Bekijk originele versie : wil iemand me helpen
Chaimaatje
26-07-2003, 13:50
wil iemand me helpen een nieuwe avatar temaken?? :(
ik weet echtttttttt niet hoe dat moet.....:huil:
i know i can count on you guyssssssssss :D
:zwaai:
PACINOchick
26-07-2003, 13:53
:rolleyes: jou ga ik niet meer helpen :kwaad: jij durfde de vorige keer niet een dankje wel te zeggen :schrik:
Chaimaatje
26-07-2003, 13:55
Origineel gepost door PACINOchick
:rolleyes: jou ga ik niet meer helpen :kwaad: jij durfde de vorige keer niet een dankje wel te zeggen :schrik:
oooooooooh :toink:
kijk maar eens goed meid...of dat ik geen "merci" gezegd heb.....KIJK MAAR EENS GOED!
BerberLayD
26-07-2003, 13:58
ja ik zelf zit nu te expermenteren met zo'n programma hahahaha maar die shit-peepz hier nemen em steeds niet aan ook al voldoet ie aan d eisen..does..sjoerie ander keertje:D
Chaimaatje
26-07-2003, 14:00
Origineel gepost door BerberLayD
ja ik zelf zit nu te expermenteren met zo'n programma hahahaha maar die shit-peepz hier nemen em steeds niet aan ook al voldoet ie aan d eisen..does..sjoerie ander keertje:D
thanks anyway...:(
ik ga zelf wel effe knutselen ofzo...:confused:
PACINOchick
26-07-2003, 14:08
:) peace! dan ;) ik hoop dat je snel uitkomt meer kan ik niet voor je doen :) ik ben niet zo een computernerd :nerd: al lijk ik wel op twee druppels op hem ,of hij op mij :)
Chaimaatje
26-07-2003, 14:09
Origineel gepost door PACINOchick
:) peace! dan ;) ik hoop dat je snel uitkomt meer kan ik niet voor je doen :) ik ben niet zo een computernerd :nerd: al lijk ik wel op twee druppels op hem ,of hij op mij :)
hahaha...oke then....
IK VRAAG ALTIJD MIJN SLAVEN OM VOOR ME TE MAKEN!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.