Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wil iemand me helpen

Chaimaatje
26-07-2003, 13:50

wil iemand me helpen een nieuwe avatar temaken?? :( ik weet echtttttttt niet hoe dat moet.....:huil: i know i can count on you guyssssssssss :D :zwaai:

PACINOchick
26-07-2003, 13:53
:rolleyes: jou ga ik niet meer helpen :kwaad: jij durfde de vorige keer niet een dankje wel te zeggen :schrik:

Chaimaatje
26-07-2003, 13:55
Origineel gepost door PACINOchick :rolleyes: jou ga ik niet meer helpen :kwaad: jij durfde de vorige keer niet een dankje wel te zeggen :schrik: oooooooooh :toink: kijk maar eens goed meid...of dat ik geen "merci" gezegd heb.....KIJK MAAR EENS GOED!

BerberLayD
26-07-2003, 13:58
ja ik zelf zit nu te expermenteren met zo'n programma hahahaha maar die shit-peepz hier nemen em steeds niet aan ook al voldoet ie aan d eisen..does..sjoerie ander keertje:D

Chaimaatje
26-07-2003, 14:00

Origineel gepost door BerberLayD ja ik zelf zit nu te expermenteren met zo'n programma hahahaha maar die shit-peepz hier nemen em steeds niet aan ook al voldoet ie aan d eisen..does..sjoerie ander keertje:D thanks anyway...:( ik ga zelf wel effe knutselen ofzo...:confused: :zwaai:

PACINOchick
26-07-2003, 14:08
:) peace! dan ;) ik hoop dat je snel uitkomt meer kan ik niet voor je doen :) ik ben niet zo een computernerd :nerd: al lijk ik wel op twee druppels op hem ,of hij op mij :)

Chaimaatje
26-07-2003, 14:09
Origineel gepost door PACINOchick :) peace! dan ;) ik hoop dat je snel uitkomt meer kan ik niet voor je doen :) ik ben niet zo een computernerd :nerd: al lijk ik wel op twee druppels op hem ,of hij op mij :) hahaha...oke then.... :zwaai:

Masriya
26-07-2003, 14:27
IK VRAAG ALTIJD MIJN SLAVEN OM VOOR ME TE MAKEN!