Bekijk originele versie : Help, voorbeeldbrief zwangerschapsverlof
Dag dames,
Een vraagje, ik moet mijn zwnagerschapsverlof aanvragen. Hoe kan ik dit het beste doen en wat moet ik in de brief zetten.
1)wanner je uitgerekend bent (verklaring bij sluiten van je verloskundige)
2) vanaf wanneer wil jij met verlof gaan
dus 4of 2 weken voor je uitgerekende datum
roodkapje2
28-11-2006, 12:12
je kunt kiezen voor 4 weken voor je uitgerekende datum of 6 weken. (niet 2 weken)
geef dus aan wanneer je wilt dat je zwangerschapsverlof ingaat en wanneer die weer afloopt.
groetjes
je kunt kiezen voor 4 weken voor je uitgerekende datum of 6 weken. (niet 2 weken)
geef dus aan wanneer je wilt dat je zwangerschapsverlof ingaat en wanneer die weer afloopt.
groetjes
dat kan je niet aangeven dat bereken ze zelf voor je en dat hangt van de echte bevallings dag(geboorte datum kind dus).
Sweetmarocia
28-11-2006, 16:21
Hoi Faamira,
Ik werk zelf op de afdeling P&O en je kunt ze gewoon bellen hoor. Ze zullen je dan wel vragen om bij de verloskundige een zwangerschapsverklaring te halen. Als je deze bij ze langsbrengt of opstuurd word het als je verlof bijna ingaat in gang gezet bij het UWV. In principe heb je 16 weken. Maar als je te vroeg bevalt ben je het aantal weken dat je te vroeg bevalt helaas kwijt (net zoals ik hahahaha), want je bevallingsverlof is en blijft maximaal 12 weken (afhankelijk van of je 4 of 6 weken van tevoren met verlof gaat).
succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.