Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op de Marokkaanse wegen

Pagina's : [1] 2

BigLipsJagger
26-07-2003, 20:36

vinden dagelijks 10 mensen de dood. Mijn vraag is is dit relatief vergeleken met andere landen te veel of valt het mee?? Hoeveel is het bijvoorbeeld in Nederland?? Vorig jaar zijn er op de Marokkaanse wegen 3761 mensen omgekomen.

BennY_D
26-07-2003, 20:42
NL heeft lampen alngs de weg marokko heeft geschilderde bomen NL heeft die ijzeren dingen ben de naam vergeten :maf: langs de weg marokko heeft bomen waar je mooi tegen kan crashen :) wat denk je dus zelf :jammer:

MoCrO_PRiDe
26-07-2003, 20:53
de marokkaanse wegen zijn gewoon gevaarlijk!!!! NIE NORMAAL en de mensen daaro kijken ook nooit uit!!1 ze willen alleen maar zo snel mogelijk oversteken...................daarom gebeuren er zoveeeeel ongelukken!!

MariamaMslma
26-07-2003, 23:07
ongeveer een maand geleden was de schoonvader van mijn oom verongelukt, Vorige week weer een auto ongeluk waarbij 4 kinderen op slag dood waren, hun opa en 2 vrouwen waren zwaargewond en oma had helemaal niks. Dit was op de weg van tetouan naar tanger. We hielden ons hart vast omdat mijn tantes + kinderen bij mijn grootouders logeren en regelmatig ergens heen gaan, het bleek later familie van mijn buurvrouw te zijn. Je hoort het steeds vaker de laatste jaren, maar niet alleen in Marokko, ook hier. Elke keer weer wordt er in onze moskee gebeden omdat er een kind is verdronken, of een jongen is verongelukt. En zo keren we allemaal achter elkaar terug naar onze Heer, sneller dan we denken

moiself
27-07-2003, 15:30

Origineel gepost door MoCrO_PRiDe de marokkaanse wegen zijn gewoon gevaarlijk!!!! NIE NORMAAL en de mensen daaro kijken ook nooit uit!!1 ze willen alleen maar zo snel mogelijk oversteken...................daarom gebeuren er zoveeeeel ongelukken!! daarom vliegtuig yekkk lhakiser hahahahahyha auto is tog gezelliger :D

elmoemien
27-07-2003, 15:46
raar maar waar: borden en vangrails worden in marokko door willekeurige mensen meegenomen (eigenlijk gestolen)...........tenminste op het platteland:D

Lady_moi
27-07-2003, 16:03
ik wist nie da marokanen wegen hadden

BigLipsJagger
27-07-2003, 16:09
Origineel gepost door lady_moi ik wist nie da marokanen wegen hadden Na ZuidAfrika de beste in Afrika. Over 10 jaar bezit Marokko over het hele land snelwegen. In West-Marokko is nu al bijna overal van snelwegen voorzien

Mazlout
27-07-2003, 23:18
die 2 snelwegen die er lopen, en jij zegt heel west marokko is voorzien van snelwegen???

iki_mocro
27-07-2003, 23:21
Als je 30 rijdt op marokkaanse wegen dan heb je het gevoel alsof je op een autocircuit rijdt!!!!

Mazlout
27-07-2003, 23:27
140 richting errachidia, heeerlijk, alleen in de atlas heb je soms van die bochten waar zelfs ik niet harder durf te gaan dan 30... wel relax om daar een keer te rijden, echt mooi... daar heb je pas VIEWS!

BigLipsJagger
28-07-2003, 00:02
Origineel gepost door Mazlout die 2 snelwegen die er lopen, en jij zegt heel west marokko is voorzien van snelwegen??? Over 10 jaar InchAllah :)

Mazlout
28-07-2003, 00:03
ons kent ons, zet maar gerust een nulletje achter dat getal ;)

BigLipsJagger
28-07-2003, 00:14
Origineel gepost door Mazlout ons kent ons, zet maar gerust een nulletje achter dat getal ;) Maar ze zijn hard bezig vriend. Van Tanger tot ElJadida loopt er een snelweg. Van Rabat tot Fes loopt er een snelweg. Ze zijn nu op de helft van Casa-Marrakech. Ze zijn nu bezig met de kustsnelweg Tanger-Saidia,ook zijn ze bezig met Fes-Oujda.En er zijn ook plannen voor Agadir-Marrakech. Ik vind persoonlijk dat ze goede vorderingen maken :)

Mazlout
28-07-2003, 00:19

is ook, maar een snelweg maken is niet 1 2 3 zo gedaan... zeker in marokko niet

Pagina's : [1] 2