Bekijk originele versie : ej effe een vraag aan jullie iedereen!
ALS JE JE VOICE MAIL WILT BELUISTEREN EN JE HEBT GEEN BELTEGOED DAN KAN JE DAT TOCH VIA EEN VASTE TELEFOON HET DOEN? MAAR ALLEEN HEB IK DIE NUMMER NIET.. WIE WEET WELKE NUMMER IKD AARVOOR MOET DRAAIEN??
OW JA.. HET IS KPN :D
EWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ZEHMA NIEMAND DIE HET WEET?? :( :kwaad:
LieveMeisje
25-07-2003, 21:17
ik eb geen KPN maar ORANGE :ego:
casawia16
25-07-2003, 21:22
eyy meid heb je die gast nog gebeld want ik heb niks meer gehoord:huil:
:wat?!:
JAA K HAD DIE OUWE GISTER NOG GEBELD.. EJ MORGEN WERK IK DAN VRAAG K ET EM NOG EEN KEER OK.. ;)
ik weet het :engel:
06-53101010 maar je moet wel een wachtwoord hebben ofzo..die je via je eigen portab kunt aanmaken maar aangezien mevrouw geen beltegoed heeft :hihi:
moet je nog ff wachten totdat je salaris binnen is..kun je opwaarderen..
Uitgeblust
25-07-2003, 21:27
salaam
kijk anders ff op de kpn site :D
:eek:
NEEJ TIS NIET VOORMEZELF.. TIS VOOR MIJN PA... IEMAND HEEFT ZIJN VOICE INGESPROKEN EN WIL GRAAG WTEN WIE HET IS :hihi...
NOU DAN HOUD HET OP WANT HIJ HEEFT NOOIT BELTEGOED.. :giechel:
casawia16
25-07-2003, 21:28
Origineel gepost door SaMiax
:wat?!:
JAA K HAD DIE OUWE GISTER NOG GEBELD.. EJ MORGEN WERK IK DAN VRAAG K ET EM NOG EEN KEER OK.. ;)
ok thanks want mijn vader gaat me nog op straat zetten en ikm oet nog mijn eigen ****ing tering geneukde school geld betalen :kwaad: :huil:
Origineel gepost door casawia16
ok thanks want mijn vader gaat me nog op straat zetten en ikm oet nog mijn eigen ****ing tering geneukde school geld betalen :kwaad: :huil:
:giechel: :giechel: :giechel:
WELCOMME INTO THE REAL WORLD :cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.