Bekijk originele versie : >>Mijn Weekend Was Tha BomB!!<<
[Gruwelijk!!! Ik zeg niets, ben een weekend weg geweest. Mensen ik ben gewoon:bril:]
[Gruwelijk!!! Ik zeg niets, ben een weekend weg geweest. Mensen ik ben gewoon:bril:]
wat heb je nou weer uitgespookt :moe:
imaane911
26-11-2006, 18:08
:hadj:
yallah spill it out!!!
Ik mag mijn zonden niet openbaren:o. Is 7aram:gniffel:! Maar hoe was jullie weekend?
imaane911
26-11-2006, 18:11
Ik mag mijn zonden niet openbaren:o. Is 7aram:gniffel:! Maar hoe was jullie weekend?
hou deze lekker voor je :goedzo:
mijn weekend???
zwaar droog, but what's new :moe:
_yousra_
26-11-2006, 18:12
kom op vertel het ons??
zeham volgens mij zat je gewoon thuis voor de buis met een zak chips op je schoot :hihi:
insaan_3aadi
26-11-2006, 18:13
:haha:
hahahhaaha
Hey Selail, lang nie gesproken, hoest meissie
zeham volgens mij zat je gewoon thuis voor de buis met een zak chips op je schoot :hihi:
Ik was een paar honderd kilometer van huis verwijderd, maar chips hadden we wel:gniffel:
Insaan paas eens je msn aa aardappelhoofd:o.
Ik was een paar honderd kilometer van huis verwijderd, maar chips hadden we wel:gniffel:
Insaan paas eens je msn aa aardappelhoofd:o.
Ik ben in brussel geweest
Nu weet ik het zeker Brussel ze kennen daar niet rijden damn :maf:
Maar die jongens zijn wel :likje:
Hoe was Parijs! :hihi:
Welcome back. My weekend was/is filled with family. :D
Ging niet door:traan1:
Maar ik heb me elders uitgeleefd:gniffel:
Family, heerlijk eens in de zoveel tijd:hihi:
Ah, c'est très dommage.
Vertel, waar heb je anders je frustraties geuit.
Geen prob volgend weekend misschien weer:o.
Bruxelles/Anvers:o
Nein ben je zot ofzo:eek:
- Zusje&Schoonzus.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.