Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dance Battle.................

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
25-07-2003, 23:20

Pffff ik ben benieuwd of jullie ook daadwerkelijk zo goed kunnen dansen , zoals je in het topic "masterlijk dansen" hebben geschreven! Maar ja ............vergeet niet ik ben de echt DANCING QUEEN!!! Pfff ik battle alle jullie sorry asses eruit!!!!! Jullie hebben het over streetdance........weten jullie wel wat dat is???? Streetdance bestaat uit 2 basis passen.................namelijk de ..... en de...... okay zeggen jullie het maar!!! Jullie zijn toch "the real playa's"!! Sooooooooooooooo http://******************/buuffritesaus/hpbimg/dance2.bmp.

celine_4ever
25-07-2003, 23:21
:lol: :D :lol:

DeBruineSmurf
25-07-2003, 23:26
:lol: subhanALLAH.......a a-eyes.....pfffffffffffffffffffffffffffffff ga spelen ga ga dit is belachelijk....ze3ma stoer doen opeens met je eigen topic..... get a life :hihi:

Miss_Crazy
25-07-2003, 23:30
hey sweety kwist nie at je een so called ''DANCING QEEUN'' bent :D show me what you got girl :hihi:

Miss_Crazy
25-07-2003, 23:36

Origineel gepost door Angel_eyz :boogie: you know me.................. i've got many styles!!! jah me too... de no-can-do-it-style en ik-zet-mezelf-verschut-style :D

kickgirl
25-07-2003, 23:36
THEN NAME IT!!!!

RIF_CHICKIE
25-07-2003, 23:38
prove it!!! :ego: :ego:

NA3_NA3
25-07-2003, 23:50
Origineel gepost door DeBruineSmurf :lol: subhanALLAH.......a a-eyes.....pfffffffffffffffffffffffffffffff ga spelen ga ga dit is belachelijk....ze3ma stoer doen opeens met je eigen topic..... get a life :hihi: hahahahaahhahah......damn ik wou net zeggen :D :D hahahaha lach me hier kapot om deze topic van haar :lol: :haha: :hihi: hahahahaha shit belachelijke shit

DeBruineSmurf
26-07-2003, 00:23
Origineel gepost door Angel_eyz Waah niet kapot gaan....................waar mensen al niet gelukkig mee zijn!! Shiiiiiiiiiiiit je had die andere topic moeten checken. En dan snap je wel waarom ik deze heb geopend!!!! die andere topic was geopend door onze ilustere voorganger Kalimiro die helaas nergens meer te bekennen is

DeBruineSmurf
26-07-2003, 00:38
Origineel gepost door Angel_eyz Jaaaaaaaaaaaaa duhh!!! Maar iedereen vond zich zelf zo geweldig en er werd gevraag voor een Dance Battle dus bijdeze.............................! ja maar......jij bent kalimiro niet......:kwaad: ik wil kalimiro terug :kwaad:

BoubkerC
26-07-2003, 00:44
pffffffffffffff waar slaat dit eingelijk op je kan dansen gefeliciteerd ben je nu Ze3ma stoer ofzo ewa heb je aand8 te kort denk je nu dat je wat bent waaaaaaauuuuuuuuwwwwwww he kan dansen gefeliciteerd man ga je deze topic ook echt plaatsen pffffffff sim sielig en ook niet zoeen beetje ook have fun today, this day never coming back. laterzzzzzzzzzzz BC

DeBruineSmurf
26-07-2003, 00:45
Origineel gepost door BoubkerC pffffffffffffff waar slaat dit eingelijk op je kan dansen gefeliciteerd ben je nu Ze3ma stoer ofzo ewa heb je aand8 te kort denk je nu dat je wat bent waaaaaaauuuuuuuuwwwwwww he kan dansen gefeliciteerd man ga je deze topic ook echt plaatsen pffffffff sim sielig en ook niet zoeen beetje ook have fun today, this day never coming back. laterzzzzzzzzzzz BC :lol: playahater

BoubkerC
26-07-2003, 01:03
hahahahaahahahh wat heb jij bruinesmurf ik sta juist achter jou na stank voor dank en Ze3ma Angel waar gaat het dan over over je vriendin ik snap dit niet man jullie maken me gek! na doe geen moeite ben al gek na je hebt gelijk ben bijna overgereden door een *** bus chaffeur have fun today, this day never coming back. laterzzzzzzzzzzz BC

DeBruineSmurf
26-07-2003, 01:07
Origineel gepost door BoubkerC hahahahaahahahh wat heb jij bruinesmurf ik sta juist achter jou na stank voor dank en Ze3ma Angel waar gaat het dan over over je vriendin ik snap dit niet man jullie maken me gek! na doe geen moeite ben al gek na je hebt gelijk ben bijna overgereden door een *** bus chaffeur have fun today, this day never coming back. laterzzzzzzzzzzz BC oooooh sorry verkeerd begrepen :D whad up agie!! welcome...eindelijk een back up :D

BoubkerC
26-07-2003, 11:47

hhahahahahah ewa nadenken a smurf maar waar gaat dit over wat is de shit onderwerp ik word nog gekker gaat het over een wijf die kan dansen of over dat er 2 manieren streetdance zijn i dont get it jullie lullen maar wat ofzo nis gek worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! allemaal jullie schuld jullie kunnen wel tegen kleintjes he tssssssssssss :D have fun today, this day never coming back. laterzzzzzzzz BC

Pagina's : [1] 2 3 4 5