Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jeans

camjo
02-07-2002, 21:53

http://www.jc-online.com/images/article/big/026024.jpg Salaam..Wrangler..Levi's 501..Lee..enz..dragers Bijna iedereen draagt of heeft een jeans aangehad..jeansstof is sterk en robuust..en past ook goed.. Heb je een jeans broek die je niet kwijt wil..omdat je zo aangehecht bent.. Waarom is deze stijl van kledij zo speciaal.. Jongens en meisjes..wie van jullie draagt meestal jeans.. Zijn jeans dragers anders..of heeft de kledij op zich niets mee te maken.. jeans.

Dida
02-07-2002, 21:55
ik heb een dieselbroek die ik maar niet los wil laten.. echt ergg gewoon.. ik draag hem overal bij.. het past ook overal bij.. nette kleding..casual..sportief.. de perfecte broek. Ik doe hem nooit weg..hij is 1 keer geschuurd.. en ik heb hem gelijk weer gefixt zo dierbaar is die broek voor mij.. MAar JEans izz gewoon mooi.. gaat niet snel kapot.. is niet zo duur.. en gaat heel je leven mee... Ciao Baby ;)

madammeke
02-07-2002, 21:56
geschuurd?????????????????

Dida
02-07-2002, 22:01
Origineel gepost door madammeke geschuurd????????????????? gescheurd..:maf: ik mot toch echt effe terug naar school..:hihi: Ciao Baby ;)

lalatetouania
03-07-2002, 20:58

salaam ik heb tot groep acht een jeans gedragen maar ik zou dat nu voor geen goed dragen ik hou daar nu echt niet van besalaam

tha_lady
03-07-2002, 21:05
ik ben helemaal verslaafd aan spijker proeken of het nou levi's diesel chasin of g-star als ie maar goed zit. en alles wat een spijker stof heeft is mooi schoen jasjes tasjes alles i luve it :Iluvu: laterZ :blauwkus:

tha_lady
03-07-2002, 21:05
oeps ik bedoel spijkerbroeken :D laterZ :blauwkus:

Rhiezlen
03-07-2002, 21:11
vanaf mijn bassischool tot me middelbare school heb ik jeans aan gehad maar op de hoge school niet meer alleen maar nette kleding. zo zie je maar een mens veranderd en ik zal ook nooit meer jeans dragen vindt ik nu meer voor pubers(geintje) maar die nieuwe jeans van tegenwoordig zijn echt lelijk, net of die jeans vies zijn en dat ziet er niet echt verzorgend uit als je ze aantrekt. vindt ik persoonlijk hoor!!! :) gegroet :zwaai:

tha_lady
03-07-2002, 21:27
Origineel gepost door Rhiezlen vanaf mijn bassischool tot me middelbare school heb ik jeans aan gehad maar op de hoge school niet meer alleen maar nette kleding. zo zie je maar een mens veranderd en ik zal ook nooit meer jeans dragen vindt ik nu meer voor pubers(geintje) maar die nieuwe jeans van tegenwoordig zijn echt lelijk, net of die jeans vies zijn en dat ziet er niet echt verzorgend uit als je ze aantrekt. vindt ik persoonlijk hoor!!! :) gegroet :zwaai: he he he he :lekkerpuh die viese broeken zijn mooi hoor laterZ :blauwkus: