Bekijk originele versie : Qusay en Uday
Wie van jullie gelooft echt dat ze dood zijn?
Ik niet ! :zwaai:.
Zegt ie, live from Bagdad.
Elvis is niet dood, hij leeft
Ik denk dus dat ze dood zijn, en dat daar iemand heeeeeeel rijk mee geworden is.
Ze hebben gelogen en ze liegen nog steeds, dat zal/kan niet ontkenen. Helaas heb ik niet de wijsheid om te kunnen bepalen dat van alles wat ze zeggen 99% leugens zijn.
maar waarom denk jij dat ze nog leven?
Volgens mij kan Bush hier niet over liegen, namelijk als ik die twee zou zijn. En ik zou nog steeds in leven zijn, dus niet dood en de lichamen in Amerikaanse handen.
Dan was ik vanavond nog op TV, dat risico kan de US echt niet lopen.
maghrebia007
25-07-2003, 16:57
Origineel gepost door rnaj
Ze hebben gelogen en ze liegen nog steeds, dat zal/kan niet ontkenen. Helaas heb ik niet de wijsheid om te kunnen bepalen dat van alles wat ze zeggen 99% leugens zijn.
maar waarom denk jij dat ze nog leven?
Volgens mij kan Bush hier niet over liegen, namelijk als ik die twee zou zijn. En ik zou nog steeds in leven zijn, dus niet dood en de lichamen in Amerikaanse handen.
Dan was ik vanavond nog op TV, dat risico kan de US echt niet lopen.
nou om eerlijk te zijn denk ik wel dat ze dood zijn...maar t kan inderdaad zo zijn dat ze lullen....
kzou zeggen khoop het...
ma3a salama
Willemien
25-07-2003, 17:05
Origineel gepost door maghrebia007
nou om eerlijk te zijn denk ik wel dat ze dood zijn...maar t kan inderdaad zo zijn dat ze lullen....
kzou zeggen khoop het...
ma3a salama
:confused: ..
dat ze dood zijn, of dat ze niet dood zijn... ??
wat hoop jij nou precies ???
Ik denk niet dat ze dood zijn.
Papa heeft naar ik heb horen zeggen een aantal dubbelgangers, dus zal hij er ook vat el een paar voor zijn zoontjes hebben.
Die foto's geven niet de doorslag, maar ik denk dat ze wel dood zijn.
En de redenen om ze te publiceren zijn om ze na hun dood belachelijk te maken en aan iedereen te laten zien wat er met je gebeurt als je amerika in de weg staat.
Wel dapper om je niet over te geven en 4 uur lang door te vechten. De amerikanen hebben meer dan 20 raketten uit helikopters op ze afgevuurd, meer dan 10 antitank raketten, een heleboel handgranaten en ontelbare kogels van groot kaliber.
Er zijn trouwens meer dan 8 amerikkaanse soldaten gewond geraakt bij die aanval, waarvan 2 ernstig. Op de terugweg is dezelfde eenheid in de hinderlaag gelopen waarbij 3 soldaten zijn afgeschoten (voor hoever de amerikanen toegeven).
De zoon van Qusay (14 jaar) was de enige overlevende na de vernietigende raketaanvallen. Toen de soldaten naar binnengingen lag hij gewoond op de grond, en begon toch nog op ze te schieten; toen is hij ook doodgeschoten.
Willemien
25-07-2003, 17:21
Origineel gepost door elmarocani
Ik hoop dat ze nog in het leven zijn....zodat ze elke dag een paar Amerikkanen kunnen opruimen. :zwaai:
had ik het toch goed begrepen .. just checkin'
Khanoussi
25-07-2003, 17:22
Origineel gepost door elmarocani
Ik hoop dat ze nog in het leven zijn....zodat ze elke dag een paar Amerikkanen kunnen opruimen. :zwaai:
En als de Amerikanen weg zijn , kan ie weer rustig doorgaan met het martellen van onschuldige burgers :jammer:
Willemien
25-07-2003, 17:23
Origineel gepost door Khanoussi
En als de Amerikanen weg zijn , kan ie weer rustig doorgaan met het martellen van onschuldige burgers :jammer:
... you can read my mind ... hoe doe je dat :D
Tamza_N_Rif
25-07-2003, 17:23
Origineel gepost door doc25
Wel dapper om je niet over te geven en 4 uur lang door te vechten.
Ook dapper hoe Qusay willekeurig meisjes van straat plukte om ze te verkrachten.
Origineel gepost door Willemien
... you can read my mind ... hoe doe je dat :D
bijna iedereen "can read your mind", alleen jammer dat jij nooit als eerste zegt wat er in "your mind" staat. Je beaamt alleen wat de anderen zeggen.
Lijkt wel of je geen eigen mening hebt :rolleyes:
Willemien
25-07-2003, 17:47
bijna iedereen "can read your mind", alleen jammer dat jij nooit als eerste zegt wat er in "your mind" staat. Je beaamt alleen wat de anderen zeggen.
Lijkt wel of je geen eigen mening hebt :rolleyes:
je hebt gelijk lieverd
maar dat wist je natuurlijk al
mag ik ook op je negeerlijst ???
pleaaaaase
Origineel gepost door Willemien
je hebt gelijk lieverd
maar dat wist je natuurlijk al
mag ik ook op je negeerlijst ???
pleaaaaase
grappig ben je ook al niet
wat zijn je kwaliteiten eigelijk ?
Willemien
25-07-2003, 17:56
grappig ben je ook al niet
wat zijn je kwaliteiten eigelijk ?
;) voor jou een vraag ....
read my mind, en je weet het
kom op doccie, ik heb het wel gezien hoor,
dat je stiekem toch moest lachen dat ik je zat te plagen
;)
en ik wil best serieus iets zeggen, over het waarom ik geen discussies aanga m.b.t. specifieke moslim/islam onderwerpen (want dat bedoelde je neem ik aan), maar dan moet je het eerst een beetje aardiger aan me vragen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.