Bekijk originele versie : Wie is of wordt er seksueel misbruikt??
Dokter23
25-07-2003, 14:50
Wie is of wordt er seksueel misbruikt?? (Bericht #)
Salamoe 3alaikom broeders en zusters in het geloof,
Ik zal me even in het kort voor stellen, ik heb me net aangemeld op dit forum, ik ben een dame van 23 jaar met een marokaanse achtergrond.
Ik volg de opleiding tot leraar basisonderwijs.
Ik zit momenteel in mijn vierde jaar, en ben bezig met mijn scriptie,
misschien voelen jullie het al een beetje aan, ik hou me bezig rond het onderwerp seksueel misbruik in allochtone gezinnen ik wil graag de volgende twee bevolkings groepen onder de loep nemen.
De marokaanse en de hindostaanse...............
Door mijn onderzoek weet ik dat seksueel misbruik voorkomt in allochtone gezinnen, en ja ......ook in islamitische gezinnen!!!!
Alleen komt dit zelden boven water omdat EER,SCHAAMTE ETC een grote rol speelt in onze culturele achtergronden, ik wil via deze manier in contact komen
met dames die met deze verschrikkelijke ervaringen te maken hebben gehad of er midden in zitten.
Ten eerste wil ik heel duidelijk vermelden dat je geheel anoniem mag blijven en internet is perfecte manier om anoniem te blijven, en ik beloof je dat ik je verhaal ook anoniem zal houden Insha Allah.
Als er mensen dit stukje hebben gelezen en zij ook daadwerkelijk deze ervaringen hebben meegemaakt en met mijn onderzoek willen meewerken d.m.v hun verhaal te vertellen laat het me dan weten aub.
je kunt me bereiken op de volgende email adres: lallasister@hotmail.com
je kunt me ook een prive message sturen op dit forum.
P.S voor diegene die hun verhaal kwijt willen...........weet dat je met jou verhaal andere kunt helpen Insha Allah, en heb geduld voor alle pijn en verdriet die je hebt meegemaakt, moge Allah Insha Allah altijd over je waken.
Ma3a salaam.
En wat gebeurt er dan met die verhalen die je ontvangt als ik vragen mag? :)
Origineel gepost door temsamni
Ik ben sexueel misbruikt door de buurvrouw die een fotomodel is! Ze dwong me sex met haar te hebben in de meest bizarre standjes! Ik moest het minimaal 6 uur lang uithouden anders ging ze over op sm! :kwaad:
Ja, en ik was je buurvrouw.
Masriya en Temsamni niet slech bedoeld maar dit is even een serieus onderwerp dus kunnen jullie even ophouden aub want ze probeert hier mensen te helpen. :)
Origineel gepost door BennY_D
Masriya en Temsamni niet slech bedoeld maar dit is even een serieus onderwerp dus kunnen jullie even ophouden aub want ze probeert hier mensen te helpen. :)
Oke oke, ik hou op.
Alleen vraag ik me af wat ze ermee gaat doen, en of ze geen Batata is, want je weet die Tata's willen ons uithoren.
Origineel gepost door Masriya
Oke oke, ik hou op.
Alleen vraag ik me af wat ze ermee gaat doen, en of ze geen Batata is, want je weet die Tata's willen ons uithoren.
Shukran a gti.
Ja dat vraag ik mij ook af ik vroeg het net al maar wacht nog steeds op een antwoord. :)
Shukran a gti.
Ja dat vraag ik mij ook af ik vroeg het net al maar wacht nog steeds op een antwoord. :)
Ja, ik wacht ook op antwoord.
Ja, ik wacht ook op antwoord.
Als ze niet antwoordt gaan we haar topic verkrachten.. :ego:
Als ze niet antwoordt gaan we haar topic verkrachten.. :ego:
Hahaha of niet, wij zijn daar tenslotte HEEL goed in.:stout:
Hahaha of niet, wij zijn daar tenslotte HEEL goed in.:stout:
:hihi: Ok Dan en nu maar hopen dat ze NIET antwoordt :stout:
:hihi: Ok Dan en nu maar hopen dat ze NIET antwoordt :stout:
Hahaha, ja dan hebben we tenminste IETS te doen!:stout:
saida2003
25-07-2003, 15:16
Een vriendin van mij is sexueel misbruikt,
door iemand uit haar naaste omgeving. Een tijdje geleden kwam alles er pas uit, en kon toen pas alles aan haar moeder kwijt. Ze werd bang om met jongens in contact te raken en sloot zich helemaal af van de buitenwereld, mensen die zulke dingen in hun hoofd halen, moeten allemaal dood!!!!
Hahaha, ja dan hebben we tenminste IETS te doen!:stout:
:stout:
Ok na t berichtje van saida2003 kunnen we beter stoppen volgens mij :o :o :o
:stout:
Ok na t berichtje van saida2003 kunnen we beter stoppen volgens mij :o :o :o
Denk het...:stout:
Denk het...:stout:
Masriya Masriya toch :jammer:
Wanna play? :stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.