Bekijk originele versie : een reisje naar dubai
Islam4You
28-11-2006, 08:38
:moe: [wie is er geweest? en hoe heb je je man overgehaald. Sommige mannen zijn koppig namelijk:nerd: ]
Islam4You
28-11-2006, 08:47
hehehe... zijn wel vele die zijn geweeest hier!?
waaarom wil de jouwe niet gaan?!
soubhanallah maar dubai trekt mij absoluut nie:kweetnie:
mij trekt het juist wel en hem niet. Hij wil liever naar kenia nigeria en dat soort dingen:hihi:
Sanae_23_
28-11-2006, 08:50
Ik wil inchallah ook er heen gaan, ik wou met mijn huwelijksreis heen gaan maar ik had maar 3 weken vakantie dus na mijn bruiloft had ik maar 1 weekje en ik wil minimaal 3 weken daar verblijven als ik naar Dubai gaan.
Ik zou hem gewoon mee sleuren :hihi:
Gr San
:moe: [wie is er geweest? en hoe heb je je man overgehaald. Sommige mannen zijn koppig namelijk:nerd: ]
Mijn huwelijksreis wordt Dubai!:banana: I can't waith! Wij zijn van plan echt veel landen te bezoeken Insh'Allah!
Waarom gaan jullie niet naar beide. Eén vakantie naar Dubai en een paar maanden later naar Kenia.
Euhm, hoe ik hem heb overgehaald? Nou, niet hij wilde ook altijd al naar Dubai. Maar als ik zeg dat ik naar Egypte wil, vindt hij dat ook prima.
zehma we zijn getrouwd met shi minister:o :hihi: Na zoo een reis ma g je gerust weer een jaar sparen voor een ander reis:hihi:
Hahaha, met twee inkomens moet het wel haalbaar zijn. :o Trouwens jij hebt een rijke vent, dus jij hebt geen recht van spreken!:lekkerpuh
:hihi:
hahah ja als we geeeen lasten hebben dan zou het met twee lonen te doen zijn IDD!!
hahah wacht maar als je getrouwd bent! ou shouf!:ego: :hihi:
Zoo rijk is mijn man ook niet!! misschien over enkele jaren!! een eigen zaak begin je ook niet met lucht!!?
Hahaha, klopt! Dat is waar. Tegenwoordig moet je boven modaal verdienen wil je het lekker ruim hebben.
Wat betreft je laatste alinea, ik weet er alles van. Me vader is al 15 jaar eigen ondernemer elhamdoelilah. Het is keihard werken, vooral in het begin maakte hij weken van 50 a 60 uur als het wel niet meer is. Zondag is z'n enige vrije dag. Ben reuze trots op hem, hij heeft zoveel bereikt in vergelijking met zijn leeftijdgenoten. :goedzo:
Ghatar_tangawia
28-11-2006, 09:39
Ik ben op huwelijksreis naar Dubai geweest! Het was super..
Ik heb mijn man niet hoeven over te halen, want wij wilden beide dolgraag naar Dubai! We zijn blij dat we zijn geweest, want we kunnen niet wachten voordat we er weer heen gaan inscha allah.. Neem een kijkje op www.dktst.nl Wij hebben via dit reisbureau geboekt, auto gehuurd..gratis ophaalservice van dubai airport naar het hotel en weer gratis van het hotel terug naar Dubai airport op de dag van je vertrek!!
Rabbi khalihlek :goedzo:
natuurlijk moet iets enkel jaren draaien voordat je er winst uit kan halen... maar bij ons begint het sinds dit jaar.. hij is 7 jaar geleden begonnen.
ok we verpesten nu i4you de topic!! :jammer:!
Amien op je do3a meid! :sjans:
Insh'Allah stroom het arzak jullie tegemoet!:goedzo:
Okey weer ontopic!:D
Islam4You
28-11-2006, 09:43
Ik ben op huwelijksreis naar Dubai geweest! Het was super..
Ik heb mijn man niet hoeven over te halen, want wij wilden beide dolgraag naar Dubai! We zijn blij dat we zijn geweest, want we kunnen niet wachten voordat we er weer heen gaan inscha allah.. Neem een kijkje op www.dktst.nl Wij hebben via dit reisbureau geboekt, auto gehuurd..gratis ophaalservice van dubai airport naar het hotel en weer gratis van het hotel terug naar Dubai airport op de dag van je vertrek!!
hoeveel ongeveer heeft alles jullie gekost?:D
ik wil er graag heen dus ik zal wel overhalen. desnoods ga ik alleen:ego:
nasssira
28-11-2006, 09:45
Ik wil ook incha-allah gaan....misschien over 2 jaartjes
Ghatar_tangawia
28-11-2006, 09:48
hoeveel ongeveer heeft alles jullie gekost?:D
ik wil er graag heen dus ik zal wel overhalen. desnoods ga ik alleen:ego:
Als ik eerlijk moet zijn weet ik het niet meer! Ik heb niet gedokt :hihi:
Maar vraag op www.dkts.nl de brochure aan dan krijg je de prijslijst van alle hotels. Auto huren moet je wel apart om vragen.. Maar zorg ervoor dat je lekker in dubai stad een hotel neemt, want dan zit je lekker dichtbij alles!!
als ik en me vrouwtje gaan trouwen gaan we na dubai inschallah
ik ben ook geweest afgelopen maart, was heerlijk, ik hoefde me man niet over te halen, voor hem maakt het niet uit waar hij naar toe gaat! lekker makkelijk dus....
Casa_zeemeermin
28-11-2006, 10:17
als ik en me vrouwtje gaan trouwen gaan we na dubai inschallah
Oooooh wat ben je toch lief schatje:koppel: heb der nu al zin in:D
Oooooh wat ben je toch lief schatje:koppel: heb der nu al zin in:D
Jij bent ook lief schatje :likje: :kus: oehf ik droom nu al weg wij daar samen waaaaa echtmooi daar man
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.