Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Breng de ideale eigenschappen van je toekomstige partner samen..

Pagina's : [1] 2 3 4 5

camjo
25-07-2003, 19:01

Het leven bestaat natuurlijk niet alleen uit berekeningen, maar hier mag je het even doen..het is gewoon om te kijken wat voor jou op de éérste plaats komt of van belang is. In deze "kwis" heb ik bewust beperkingen gelegd..om je te dwingen om keuzes te maken, zoals in het échte leven.. Het is ook mogelijk om hasanat te winnen (alleen Allah (swt) kan je deze geven).. Probeer zo eerlijk mogelijk te werken.. De bedoeling is dat je 100 punten krijgt..en je kan met deze punten de verschillende eigenschappen vragen..let op..als je 100 punten op zijn..kun je niets meer vragen. Natuurlijk mag je onder de 100 punten blijven..elke punt dat je niet gebruikt wordt als hasanat gerekend. Ewa mensen..zullen we beginnen.. :D

Lady_Cazawia
25-07-2003, 19:03
is goed maar hoeveel eigenschappen mag ik noemen..?? :D

camjo
25-07-2003, 19:07
Origineel gepost door temsamni Ik zie geen kwis! :confused: Die komt eraan hoor..binnen 10 min

younesel18
Een beetje geduldig, een beetje verlegen, een beetje eigenwijs, een stevige pot humor, een stevige pot zekerheid, een beetje gevoelig(onzin, alle vrouwen zijn gevoelig) Kortom, zo een beetje alles wat een gezond verstand heeft...... Younes Oja, Standvastigheid (in haar Din)(daar kan ik van leren)

ze3ma1

oke, ik wacht wel...

younesel18
25-07-2003, 19:08
Ow, volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan................... MJ, je mag wel iets duidelijker zijn van mij hoor.

camjo
25-07-2003, 19:19
De lijst is voor vrouwen als mannen..maak je eerlijke keuze.. Naast elke eigenschap staat het aantal punten die de waarde geven...tel je punten samen..en zorg dat je niet boven de 100 uitkomt..heb je minder dan honderd..dan worden deze punten als hasanat gerekend. MOSLIM........................50 LUISTERT GOED............12 INTELLIGENT.................25 HEEL RIJK.....................25 ZEER LIEF......................15 HEEL EERLIJK..................25 KNAP / MOOI...................17 GROOT EN SPORTIEF........15 ZEER BETROUWBAAR.......30 KAN HEEL LEKKER KOKEN..12

EMIEN
25-07-2003, 19:22
Zo weinig keuze :) KZie de belangrijskte er niet bij:D

Chaimae
25-07-2003, 19:24
Origineel gepost door Mohammed Justice De lijst is voor vrouwen als mannen..maak je eerlijke keuze.. Naast elke eigenschap staat het aantal punten die de waarde geven...tel je punten samen..en zorg dat je niet boven de 100 uitkomt..heb je minder dan honderd..dan worden deze punten als hasanat gerekend. MOSLIM........................50 LUISTERT GOED............12 INTELLIGENT.................25 HEEL RIJK.....................25 ZEER LIEF......................15 HEEL EERLIJK..................25 KNAP / MOOI...................17 GROOT EN SPORTIEF........15 ZEER BETROUWBAAR.......30 KAN HEEL LEKKER KOKEN..12 MOSLIM........................50 LUISTERT GOED............12 INTELLIGENT.................25 TOTAAL.........................87

camjo
25-07-2003, 19:25
Origineel gepost door EMIEN Zo weinig keuze :) KZie de belangrijskte er niet bij:D Moet ik een speciale lijst voor jou maken dan :D Ik weet het, het is niet gemakkelijk om keuzes te maken in het leven..daarom kan men hier wat oefenen :D

younesel18
Origineel gepost door Mohammed Justice De lijst is voor vrouwen als mannen..maak je eerlijke keuze.. Naast elke eigenschap staat het aantal punten die de waarde geven...tel je punten samen..en zorg dat je niet boven de 100 uitkomt..heb je minder dan honderd..dan worden deze punten als hasanat gerekend. MOSLIM........................50 LUISTERT GOED............12 INTELLIGENT.................25 HEEL RIJK.....................25 ZEER LIEF......................15 HEEL EERLIJK..................25 KNAP / MOOI...................17 GROOT EN SPORTIEF........15 ZEER BETROUWBAAR.......30 KAN HEEL LEKKER KOKEN..12 Waarom is moslim 50 punten? Je gaat toch ZO WIE ZO met een moslim trouwen???(voor alle moslims hier?)

mocromagic
MOSLIM........................50 LUISTERT GOED............12 ZEER LIEF......................15 HEEL EERLIJK..................25 ZEER BETROUWBAAR.......30 dit zijn de eigenschappen die ik belangrijk vind, maar ik zit ruim boven de 100...... is dat goed of slecht??

EMIEN
25-07-2003, 19:27
Origineel gepost door younesel18 Waarom is moslim 50 punten? Je gaat toch ZO WIE ZO met een moslim trouwen???(voor alle moslims hier?) Iemand met verstand..:) Zeg ik ook altijd:)

camjo
25-07-2003, 19:28
Origineel gepost door Chaimae MOSLIM........................50 LUISTERT GOED............12 INTELLIGENT.................25 TOTAAL.........................87 Je hebt 13 hasanat gewonnen...heel goed.. Zou jij écht alleen deze eigenschappen willen..

Chaimae
25-07-2003, 19:30

Origineel gepost door Mohammed Justice Je hebt 13 hasanat gewonnen...heel goed.. Zou jij écht alleen deze eigenschappen willen.. Ja..Ik bedoel...Moslim staat voor een heleboel dingen..Eerlijkheid...Betrouwbaarheid..etc..Zeeeee eeeeer betrouwbaar is beetje overdreven..Je bent betrouwbaar of je bent het niet..;) En je bent eerlijk of je bent het niet..;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5