Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HElluup wat zou je doen als je 1 jr was getrouwd??????

Pagina's : [1] 2 3

mis_kel3afornia
28-11-2006, 10:40

help mensen wat zouden jullie doen als jullie 1 jaar waren getrouwd? kan iemand me helpen iets leuks te verzinnen? aubbbbbbb alvast allemaaal bedankt!!!!!!!!! Behalve uit eten aub

tempted_2_touch
28-11-2006, 10:47
wachten tot hij je verrast :D

mis_kel3afornia
28-11-2006, 11:06
hahaha dan komt er niks van:D nee schat,hij kan gewoon niks leuks bedenken. en ik ook niet eigenlijk:S dus dan zitten we thuis voor de buis en dat willen we beiden ook niet. Dus kunnen jullie aub helpen? Zodat we tog een leuke avond hebben beide? thnx

tempted_2_touch
28-11-2006, 11:12
paintballen karten bungyjumpen zeilen kuuroord

toffe_chick
28-11-2006, 11:17

Wat ik zou doen is gewoon stekker uit de telefoon tv uit alles uit de zitkamer versieren met kaarsjes en waxinelichtjes lekker eten koken of bestellen, een mooi dress aan en een kleinigheidje kopen waar ie iets aan heeft, en als ie dan thuiskomt is dat de vierig van jullie eerste jaar saampjes, uit eten is zo niet intiem met allemaal mensen om je heen:D

mis_kel3afornia
28-11-2006, 11:33
paintballen karten bungyjumpen zeilen kuuroord hahaha leuk bed8 daar zou ik nooit op komen. alleen we zijn niet zo sportief:S we zijn beide hardwerkende mensen die geen tijd hebben om te sporten. dus of dat ons gaat lukken weet ik niet! maar bedankt!!

mis_kel3afornia
28-11-2006, 11:35
Wat ik zou doen is gewoon stekker uit de telefoon tv uit alles uit de zitkamer versieren met kaarsjes en waxinelichtjes lekker eten koken of bestellen, een mooi dress aan en een kleinigheidje kopen waar ie iets aan heeft, en als ie dan thuiskomt is dat de vierig van jullie eerste jaar saampjes, uit eten is zo niet intiem met allemaal mensen om je heen:D ja, is wel leuk klopt. maar ik wil echt nog een tikkeltje anders.. jou aanbod is leuk maar mist iets begrijp je? thuis eten en gezellig maar wat ga je de rest van de hele avond doen? in ieder geval bedankt lieverdd!

Siham5
28-11-2006, 11:41
een weekendje naar texel...lekker naar de zonsondergang kijken een dagje uit...je kan een soort van 'kuuroord' afhuren, dan heb je een zwembad, sauna, bblablabla voor jullie tweetjes

menoesh
28-11-2006, 11:59
gewoon wat leuks doen weekendje weg of zo of veras hem ergens hem mee wat hij graag wil hebben ik weet het ook niet het is wel moelijk

mis_kel3afornia
28-11-2006, 12:17
nou we gaan over 1 maand naar marokko. dus weekend weg hoeft ook weer niet begrijp je? Ik wil gewoon op die avond iets leuks doen!! Is er geen marokaans concert ofzoww?? Of moeten we tog maar uit eten? Ieder geval bedankt!

weddingplannerS
28-11-2006, 12:51
wat ga je de rest van de hele avond doen? Hahahaha, ik zou het wel weten hoor... grrrrrrrrrr!!! :hihi:

mis_kel3afornia
28-11-2006, 13:06
Mijn man en ik hebben op onze 1-jarige huwelijksviering een luchtballon vaart gemaakt bijd e veluwe. Absoluut een aanrader. En daarna wat gegeten en naar ons hotelletje gegaan en daar tot de volgende ochtend niet meer uitgekomen:stout: :stout: :stout: :stout: ik ben een schijtbakkkkkkkkkk en heb absoluuuuuuuuut hoogtevrees:S erg he?zo vind ik ook niks :traan1:

mis_kel3afornia
28-11-2006, 13:07
Hahahaha, ik zou het wel weten hoor... grrrrrrrrrr!!! :hihi: hahahah nee dat houden we voor de nacht meid!

XXnasiraXX
28-11-2006, 13:09
Misschien is het leuk om samen lekker te ontspannen .. Sauna (kachel of infrarood) Turks stoombad Spa massagebad Zonnebank (pigmentbank) Douche-kleed- en relaxruimte www.saunakarin.nl dat lijkt me echt leuk! En daarna met zn 2en ergens gaan eten..

HighHeelsLady
28-11-2006, 13:10

ik ben een schijtbakkkkkkkkkk en heb absoluuuuuuuuut hoogtevrees:S erg he?zo vind ik ook niks :traan1: Tja, dan wordt het wat lastiger he. Check anders kadopagina.nl. Daar had hij het toen ook geregeld. trouwens luchtballon is niet erg eng hoor. Ik ben ook een bange poeperd maar als je eenmaal opstijgt vergeet je alles. De landig was wel een beetje eng, maar wel de moeite waard.

Pagina's : [1] 2 3