Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik vind jongens met oksolhaar vies!

Pagina's : [1] 2

ze3maze3ma
25-07-2003, 14:02

ik bedoel..... als hij echt VEEELLL heeft vind ik zo smerig en ik wil ook geen man die iederdag zijn oksolhaar weghaald...HOMO.. :rolleyes: jak...!!

Oem_Lena
25-07-2003, 14:06
Origineel gepost door zegmazegma ik bedoel..... als hij echt VEEELLL heeft vind ik zo smerig en ik wil ook geen man die iederdag zijn oksolhaar weghaald...HOMO.. :rolleyes: jak...!! is geeb homo maar een soena :rolleyes:

ze3maze3ma
25-07-2003, 14:08
Origineel gepost door lala_amira2 is geeb homo maar een soena :rolleyes: kan ook.... :giechel: wat is een soena???? :eek: :confused:

nour_el_3oejoen
..ik vind het ook vies...

Masriya

GAAAAAAAAAAAAAA POEREEEEEEEEEEN IK GA LATER LEKKERRRRRRRRRRRRRR MET EEN GORILA TROUWWENNNNNNNN

Oem_Lena
25-07-2003, 14:09
Origineel gepost door zegmazegma kan ook.... :giechel: wat is een soena???? :eek: :confused: soena is wat de profeet mohamed sws deed en wij moeten dat ook doen

LieveMeisje
25-07-2003, 14:10
[QUOTE]Origineel gepost door Masriya [B]GAAAAAAAAAAAAAA POEREEEEEEEEEEN IK GA LATER LEKKERRRRRRRRRRRRRR MET EEN GORILA TROUWWENNNNNNNN [/B WHOEHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAAAAAAAAAAAAA :giechel: :giechel: IK LACH ME EGT ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAR KAPOT... MASRIYAAAAAAAAAAAAAAA GO BABYBORN GOOOOOOOO :hoera:

Masriya
25-07-2003, 14:13
Origineel gepost door LieveMeisje [QUOTE]Origineel gepost door Masriya [B]GAAAAAAAAAAAAAA POEREEEEEEEEEEN IK GA LATER LEKKERRRRRRRRRRRRRR MET EEN GORILA TROUWWENNNNNNNN [/B WHOEHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAAAAAAAAAAAAA :giechel: :giechel: IK LACH ME EGT ZWAAAAAAAAAAAAAAAAAAR KAPOT... MASRIYAAAAAAAAAAAAAAA GO BABYBORN GOOOOOOOO :hoera: GO GO POWER RANGERS TUUT TUUT TUUT TTUUT

LieveMeisje
25-07-2003, 14:15
Origineel gepost door Masriya GO GO POWER RANGERS TUUT TUUT TUUT TTUUT laat me niet lache, jij kijkt te veel naar foxkids :giechel: :giechel:

Masriya
25-07-2003, 14:16
Origineel gepost door LieveMeisje laat me niet lache, jij kijkt te veel naar foxkids :giechel: :giechel: Echt niet, Cartoon Network kijk ik.

Masriya
25-07-2003, 14:18
Origineel gepost door temsamni Ik heb geeneens okselhaar! Geloof het of niet! Het groeit er gewoon niet bij mij! :D Hmmm dan hebben wij IETS gemeens.:stout: Want bij mij groeit ook niks, nergens. Hmmm komt het nog doordat ik een Baby ben? :D

LieveMeisje
25-07-2003, 14:28
Origineel gepost door Masriya Hmmm dan hebben wij IETS gemeens.:stout: Want bij mij groeit ook niks, nergens. Hmmm komt het nog doordat ik een Baby ben? :D :giechel:

Masriya
25-07-2003, 14:30
Origineel gepost door LieveMeisje :giechel: Hey komt het doordat ik een baby ben? Soms als we gymen wil ik stoer doen, dus ga ik haar van mijn hoofd pakken en op me benen enzo plakken, zeg ik zo kijk ik stoer jij h.oer

LieveMeisje
25-07-2003, 14:33
Origineel gepost door Masriya Hey komt het doordat ik een baby ben? Soms als we gymen wil ik stoer doen, dus ga ik haar van mijn hoofd pakken en op me benen enzo plakken, zeg ik zo kijk ik stoer jij h.oer whoehaahahahAHAHAHAHAHAHAAA :giechel: ja et komt door dat je baby bent... :stout:

Masriya
25-07-2003, 14:35

Origineel gepost door LieveMeisje whoehaahahahAHAHAHAHAHAHAAA :giechel: ja et komt door dat je baby bent... :stout: Maar kijk dan ik gym met mijn soort, dus dan zijn hun ook baby's. Maar hun hebben oerwoud overal. En daarom willen ze niet met me spelen, ze zeggen jij bent anders. Gewoon discriminatie, dan ga ik zeggen tegen juf hun zeggen je moet haar hebben dan pas gaan we je niet meer straf geven. Ik zo SNIK SNIK:huil:

Pagina's : [1] 2