Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stop het ronselen van marokaanse meiden voor de onderwereld

Pagina's : [1] 2

LZN
25-07-2003, 17:24

GENERAAL COBRA'agent onthuldt Wat vinden jullie van die meiden die geronseld worden om te gaan werken als drugskorier Ze worden verleid met huisje, mooie autotje om van huis weg te lopen Als ze eenmaal in die handel zitten, dan staat iedere dag iemand voor haar deur die haar gebruikt :kwaad:.

BennY_D
25-07-2003, 18:05
Origineel gepost door Amazoeloe Dat is hun probleem. Problemen waar ik niets mee te maken heb , daar bemoei ik mij niet mee. Heb jij er iets mee te maken ? Of denk je dat je daar door middel van een topic iets aan kan veranderen ? AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN hij vraagt alleen wat we er van vinden hij zegt niet dat hed topic er wat aan kan veranderen :)

remii
25-07-2003, 18:38
Origineel gepost door Cobraagent GENERAAL COBRA'agent onthuldt Wat vinden jullie van die meiden die geronseld worden om te gaan werken als drugskorier Ze worden verleid met huisje, mooie autotje om van huis weg te lopen Als ze eenmaal in die handel zitten, dan staat iedere dag iemand voor haar deur die haar gebruikt :kwaad: soort zoekt soort , en meestal vinden ze elkaar wel een meisje , een echte moslima laat zich noooit verleiden tot zuke praktijken ze zal haar imaan en haar waardigheid nooit te grabbel gooien voor die paar rotcenten , al zijn het er miljoenen

BennY_D
25-07-2003, 18:55
Origineel gepost door Quest 'k Vind dat je vaak zinnige dingen schrijft, maar hier ben ik het niet mee eens. Het misbruiken van meiden voor het transporteren van drugs in combinatie met prostitutie is een ernstig probleem. Een probleem dat het best bestreden kan worden door de gemeenschap zelf, íedereen kan er mee te maken krijgen. De eerste de beste vader die bij de politie aangifte gaat doen van vermissing van een dochter krijgt een verwijt naar zijn hoofd dat hij zijn dochter maar wat vrijer had moeten laten. Zo’n jochie dat dit op hun geweten heeft, het misbruiken van zijn zusters om vervolgens te verklaren een onbevlekte Islamitische maagd te willen, beschouw ik als nog minder dan een hond Hoogstwaarschijnlijk verander je aan deze situatie niets d.m.v. deze topic, Maar dat betekent niet dat er niet over gepraat kan worden. Dat geld net zo goed voor al die topics over de zionisten ;) ;) :goedzo: ;)

grendel
25-07-2003, 19:24

Origineel gepost door Cobraagent GENERAAL COBRA'agent onthuldt Wat vinden jullie van die meiden die geronseld worden om te gaan werken als drugskorier Ze worden verleid met huisje, mooie autotje om van huis weg te lopen Als ze eenmaal in die handel zitten, dan staat iedere dag iemand voor haar deur die haar gebruikt :kwaad: Ik vind het een drama voor elk meisje die in deze business beland. Het lijkt mij dat er iets vreselijks verkeerd is gegaan in een leven van een lief meisje die dit helemaal niet wil, de geldwolven and golddiggers buiten beschouwing gelaten.. Ik kan me dat namelijk niet voorstellen dat deze meisjes zich laten uitbuiten voor de plezier.......tenzij een groot gedeelte van de gehele vrouwelijk bevolking spontaan zijn veranderd in nymfomanes en junkies. Bij de Marokkaanse meisjes wordt het nog erger gemaakt door dat de gehele familie ten schande wordt gemaakt en roddelpraat mensen kan kapotmaken....... zie topic over erewraak.

nadiaaa
26-07-2003, 00:32
Origineel gepost door Cobraagent GENERAAL COBRA'agent onthuldt Wat vinden jullie van die meiden die geronseld worden om te gaan werken als drugskorier Ze worden verleid met huisje, mooie autotje om van huis weg te lopen Als ze eenmaal in die handel zitten, dan staat iedere dag iemand voor haar deur die haar gebruikt :kwaad: Das misbruik maken van materialistische geestelijk labiele marokkaanse meisjes die het verdommen om een baantje te nemen :rolleyes:

doc25
26-07-2003, 00:44
Origineel gepost door nadiaaa Das misbruik maken van materialistische geestelijk labiele marokkaanse meisjes die het verdommen om een baantje te nemen :rolleyes: je moet niet zo hard voor jezelf zijn, je kon dat materialistische weglaten :rolleyes: :hihi:

nadiaaa
27-07-2003, 19:46
Origineel gepost door KohiNoor Zo zoooo. Deze meisjes zijn dus materialistisch geestelijk labiel. Maar er zijn geen meisjes die graag hun familie willen helpen en door verkeerd gegeven informatie drugskoerier worden. Nee ok, dan weet ik dat. verkeerd gegeven informatie :rolleyes: Tja je kunt er ook nog naief tussen zetten. Maar goed als er tegen jou word gezegd, breng dit pakketje van A naar B en je krijgt er het min. 't 6 dubbele bedrag voor dan wat de postcode per dag verdient, dan gaat er bij jou van zijn lang zal zijn leven geen bel rinkelen. ............Of geloof je echt dat je dat betaalde vakantietripje gratis en voor niks krijgt omdat je zo'n mooie meid bent en een giga kofferset hebt. Maar nee het was die aardige persoon die voor de douane ff zijn tapijtje in jou twingo-achterbak wilde gooien bij gebrek aan plaatst in zijn busje. Ja nee je hebt gelijk hoor kindje ik herzie mijn mening die erover werd gevraagd -------> zoals je zegt: allemaal verkeerde informatie meid. Het ligt denk ik gewoon aan het lot :rolleyes:

nadiaaa
27-07-2003, 20:04
Origineel gepost door doc25 je moet niet zo hard voor jezelf zijn, je kon dat materialistische weglaten :rolleyes: :hihi: Ja. o.k. ik wilde gewoon doccie helpen met zijn studie en ze zeiden niet eens dat het drugs was dat ik moest brengen van A naar B. Kreeg gewoon mijn geld. Henny & Henny gingen toch ook naar Turkije waarom ik niet??:D

doc25
27-07-2003, 20:53
Origineel gepost door nadiaaa Ja. o.k. ik wilde gewoon doccie helpen met zijn studie en ze zeiden niet eens dat het drugs was dat ik moest brengen van A naar B. Kreeg gewoon mijn geld. Henny & Henny gingen toch ook naar Turkije waarom ik niet??:D ik weet het, shame on me. Ik maak misbruik van naieve meisjes :stout:

Jupiter
28-07-2003, 15:00
Origineel gepost door bezoeker99182 vertrouw maar flink op de overheid ... moet de overheid die mentaliteit in jullie gemeenschappen gaan veranderen ? de afdeling hersenpolitie ? achterlijke grotbewoner ! Namens de Vereniging voor Grotbewoners verzoek ik jou om een ander woord te gebruiken om jouw woede tot uiting te brengen. Misschien kun je andere vormen van bewoning gebruiken: achterlijke flatbewoners, onder-een-dak-aap, villa-jood, bungalow-homo........... :D

babyvanbelisma
02-08-2003, 00:39
Bravo Amazoeloe, als je dan een mening geeft dan komt er ook een goede en doordachte tevoorschijn!! Dat zie ik graag. Bezoeker-nogwat.......erg geestig maar niet echt nuttig qua inhoud (mijn post ook niet dat geef ik toe) Jupiter.....leuk gevonden, dat zijn pluspunten. Wat ik hier allemaal mee wil zeggen???? Geen idee, het is te laat om nog intelligent uit de hoek te komen. Morgen weer een dag. Truste allemaal en een heel fijn weekend!!! Groetjes van mij

Pagina's : [1] 2