Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Vriend zegt Dat IK.............

BENTGHATAR
26-07-2003, 12:12

Salaam Aleikom Lees dit mensen: Voordat men met de maaltijd begint moet men de Volgende Doe'a citeren: "BIESMIELLAAHIE WA ALAA BARKATIELLAAH " (in de naam van Allah en met de zegeningen van Allah () En als je zit te eten en opeens herrinert dat je dat niet hebt gezegd dan moet men het volgende citeren: BIESMIELLAAHIE AWWALAHOE WA AGIERAHOE" Ik hoop inshall'allah dat jullie de volgende keer als jullie gaan eten dit zullen zeggen........ :) Ps Ik heb expres die titel gebruikt voor deze topic omdat ik dacht dat zo meer mensen op deze topic zullen klikken......

DeBruineSmurf
26-07-2003, 12:15
Origineel gepost door BENTGHATAR Salaam Aleikom Lees dit mensen: Voordat men met de maaltijd begint moet men de Volgende Doe'a citeren: "BIESMIELLAAHIE WA ALAA BARKATIELLAAH " (in de naam van Allah en met de zegeningen van Allah () En als je zit te eten en opeens herrinert dat je dat niet hebt gezegd dan moet men het volgende citeren: BIESMIELLAAHIE AWWALAHOE WA AGIERAHOE" Ik hoop inshall'allah dat jullie de volgende keer als jullie gaan eten dit zullen zeggen........ :) Ps Ik heb expres die titel gebruikt voor deze topic omdat ik dacht dat zo meer mensen op deze topic zullen klikken...... mashaALLAH djazakALLAH gairan!! :)

Mazlout
26-07-2003, 12:15
shoukran.... heb ik ook wel eens, dat ik al aan het eten ben, en dat ik dan denk, verrek! heb ik nu wel of geen bismillah gezegd toen ik begon...

BENTGHATAR
26-07-2003, 12:27
Origineel gepost door Mazlout shoukran.... heb ik ook wel eens, dat ik al aan het eten ben, en dat ik dan denk, verrek! heb ik nu wel of geen bismillah gezegd toen ik begon... Klopt dat heb ik ook soms. Mazlout nu weet je wat je moet zeggen.......... :) .

sweet_karima
26-07-2003, 12:34

shoekran... Bousa Kbira KaRiMaKe

ffeiza
26-07-2003, 12:34
;) slim van je bentghatar.... en shoukran voor de info

BENTGHATAR
26-07-2003, 12:41
Origineel gepost door ffeiza ;) slim van je bentghatar.... en shoukran voor de info :D ... Als ik "wat moet je zeggen als je gaat eten'" als topic naam heb dan zullen er minder mensen op de topic klikken dan als ik deze topic naam heb.... En graag gedaan allemaal. ..... :)

BENTGHATAR
26-07-2003, 12:49
En als men klaar is met eten moet men de volgende Doe'a citeren: ALHAMDOE LIELLAAHIELLAZIE AT-AMANAA WA SAKAANAA WADJA-ALNAA MIENAAL MOESLIEMIEN

Najmatje
26-07-2003, 14:26
Origineel gepost door BENTGHATAR En als men klaar is met eten moet men de volgende Doe'a citeren: ALHAMDOE LIELLAAHIELLAZIE AT-AMANAA WA SAKAANAA WADJA-ALNAA MIENAAL MOESLIEMIEN Soukran maar ik wist de helft al :) En jah dat heb ik ook weleens als ik ook aan het eten ben denk k heb nou wel Bismillah gezegt of niet maar goed thallah Najma :zwaai:

BerberLayD
26-07-2003, 14:52
we hebben zo'n kinderboekje waar dat in staat, want mijn zusjes en broertjes moeten het leren:D..mie kende het al:rolleyes: