Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Studieproject

studenti
26-11-2006, 15:00

Beste mensen, Ik ben net klaar met mijn opdracht en moet een aantal bedrijven vinden die gratis hun aanbiedingen op de website willen plaatsen. Ik voldoe aan mijn opdracht als ongeveer minimaal 50 bedrijven zich hebben geregistreed op de website. Ik kan dan mijn opdracht succesvol afronden en jullie kunnen lekker profiteren van de website. Dus vraag vrienden, familie of als je zelf een bedrijf hebt om zich te registreren en om dan aanbiedingen te plaatsen. Dit is een afstudeeropdracht en hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen. Ik hoop dat het een mooi promotiemiddel is voor uw onderneming. Dus bezoek www.huisaanhuisnet.nl en plaats al uw aanbiedingen. De aanbiedingensite van Nederland.

studenti
27-11-2006, 22:20
Hallo mensen. Ik heb tot nu toe maar 5 bedrijven die zich hebben geregistreerd. Zijn er nog meer ondernemers die gratis op www.huisaanhuisnet.nl Je helpt mij om mijn project te realiseren. Alvast bedankt

Minoesh
27-11-2006, 23:07
Ieder bedrijf zou hier toch aan mee willen werken?? Lijkt mij DE ideale manier om reclame te maken en GRATIS ook nog!! Beter kan niet! Veel succes.

studenti
29-11-2006, 20:06
Mensen bedankt voor jullie vele registraties. Ik heb er al meer dan 40. ik moet er nog maar 10 hebben en dan heb ik mijn project afgerond. Dus komop ondernemers. registreer je om gratis je aanbiedingen op de site te plaatsen. Groetjes www.huisaanhuisnet.nl

Miss_fEDDIE
29-11-2006, 20:15

nou veel succes:goedzo: