moeilijk met die dingen dus suc6 meid
GekkeMaroc
28-11-2006, 18:15
als je naar de gemeente gaat gaan ze vragen voor wat je het nodig hebt dan moet je zeggen een trouwakte voor in marokko en zei weten het wel het is vertaald in het frans engels italians denk ik mohim 5 talen anders moet je in marokko 100 keer heen en weer
dus je moet hier een trouwacte aan vragen, om in marokko een krabbeltje te kunnen plaatsen:confused:
zinalady80
28-11-2006, 18:31
ik ben alleen op zijn marokaans getrouwd en niet op zijn nederlands dus hij moet niet vertaald worden en berbergeitje wil je ook op zijnbelgie ,s trouwen of alleen marokaanse trouwakte
zinalady80
28-11-2006, 18:34
heb je een pm gestuurd ik hoor het wel van je
GekkeMaroc
28-11-2006, 21:05
heb je een pm gestuurd ik hoor het wel van je
:kus:
bebergeitje
28-11-2006, 22:29
nee wil alleen op zijn marokaans trouwen,niet in belgie
dus ik ga naar de stadhuis hier in belgie en vraag?
ik bedoel van wat de vertaalde uitreksel,is dat een geboorte akte ,want een trouwakte kan toch niet,ik ben nog niet getrouwd
GekkeMaroc
28-11-2006, 22:34
nee wil alleen op zijn marokaans trouwen,niet in belgie
dus ik ga naar de stadhuis hier in belgie en vraag?
ik bedoel van wat de vertaalde uitreksel,is dat een geboorte akte ,want een trouwakte kan toch niet,ik ben nog niet getrouwd
ze bedoelt inderdaad een uitreksel..
dat in verschillende talen zijn aangegeven!! :)
gefeliciteerd trouwens!
bebergeitje
28-11-2006, 22:41
dank je,maar van wat is dat uitreksel dan,heeft dat geen naam
is dat van iets of gewoon uitreksel,ik vind het wat onduidelijk...
of zullen ze dat wel weten,van wat het is.
dus ik vraag daar aan iemand:mag ik een vertaalde uitreksel voor te trouwen in marokko
GekkeMaroc
28-11-2006, 22:43
dank je,maar van wat is dat uitreksel dan,heeft dat geen naam
is dat van iets of gewoon uitreksel,ik vind het wat onduidelijk...
of zullen ze dat wel weten,van wat het is.
dus ik vraag daar aan iemand:mag ik een vertaalde uitreksel voor te trouwen in marokko
ik neem aan dat er in een gemeentehuis een balie is.. waar je moet moet aangeven voorwat je komt!!
ten minst hier in NL gaat dat zo op z'n werk.. in belgie??
nou loop er naar binnen, en zeg dat je voor een uitreksel komt, die je in het buitenland nodig hebt om een huwelijk akte te kunnen ondertekenen!! :)
bebergeitje
28-11-2006, 23:15
ok ik ga het eens vragen,en moeten we dan ook geen geboorteaktes hebben ofoz
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.