Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : samira met haar eigen band

mimi_tangaouia
26-07-2003, 10:50

wie heeft voor mij het nummer van samira ze heeft een band met twee mannen en speelt de sterren van de hemel volgens mij komt ze uit den haag wie kan mij aan der nummer helpen alvast bedankt liefs mimi

mimi_tangaouia
29-07-2003, 12:22
is er iemand die haar nummer heeft???

C_OUJDIA
29-07-2003, 19:44
Heb nog nooit van een ene Samira gehoord..Wel van een Naima... Ze zingt met 2 andere vrouwen en de drumstellen worden door 2 mannen bespeeld.. als je meer wil weten moet je het me maar laten weten..

mimi_tangaouia
30-07-2003, 14:27
Origineel gepost door C_OUJDIA Heb nog nooit van een ene Samira gehoord..Wel van een Naima... Ze zingt met 2 andere vrouwen en de drumstellen worden door 2 mannen bespeeld.. als je meer wil weten moet je het me maar laten weten.. is ook goed heb je haar weleens horen spelen?? als je een nr hebt dan wil ik dat graag van je hebben alvast bedankt liefs mimi

karima84
30-07-2003, 14:30

Origineel gepost door mimi_tangaouia wie heeft voor mij het nummer van samira ze heeft een band met twee mannen en speelt de sterren van de hemel volgens mij komt ze uit den haag wie kan mij aan der nummer helpen alvast bedankt liefs mimi hmm ik ken 'r misschien, zij heeft denk ik op de bruiloft van mijn nicht gespeeld, en ik weet niet of zij die nr. nog heeft, maar ik vraag het voor je!! En heb je die nr snel nodig??? ik zal kijken wat ik voor jouw kan doen. groetjes karima

mimi_tangaouia
30-07-2003, 15:00
Origineel gepost door karima84 hmm ik ken 'r misschien, zij heeft denk ik op de bruiloft van mijn nicht gespeeld, en ik weet niet of zij die nr. nog heeft, maar ik vraag het voor je!! En heb je die nr snel nodig??? ik zal kijken wat ik voor jouw kan doen. groetjes karima alvast bedankt en als je kan zsm dank je wel

karima84
30-07-2003, 15:01
ok ik zal kijken wat ik kan doen, ik garandeer je niets, maare ik probeer het voor je!!

C_OUJDIA
31-07-2003, 10:50
Origineel gepost door mimi_tangaouia is ook goed heb je haar weleens horen spelen?? als je een nr hebt dan wil ik dat graag van je hebben alvast bedankt liefs mimi Ze heeft op de bruiloft van een nicht van me gespeeld..Het klonk goed in de oren. Mohim,ik ga kijken of ik het nummer ergens heb liggen anders vraag ik het me nicht wel als ze m nog heeft.

mimi_tangaouia
01-08-2003, 10:57
als jullie willen kijken voor mij graag alvast bedankt liefs mimi

Riley
01-08-2003, 15:03
ha Samira marakkechi uit den haag. ik heb haar nummer voor je. die die voor haar speelt. 0625284713. mocht je nog interesse voor een band die Riffia speelt, voornamelijk dan we kunnen ook goed uit de voeten met sharki, chaabi, rai, regada dan is dit de nummer 0613919405 groeten Cheb Sadiq Riffi en groeten uit den haag.

mimi_tangaouia
02-08-2003, 16:56
Origineel gepost door Riley ha Samira marakkechi uit den haag. ik heb haar nummer voor je. die die voor haar speelt. 0625284713. mocht je nog interesse voor een band die Riffia speelt, voornamelijk dan we kunnen ook goed uit de voeten met sharki, chaabi, rai, regada dan is dit de nummer 0613919405 groeten Cheb Sadiq Riffi en groeten uit den haag. ja klopt ze komt uit marakech dank je wel voor het geven van haar nr :goedzo:

Abiro_sabiel
02-08-2003, 21:25
salam ga maar door met het spreiden van fitan onder moslims muziek en blabla willen jullie nog niet wakker.