Bekijk originele versie : iets houd me tegen
mocro_souhaila
26-07-2003, 20:21
ik weet niet waarom en hoe...
het verhaal gaat als volgt:
een jongen vind mij heeeeeeel erg leuk, hij houd zelfs van me...ik vind hem heeeeel leuk en hou denk ik ook wel van hem!! ben heel erg verliefd in eider geval....
maar als hij wil afspreken ofzo...dan wil ik niet gaan, dan ben ik bang....voor at weet ik niet?? ik wil graag met hem evrder....maar KAN het niet....kan iemand verklaren waarom??...ben bang voor iets, iets zegt me dat ik het niet moet doen...
heb jullie hulp hard nodig...
alvast ebdankt:(
Origineel gepost door mocro_souhaila
een jongen vind mij heeeeeeel erg leuk, hij houd zelfs van me...ik vind hem heeeeel leuk en hou denk ik ook wel van hem!! ben heel erg verliefd in eider geval....
maar als hij wil afspreken ofzo...dan wil ik niet gaan, dan ben ik bang....voor at weet ik niet?? ik wil graag met hem evrder....maar KAN het niet....kan iemand verklaren waarom??...ben bang voor iets, iets zegt me dat ik het niet moet doen...
begin er niet aan......denk je echt van hem te houden dan spreek je met hem af maar dan met iemand erbij nooit alleen!!
Luister maar naar dat duivelse steemetje in je hoofd en spreek af...raak zwanger...krijg een kind...loop weg van huis...en raak aan de crack!
:rolleyes: ervaring
Origineel gepost door temsamni
Luister maar naar dat duivelse steemetje in je hoofd en spreek af...raak zwanger...krijg een kind...loop weg van huis...en raak aan de crack! :D
Een verhaal met een moraal :D
mocro_souhaila
26-07-2003, 20:26
Luister maar naar dat duivelse steemetje in je hoofd en spreek af...raak zwanger...krijg een kind...loop weg van huis...en raak aan de crack! :D
weaarom doe je nou zo?? ik zit er egt mee!!!
en ik ken me grenzen heeeeeeel goed..ik ben nu 16 heb nog nooit een vriend gehad en heb nog nooit gezoend..en ALS ik een vriend neem zal ik me grenzen kennen...waarom reageer je neit serieus...als je eeens wist hoe erg ik ermee zit: ik kan niet eten... niet slapen
2Smart4u
26-07-2003, 20:26
Origineel gepost door moiself
Allah ???
inderdaad....
doe het niet :jammer: je krijgt spijt.........
ga voor serieus..of voor nix
2Smart4u
26-07-2003, 20:30
weaarom doe je nou zo?? ik zit er egt mee!!!
en ik ken me grenzen heeeeeeel goed..ik ben nu 16 heb nog nooit een vriend gehad en heb nog nooit gezoend..en ALS ik een vriend neem zal ik me grenzen kennen...waarom reageer je neit serieus...als je eeens wist hoe erg ik ermee zit: ik kan niet eten... niet slapen
wow...ik krijg nu een zware flashback....
je zegt je kent je grenzen? oke....dat geloof ik wel
je bent 16, nooit een vriendje gehad...bent best wel nieuwsgierig...wil eigenlijk ook wel mee kunnen praten met die meiden die altijd lopen te praten over hun vriendjes en over kussen enz...
geloof mij maar..........het is niet zo lollig als het lijkt. Als het je vriend is, ga je je druk maken om domme dingen....(waarom belt ie niet? hij is te laat! enz) en na een tijdje is het UIT....en dan? dan voel je je VIES!
geloof me maar.....je gaat je niet meer schoon voelen zoals je dat nu bent......nu kan je zeggen.....IK heb nog NOOIT een vriend gehad, later kan dat niet meer....
een klein adviesje.....DOE HET NIET....w8 gewoon af...
Iets houdt je tegen zeg je...Afspreken met een jongen die je leuk vind ..zonder mahram is niet toegestaan, dat weet jij vast ook wel dus daarom is het moeilijk om het echt te doen, omdat je in je achterhoofd weet dat het niet hoort. Ik weet niet welke plannen jullie hebben, maar als jullie serieus zijn dan zal je het toch anders aan moeten pakken....
Origineel gepost door bent_souani
wow...ik krijg nu een zware flashback....
je zegt je kent je grenzen? oke....dat geloof ik wel
je bent 16, nooit een vriendje gehad...bent best wel nieuwsgierig...wil eigenlijk ook wel mee kunnen praten met die meiden die altijd lopen te praten over hun vriendjes en over kussen enz...
geloof mij maar..........het is niet zo lollig als het lijkt. Als het je vriend is, ga je je druk maken om domme dingen....(waarom belt ie niet? hij is te laat! enz) en na een tijdje is het UIT....en dan? dan voel je je VIES!
geloof me maar.....je gaat je niet meer schoon voelen zoals je dat nu bent......nu kan je zeggen.....IK heb nog NOOIT een vriend gehad, later kan dat niet meer....
een klein adviesje.....DOE HET NIET....w8 gewoon af...
:eek: 16? meid dan moet je het echt niet doen.....je bent veelste jong om daar aan te beginnen....geniet van je leven....waarom je leven nu al aan iemand binden? je studie is belangrijker dan een jongen.......
LieveMeisje
26-07-2003, 20:34
Okeej, een serieus advies:
Dump die gast...kom naar mij...veilig sex...geen kind...niet weglopen van huis...daarna dump ik je...jij laat je dichtnaaien...en trouwt alsnog met die gast! :rolleyes:
zo mag ik t horen..... :stout:
GangstaLovin
26-07-2003, 20:36
meid volg je gevoel ..als je gevoel nee zegt dan moet je het niet doen!
Studentmet5cent
26-07-2003, 20:37
:stout:
:D
He.. ik zag net je locatie.. ik wil je niet als buroe. Kowed effetjes..
dikke_schaap
26-07-2003, 20:39
dan hebben wij last van dezelfde ZIEKTE!! :D
mocro_souhaila
ik kreeg gister een hele erge steek...toen me vader bij me ging zitten en vertelde hoe trots hij op me was: dat ik vwo doe..dus goede opleiding heb...dat ik thuis goed help....en dan er nooit iets over mij egzegd is..dus dat ik geen vriend heb...
heb het ook niet..maar ik kreeg een schuldgevoel een hele erge
enne bent _souani..bedankt voor je advies...ik voel me heeeeel erg ku.t ik kan wel janken en heb het gevoel alsof ik doodval...heel vreemd..ineens....enne temsamni...dit had ik neit van jou verw8...d8 altijd dat mensen wel bij terechtkwam...
LieveMeisje
:D
you are :stoer:
and i am :boogie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.