Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nette Heup Pantalons!

carabonita
27-11-2006, 11:34

Dames! Het is gewoon niet normaal. Heb stad en land afgezocht naar heup pantalons. Uiteindelijk ben ik niet verder gekomen dan de zwarte/bruine(standaard) pantalons van TARK, die ik overgens al heb. Dus mijn vraag aan jullie; waar heb je leuke heuppantalons, met de NADRUK OP HEUP. Een leuke kleur: beige, legergroen, of bruin. Ohja en wat ook belangrijk is ik heb maat 34, dus dat houdt in dat bij mij een broek niet zo snel heup zit. Ze moeten ook zo ontworpen zijn. Laat het me weten...

Lella_Gzella
27-11-2006, 11:38
Armani Pantalons zijn leuk, Staan leuk en zijn heupmodellen.. Ik heb ook maatje 34/36 en zitten echt prima En Zara heeft trouwens ook van die heup pantalons

carabonita
27-11-2006, 11:44
Armani Pantalons zijn leuk, Staan leuk en zijn heupmodellen.. Ik heb ook maatje 34/36 en zitten echt prima En Zara heeft trouwens ook van die heup pantalons Armani okej dan. Ik ga wel even kijken bij Tip de Bruin. Een goeie van je heb daar niet aan gedacht. Maar Zara, serieus? Ze hebben meestal wel leuke pantalons maar die zitten bij mij bijna tot aan me navel:kwaad:

PobriSita
27-11-2006, 12:21
Ik heb een hele mooie zwarte toen gekocht van miss sixty...Die is ook heup en zit echt perfect, en alle maten heb je!

Naura
27-11-2006, 12:53

Miss Sixty heb je idd hele leuke heup pantalons en kijk ff bij Bershka heb daar leuke grijze en bruine gezien ook heup.. heb t zelfde maatje als jij dus ken het probleempje

Andalus83
27-11-2006, 12:57
Heb ook t zelfde probleem...kan nergens nette pantalons vinden :moe:

carabonita
27-11-2006, 13:06
Ik heb een hele mooie zwarte toen gekocht van miss sixty...Die is ook heup en zit echt perfect, en alle maten heb je! Ik weet welke je bedoelt van Miss Sixty..als we het over dezelfde hebben. Alleen weet je wat het is; ze zijn dun. En volgens mij hebben ze alleen zwart.

carabonita
27-11-2006, 13:08
Miss Sixty heb je idd hele leuke heup pantalons en kijk ff bij Bershka heb daar leuke grijze en bruine gezien ook heup.. heb t zelfde maatje als jij dus ken het probleempje Aah okej! Dus wel andere kleuren. Ik ga kijken ..;)

passion4fashion
27-11-2006, 18:43
Ik heb vorige maand een hele mooie gekocht van de Zara. Ik heb zelf ook 34 en deze is ook nog eens een heupmodel :D Super mooi met een blouse ;)

rehaam
27-11-2006, 20:03
Ik heb laatst ook een heup pantalon gekocht bij mexx...nou in èèn woord hij zit zo lekker gewoon perfect :D misschien kan jij daar een kijkje nemen.

Siham0sS
27-11-2006, 20:24
hey meid ik had er een tijd geleden eentje gekocht bij de vero moda is wel bruin met beetje goude lichte strepen... was niet echt zo een hele lage maar ik vind hem goed zitten gewoon lekker:o Liefs, Siham0sS:sjans:

sara_elmanar
27-11-2006, 22:25
Dames! Het is gewoon niet normaal. Heb stad en land afgezocht naar heup pantalons. Uiteindelijk ben ik niet verder gekomen dan de zwarte/bruine(standaard) pantalons van TARK, die ik overgens al heb. Dus mijn vraag aan jullie; waar heb je leuke heuppantalons, met de NADRUK OP HEUP. Een leuke kleur: beige, legergroen, of bruin. Ohja en wat ook belangrijk is ik heb maat 34, dus dat houdt in dat bij mij een broek niet zo snel heup zit. Ze moeten ook zo ontworpen zijn. Laat het me weten... hoi meid ik heb ook zo'n probleem bij het vinden van broeken omdat ik ook maatje 34 heb..maar waar je mooie broeken kunt halen..bij esprit en mexx..daar hebben ze vaak mooie pantalons..ik moet ze altijd hebben voor mijn werk..en ik hou totaal niet van die hoge modellen..daar hebben ze vaak heupmodel.. succes verder