Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geloven jullie nou echt in de

K_Prone
26-07-2003, 14:54

Ware :rolleyes: Leg uit je droomvrouw of droomman naar mijn mening kan je lang wachten :D:D

Chatefemqemamu
26-07-2003, 14:55
bestaat ook niet.

K_Prone
26-07-2003, 15:05
Origineel gepost door Chatefemqemamu bestaat ook niet. hehe iemand die nog nuchter is hiero je bent een hollander zeker of niet:D:D

Chatefemqemamu
26-07-2003, 15:07
Origineel gepost door misantazaghin hehe iemand die nog nuchter is hiero je bent een hollander zeker of niet:D:D en jij zoekt ruzie zeker of niet :D?? :p... just kliddin'.. neeeiihh ben geen kaas doe normaal hoor :wijs:

BerberLayD
26-07-2003, 15:09

de ware is tog gewoon degene die jij 'volmaakt' (niet echt volmaakt want Allah swt is volmaakt) ik bedoel egt de perfecte man/vrouw waar je jou leven mee wilt delen?

achie25
26-07-2003, 15:10
Origineel gepost door BerberLayD de ware is tog gewoon degene die jij 'volmaakt' (niet echt volmaakt want Allah swt is volmaakt) ik bedoel egt de perfecte man/vrouw waar je jou leven mee wilt delen? Niemand is perfect...

miss__1984
26-07-2003, 15:12
Yawel. .... ik geloof er wel in.. want de persoon waar je mee trouwd staat al voorgeschreven en dat is jouw ware

BerberLayD
26-07-2003, 15:14
Origineel gepost door achie25 Niemand is perfect... zeg ik tog ook niet, ik zei de perfect man.vrouw waar je mee wilt leven >>>dussss iemand die de 'beste' situatie kan bouwen in jullie realatie, na Allah swt nattuurlijk

Chatefemqemamu
26-07-2003, 15:15
Origineel gepost door miss 17 Yawel. .... ik geloof er wel in.. want de persoon waar je mee trouwd staat al voorgeschreven en dat is jouw ware ee misschien staat er ook geschreven dat je ook van diegene gaat scheiden soap/drama/blablabla.... you don't know ;) denken dat je binnen bent als je getrouwd bent, en je "ware" hebt gevonden.. tsjah.. dat is jezelf voor de gek houden. ik denk dat je meerdere "waren" kan hebben. dus dé ware bestaat niet.

WineGumS
26-07-2003, 15:21
Origineel gepost door misantazaghin Ware :rolleyes: Leg uit je droomvrouw of droomman naar mijn mening kan je lang wachten :D:D Mij pa belde net uit maroC... :D HIj vertelde me dat hij de ware voor me heeft gevonden!! :hihi:

miss__1984
26-07-2003, 15:27
Origineel gepost door Chatefemqemamu ee misschien staat er ook geschreven dat je ook van diegene gaat scheiden soap/drama/blablabla.... you don't know ;) denken dat je binnen bent als je getrouwd bent, en je "ware" hebt gevonden.. tsjah.. dat is jezelf voor de gek houden. ik denk dat je meerdere "waren" kan hebben. dus dé ware bestaat niet. iwa jah..laat ik het zo zeggen... ikgelof dat ik ga trouwen met wie god het wil.. als hij het wil.. INSHALLAH

miss__1984
26-07-2003, 15:30
Origineel gepost door WineGumS Mij pa belde net uit maroC... :D HIj vertelde me dat hij de ware voor me heeft gevonden!! :hihi: Die van mij hadden ze al gevonden toen ze er achter kwam dat ik een meisje was... bij de geboorte... het eerste wat ik hoorde was:... FADMAAA.... Je zoon kan eindelijk trouwen!!! :letsparty: :hoera:

miss__1984
26-07-2003, 15:35
Origineel gepost door miss 17 Die van mij hadden ze al gevonden toen ze er achter kwam dat ik een meisje was... bij de geboorte... het eerste wat ik hoorde was:... FADMAAA.... Je zoon kan eindelijk trouwen!!! :letsparty: :hoera: :ergleuk: