Bekijk originele versie : kun je beste vrienden zijn met jongens?????
karima84
25-07-2003, 22:57
Wie heeft dat ook weleens meegemaakt dat je beste vriend of vriendin verliefd op je wordt?????
Uit mijn ervaringen, weet ik niet of het wel mogelijk is om met een marokkaanse jongen beste vrienden te worden, die vriendschappelijke gevoelens draaien vaak uit op hele andere gevoelens, jullie begrijpen wel wat ik bedoel!!!!!
ik hoor jullie
:zwaai:
Kan wel degelijk...................je kan toch vrienden zijn en elkaar totaal niet aantrekkelijk vinden.
dikke_schaap
25-07-2003, 23:01
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Origineel gepost door karima84
Wie heeft dat ook weleens meegemaakt dat je beste vriend of vriendin verliefd op je wordt?????
Uit mijn ervaringen, weet ik niet of het wel mogelijk is om met een marokkaanse jongen beste vrienden te worden, die vriendschappelijke gevoelens draaien vaak uit op hele andere gevoelens, jullie begrijpen wel wat ik bedoel!!!!!
ik hoor jullie
:zwaai:
nopezzzzzzz, miscchien een tijdje, maar dan :Iluvu: :Iluvu:
karima84
25-07-2003, 23:01
Origineel gepost door Teaser
Kan wel degelijk...................je kan toch vrienden zijn en elkaar totaal niet aantrekkelijk vinden.
nou daar ben ik niet meer zo zeker van, er komt gewoon een tijd dat je elkaar met andere ogen gaat zien, zo denk ik er immers over, het kan dat ik het fout heb!!
thallah
karima84
25-07-2003, 23:02
Origineel gepost door dikke_schaap
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
nopezzzzzzz, miscchien een tijdje, maar dan :Iluvu: :Iluvu:
ja meid dat bedoel ik nou, de gevoelens veranderen.
casawia16
25-07-2003, 23:03
het is bij mij ook gebeurt :(
cousina_rifia
25-07-2003, 23:05
ik weet niet of je echt gewoon vrienden kan blijven met een jongen, ik heb ook een hele goeie vriend. En ik weet van hem dat hij mij heel erg mag, meer dan gewoon vrienden.
karima84
25-07-2003, 23:07
Origineel gepost door cousina_rifia
ik weet niet of je echt gewoon vrienden kan blijven met een jongen, ik heb ook een hele goeie vriend. En ik weet van hem dat hij mij heel erg mag, meer dan gewoon vrienden.
Ik heb ook in dat complot gezeten, meid dus ik weet er alles van!!!
cousina_rifia
25-07-2003, 23:10
Ik heb ook in dat complot gezeten, meid dus ik weet er alles van!!!
hahah :confused: he
karima84
25-07-2003, 23:12
hahah :confused: he
huh????? :confused:
cousina_rifia
25-07-2003, 23:14
het is verwarrend vind ik, tenminste ik weet niet hoe ik me moet gedragen
cousina_rifia
25-07-2003, 23:16
Origineel gepost door MidGet
Ik heb het ook meegemaakt.. meerdere malen
maar toch denk ik dat het wel mogelijk is
vrienden te zijn, zonder verdere gevoelens
de kans is alleen groter dat er wel 1 van de 2 gevoelens krijgt
of beiden....
dat is ook zo maar ik heb liever dat je beste vrienden bent dan dat je iets gaat krijgen en dat het dan uit gaat. want als het uitgaat, bestaat er een grote kans dat het niet goed komt. En als vrienden komt het altijd wel weer goed.
karima84
25-07-2003, 23:17
het is verwarrend vind ik, tenminste ik weet niet hoe ik me moet gedragen
oh meid ik begrijp je volkomen, je wilt diegene niet kwetsen, dus toen ben ik afstandelijk gaan doen, het is zo ver gekomen dat wij bijna haast geen contact meer met elkaar hebben :(
cousina_rifia
25-07-2003, 23:20
oh meid ik begrijp je volkomen, je wilt diegene niet kwetsen, dus toen ben ik afstandelijk gaan doen, het is zo ver gekomen dat wij bijna haast geen contact meer met elkaar hebben :(
hahah ik weet wat je bedoeld. ik heb hem al een paar maanden niet gezien. en sinds za niet gesproken, en dat allemaal omdat ik afstandelijk deed.
mocromagic
25-07-2003, 23:20
ja dat kan!! een van me beste vrienden is een jongen en ik moet er niet aan denken om zonder hem door het leven te moeten!! maar we zijn alleen vrienden!! ik moet wel zeggen dat als mensen me zo vaak met hem zien dat ze vaak verder gaan denken.. :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.