Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vertrouwen Van Mensen

Pagina's : [1] 2 3 4 5

camjo
26-07-2003, 18:32

Ben jij iemand die goed gelovig is..en snel iemand vertrouwt.. Is het niet zo dat we sommige mensen, ook al zijn zij vreemd voor ons moeten vertrouwen op hun woord.. Denk je dat NIEMAND te vertrouwen is..dus, ook je man of vrouw ga je niet vertrouwen.. Waarom leven er meer en meer mensen in een vertrouwenscrisis... Hoe vertrouw je iemand, heb je tips of trucs.. Of doe je alsof je iemand vertrouwt..zodat die persoon jou ook begint te vertrouwen.. Hoe ga je met VERTROUWEN om..

NA3_NA3
26-07-2003, 18:40
zorg ervoor dat de communicatie goed verloopt en dat er een wederzijds respect is....dan kun je gaan aftasten of iemand wel of niet betrouwbaar is

fatimaatjee
26-07-2003, 18:43
niemand is te vertrouwen!!! maar je eigen husband mooet je wel vertrouwen natuurlijk ik bedoel waarom trouw je dan alsje je eigen partner nie vertrouwt dat is het belangrijkste in een relatie!! :rolleyes:

camjo
26-07-2003, 18:49
Origineel gepost door NA3 NA3 zorg ervoor dat de communicatie goed verloopt en dat er een wederzijds respect is....dan kun je gaan aftasten of iemand wel of niet betrouwbaar is Juist...maar stel dat er weinig of geen communicatie is..wat dan.. Of stel..dat je verschillende keren bedrogen bent geweest..hoe kun je nog je moed bij elkaar brengen om nog te vertrouwen..

Chaimaatje
26-07-2003, 18:52

Origineel gepost door Mohammed Justice Ben jij iemand die goed gelovig is..en snel iemand vertrouwt.. Is het niet zo dat we sommige mensen, ook al zijn zij vreemd voor ons moeten vertrouwen op hun woord.. Denk je dat NIEMAND te vertrouwen is..dus, ook je man of vrouw ga je niet vertrouwen.. Waarom leven er meer en meer mensen in een vertrouwenscrisis... Hoe vertrouw je iemand, heb je tips of trucs.. Of doe je alsof je iemand vertrouwt..zodat die persoon jou ook begint te vertrouwen.. Hoe ga je met VERTROUWEN om.. ervan uitgaan dat ze niet tevertrouwen zijn....en later kunnen ze zelf het tegendeel bewijzen...

Chaimae
26-07-2003, 18:53
Als ik een persoon net ken...Dan vertrouw ik hem niet...:rolleyes: Naarmate je een persoon leert kennen..Weet je wie je wat wel en niet kunt toevertrouwen....Daarmee bedoel ik...In hoeverre ik iemand in vertrouwen neem over iets...Een geheim zal ik zelden aan iemand vertellen..Iets kleins daar ben ik wat soepeler in....Een geheim vertellen dat doe ik sinds kort zelden... De enigste mensen die ik volledig vertrouw zijn mijn ouders..Broers en zus...De rest moet mijn vertrouwen winnen...en dan nog kan een mes in je rug worden gestoken...

camjo
26-07-2003, 18:53
Origineel gepost door temsamni Ik vertrouw niemand! Kheb genoeg gezien om te weten dat niemand te vertrouwen is...ik vertrouw mezelf geeneens! Soms verbaas ik mezelf! Ik weet wat je bedoelt.. Zeker als men jou vertrouwen niet serieus neemt..en men met je gevoelings speelt..dit grenst aan vernedering..en je wilt het nooit meer meemaken..nooit. Velen en velen maken het dagelijks mee...worden niet met respect behandelt..al hun geheimen die ze verteld hebben..worden in de groep gegooid..

camjo
26-07-2003, 18:56
Origineel gepost door Chaimaatje ervan uitgaan dat ze niet tevertrouwen zijn....en later kunnen ze zelf het tegendeel bewijzen... Chaima...ze kunnen ook acteren en doen alsof..het is meermaals gebleken..

NA3_NA3
26-07-2003, 18:59
Origineel gepost door Mohammed Justice Juist...maar stel dat er weinig of geen communicatie is..wat dan.. Of stel..dat je verschillende keren bedrogen bent geweest..hoe kun je nog je moed bij elkaar brengen om nog te vertrouwen.. tja het is een kwestie van gevoel...elkaar een beetje aanvoelen...gedeeltelijk intuitie....gedeeltelijk een kwestie van geven en nemen...gedeeltelijk een gok...de kleine details die het gevoel vormen

camjo
26-07-2003, 18:59
Origineel gepost door Chaimae Als ik een persoon net ken...Dan vertrouw ik hem niet...:rolleyes: Naarmate je een persoon leert kennen..Weet je wie je wat wel en niet kunt toevertrouwen....Daarmee bedoel ik...In hoeverre ik iemand in vertrouwen neem over iets...Een geheim zal ik zelden aan iemand vertellen..Iets kleins daar ben ik wat soepeler in....Een geheim vertellen dat doe ik sinds kort zelden... De enigste mensen die ik volledig vertrouw zijn mijn ouders..Broers en zus...De rest moet mijn vertrouwen winnen...en dan nog kan een mes in je rug worden gestoken... Inderdaad..het vertrouwen is begrensd..je familie kan ook de dader zijn. Het is zo dat jezelf vertrouwen al veel moeite kost..daarom is iemand met een groot zelfvertrouwen..veel meer nuchter en bewuster dan één zonder.

camjo
26-07-2003, 19:01
Origineel gepost door NA3 NA3 tja het is een kwestie van gevoel...elkaar een beetje aanvoelen...gedeeltelijk intuitie....gedeeltelijk een kwestie van geven en nemen...gedeeltelijk een gok...de kleine details die het gevoel vormen Kun je iemand op deze basis die je noemt..Volledig vertrouwen.

Chaimae
26-07-2003, 19:04
Origineel gepost door Mohammed Justice Inderdaad..het vertrouwen is begrensd..je familie kan ook de dader zijn. Het is zo dat jezelf vertrouwen al veel moeite kost..daarom is iemand met een groot zelfvertrouwen..veel meer nuchter en bewuster dan één zonder. Iemand met weinig zelfvertrouwen zal anderen denk ik sneller vertrouwen...Doordat je hebt behoefte aan iemand die je zelfvertrouwen omhoog helpt...Een vriend(in)....Jammer genoeg is het in deze wereld niet altijd even leuk...Mensen willen zichzelf in een goed daglicht stellen en houden...En denken alleen maar aan zichzelf..Daardoor word je steeds meer onrespectvol behandeld...Steeds een stapje verder....Zodat de ander stoer over kan komen of baasje spelen over iemand anders.... En dat is zeker niet goed voor je zelfvertrouwen.... :(

NA3_NA3
26-07-2003, 19:07
Origineel gepost door Mohammed Justice Kun je iemand op deze basis die je noemt..Volledig vertrouwen. het zijn mn eerder genoemde punten plus verhalen/ervaringen van andere mensen waar je het mee moet doen om iemand wel of niet te kunnen vertrouwen..andere dingen zijn er niet.....een glazen bol?? :)

Chaimaatje
26-07-2003, 19:14
Origineel gepost door Mohammed Justice Chaima...ze kunnen ook acteren en doen alsof..het is meermaals gebleken.. daar ben ik me zeer bewust van...daarom duurt het ook een tijd voordat iemand mij bewezen heeft dat hij/zij ook maar voor 1% tevertrouwen is....

camjo
26-07-2003, 19:15

Origineel gepost door Chaimae Iemand met weinig zelfvertrouwen zal anderen denk ik sneller vertrouwen...Doordat je hebt behoefte aan iemand die je zelfvertrouwen omhoog helpt...Een vriend(in)....Jammer genoeg is het in deze wereld niet altijd even leuk...Mensen willen zichzelf in een goed daglicht stellen en houden...En denken alleen maar aan zichzelf..Daardoor word je steeds meer onrespectvol behandeld...Steeds een stapje verder....Zodat de ander stoer over kan komen of baasje spelen over iemand anders.... En dat is zeker niet goed voor je zelfvertrouwen.... :( Kijk..ik vertrouw ook niet gemakkelijk mensen..maar ik zal nooit mensen die anderen vertrouwen..hun vertrouwen misbruiken, nooit. Mensen die als vijfde wiel aan de wagen met een groep zogezegde "vrienden" mee omgaan...zullen altijd het moeilijk hebben om geaccepteerd te worden..maar sommigen zoeken het zelf op..door de slachtoffer rol te spelen.. Als iemand jou gevoelings niet begrijpt of niet wil begrijpen..en het is jou "vriend(in)" nog wel..tja, dan kun je beter verder kijken..

Pagina's : [1] 2 3 4 5