Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Miss Sport 2003

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

kickgirl
25-07-2003, 17:19

Asalaam Moleikoum Leden van marokko.nl. Het wordt eens tijd dat er een Miss Sport 2003 wordt gekozen. Aan jullie dus de vraag: Wie wil je hierbij nomineren voor Miss Sport 2003?! Je mag dus elke vrouwelijke lid opnoemen. Nou vooruit dan de travastieten onder ons mogen ook meedoen! :hihi: Alleen geldt de volgende regel! Ze moeten wel aan een bepaalde sport doen! 1 of 2 keer in de week fittnessen wat voornamelijk bestaat uit kletsen met de mensen om je heen voor de dames dan! Dit telt dus niet mee! Noem dus een vrouwelijke lid en de sport die ze beoefent en waarom je haar nomineert! Na genoeg reacties maak ik een selectie onder de genomineerden en volgt er een enquete! SO ITS TIME TO RUMBLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :zwaai:

Teaser
25-07-2003, 17:26
Ik nomineer Saidaaaaaatje

kickgirl
25-07-2003, 17:32
Origineel gepost door temsamni Onze eigen kickboxter! ;) Volgens mij vroeg ik ook dat je het moest beargumenteren met waarom je haar nomineert!! En wie is je eigen kickbokser??? Naam van marokko.nl dus noemen. Hetzelfde geldt voor jouw dus Teaser! Waarom nomineer jij saidaatje en wat is de sport die ze beoefent!!!!

kickgirl
25-07-2003, 17:39
Origineel gepost door temsamni bla bla bla! Dan niet! Kheb geen zin om te typen...mischien straks...of nooit! :D Als je mij bedoelt mag je het zeggen hoor. Ik weet je hoeft je niet te schamen hoor! :D Hoezo geen zin om te typen? terwijl je de ene topic na de ander bezoekt en een reactie plaatst!!!

ze3ma1
25-07-2003, 17:44

Ik nomineer mezelf (SAMMYGIRL) wat voor sport? voetbal waarom? ik ben samen met een paar andere meisjes 1ste geworden onder de naam oranjeplein in den haag (van de meisjes he :D) maar goed volgens mij was het niet echt de bedoeling om je zelf te nomineren, tja....euhh wie dan? weet ik ook niet. :zwaai:

kickgirl
25-07-2003, 17:49
Origineel gepost door ze3ma1 Ik nomineer mezelf (SAMMYGIRL) wat voor sport? voetbal waarom? ik ben samen met een paar andere meisjes 1ste geworden onder de naam oranjeplein in den haag (van de meisjes he :D) maar goed volgens mij was het niet echt de bedoeling om je zelf te nomineren, tja....euhh wie dan? weet ik ook niet. :zwaai: Maar voetbal je nog steeds? Maar je bent niet eerste geworden van het hele land met je club?? Psssssssst je mag ook mij nomineren! :stout:

ze3ma1
25-07-2003, 17:56
Origineel gepost door kickgirl Maar voetbal je nog steeds? Maar je bent niet eerste geworden van het hele land met je club?? Psssssssst je mag ook mij nomineren! :stout: Nee, had gewoon even mee gedaan aan een toernooitje hadden we toevallig gehoord dus niet veel boeiends...:rolleyes: Ik nomineer hierbij Kickgirl... (wat doe je voor sport? :D )

kickgirl
25-07-2003, 18:52
Origineel gepost door ze3ma1 Nee, had gewoon even mee gedaan aan een toernooitje hadden we toevallig gehoord dus niet veel boeiends...:rolleyes: Ik nomineer hierbij Kickgirl... (wat doe je voor sport? :D ) Kickkie doet aan thaiboksen!! :cool: train 6 keer per week!

Chaimaatje
25-07-2003, 19:07
ik nomineer CHAIMAATJE :D ik fitness, dans, en doe muay thai!!!! :bril:

Masriya
25-07-2003, 21:12
Ik nomineer Kickgirl omdat ze aan Thaibox doet en lief is.:D

LieveMeisje
25-07-2003, 21:13
Ik nomineer Masriya omdat ze aan SE.X doet en lekker is :stout:

Masriya
25-07-2003, 21:14
Origineel gepost door LieveMeisje Ik nomineer Masriya omdat ze aan SE.X doet en lekker is :stout: Oh ja tuurlijk, sex is ook een sport.:stout:

kickgirl
25-07-2003, 21:16
Origineel gepost door ze3ma1 Ik nomineer hierbij Kickgirl wat voor sport : thaiboxen waarom: Omdat deze meid heel goed is met thaiboxen (vind je het gek als je 6 keer per week traint), naast het feit dat ze kampioen thaiboxen onder de meisjes is, is ze ook nog eens kampioen thaiboxen van marokko.nl, en doet ze hier niet moeilijk over.......... (nou en wat vind je van mijn mooie verhaaltje :D) Luv ya story!! Dat laatste klopt wel dat ik het ben van marokko.nl! :D Maar ik kom ook in het marokaanse team!! :o

LieveMeisje
25-07-2003, 21:16
Origineel gepost door Masriya Oh ja tuurlijk, sex is ook een sport.:stout: CKER WETEN :stout:

Masriya
25-07-2003, 21:17

Origineel gepost door LieveMeisje CKER WETEN :stout: Daar weet jij alles van of niet:stout:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6