Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Veel s.x and griekse keuken zijn gezond

Pagina's : [1] 2

Driejef
03-07-2002, 09:36

'Veel seks en Griekse keuken zijn gezond'.... :D OSLO - De Griekse keuken en veel seks kunnen bijdragen aan een lang en gezond leven. Ze helpen namelijk kanker en hartziekten voorkomen. Dit zei een Amerikaanse kankerexpert dinsdag. Grieken eten veel groente en fruit en gebruiken olijfolie. Dit is een optimaal dieet om de kans op kanker zo klein mogelijk te maken. "Het stevige Noord-Europese dieet is een tijdbom", waarschuwde professor Walter Willet van de universiteit van Harvard op een internationaal kankercongres in Oslo. "Dik is gevaarlijk", waarschuwde hij. Overgewicht is volgens hem bijna net zo gevaarlijk is als roken. Hij pleitte op het congres dan ook voor veel lichaamsbeweging. Dat betekent overigens niet dat de Europeanen massaal naar de sportschool moeten; "Onthoud dat seks een goede vorm van lichaamsbeweging is", hield Willet de deelnemers aan het congres voor.

igzeneej
03-07-2002, 12:33
hahahah gekke emshoom weer hoor !!!!!!

lynamina
03-07-2002, 12:36
Hmmm sorry Emshoorn maar wat bedoel je met niet op z'n "GRIEKS"? Just curious...

igzeneej
03-07-2002, 12:42
hahaha jah emshoom leg het ons eens uit !!!

EsteeLauder01
03-07-2002, 12:59

Origineel gepost door Emshoom eh , eh , je kunt het even opzoeken, ik ben wel een emshoom maar durf het niet uit te leggen hier, enne, ik denk wel dat er mensen zijn hier die weten wat "sex op z'n grieks " inhoud :D Leg het toch maar uit...ik weet bij god niet wat dat inhoudt!

Driejef
03-07-2002, 13:01
Origineel gepost door Estée Lauder Leg het toch maar uit...ik weet bij god niet wat dat inhoudt! Uh, sex in combinatie met grieks eten misschien? :confused: ;) :D

Atlasleeuw
03-07-2002, 13:04
grieks?????? ja leg eens uit, ik weet ook niet wat dat is (ahum...ahum...) :rolleyes: :rolleyes:

igzeneej
03-07-2002, 13:05
hahaha gekken , maar drifej ik denk dat jij gelijk hebt !!! hihihih ewa atlas leeuw !

EsteeLauder01
03-07-2002, 13:06
Origineel gepost door Driejef Uh, sex in combinatie met grieks eten misschien? :confused: ;) :D Yakkes!

EsteeLauder01
03-07-2002, 13:08
Origineel gepost door Emshoom valt me tegen van jou :( , zeker in jou "kringen" (mode-wereld) schijnt het een wijd verspreid fenomeen te zijn (hint hint). nooit de uitdrukking gehoord ; "hij is de griekse beginselen toegedaan" ? Emshoom...eerlijk...dit is echt chinees voor mij. Doe toch maar een poging om het uit te leggen want zelfs in mijn kringen komt het niet voor laat staan dat ik van die uitdrukking heb gehoord. :confused: :confused:

SaraZena
03-07-2002, 13:13
Gyros sex :D ik weet het ook niet hoor, ik heb wel een idee, maar weet het niet zeker :confused: :eek:

igzeneej
03-07-2002, 13:19
hahaha emshoom heeft heel wat uitteleggen !!! * schoolgeld bij mij betalen !

Atlasleeuw
03-07-2002, 13:19
Origineel gepost door Estée Lauder Emshoom...eerlijk...dit is echt chinees voor mij. Doe toch maar een poging om het uit te leggen want zelfs in mijn kringen komt het niet voor laat staan dat ik van die uitdrukking heb gehoord. :confused: :confused: volgensmij is het hmmmhmmm op z'n hondjes, dus via de achterkant :o :o

Atlasleeuw
03-07-2002, 13:20
ja krijg ik nog lesgeld??

igzeneej
03-07-2002, 13:21

hahaha !!! ...ga werkene ofzo !

Pagina's : [1] 2