Bekijk originele versie : wat doen jullie meestal in het weekend?
Wat doen jullie meestal in het weekend.
wij slapen zaterdag altijd lekker uit en dan gaan we uit in een andere stad of naar belgie en af en toe naar Parijs altijd harstikke leuk
vrijdagavond nadat ik klaar ben met mijn werk komt mijn man mij ophalen en dan gaan we naar de stad of lekker uiteten ik verheug me altijd op het weekend en zondag ga ik meestal naar mijn mama en rust ik uit en voordat je het weet is het weer maandag en dan begint ons werk weer.
Origineel gepost door Gizlane
Wat doen jullie meestal in het weekend.
wij slapen zaterdag altijd lekker uit en dan gaan we uit in een andere stad of naar belgie en af en toe naar Parijs altijd harstikke leuk
vrijdagavond nadat ik klaar ben met mijn werk komt mijn man mij ophalen en dan gaan we naar de stad of lekker uiteten ik verheug me altijd op het weekend en zondag ga ik meestal naar mijn mama en rust ik uit en voordat je het weet is het weer maandag en dan begint ons werk weer.
Zaterdag is boodschappendag en maken we tripjes
en zondag is rustdag en na de middag bezoeken we mijn schoonouders
Liefs Safia
Ik heb hele saaie weekenden.... mag ik met jullie mee naar de tripjes????
Origineel gepost door nadia01
Ik heb hele saaie weekenden.... mag ik met jullie mee naar de tripjes????
Saai met je man of woon je nog thuis?
Ik ben gescheiden en woon samen met mijn broer, maar met hem doe ik meestal niks.. Vrijdagavond doe ik boodschappen en val ik in slaap op de bank, zaterdag doe ik mijn huis schoonmaken van top tot teen en ga ik naar mijn ouders of naar mijn zussen en zondag ben ik thuis.
misschien gaat het gezelliger wanneer ik weer ben getrouwd met mijn liefje, maar dat duurt nog even...
toch niet met dezelfde man he hihi
Origineel gepost door Safia21
toch niet met dezelfde man he hihi
Nee alsjeblieft niet...... Nu ga ik met een echte man trouwen... hahahaha
Mijn exman was echt en gniepig mannetje, vreselijk...
Nee alsjeblieft niet...... Nu ga ik met een echte man trouwen... hahahaha
Mijn exman was echt en gniepig mannetje, vreselijk...
Inscha Allah wordt je heel gelukkig met deze man!
Inscha Allah wordt je heel gelukkig met deze man!
Inschallah.... dank je wel..... Ik hoop ook dat jij heel gelukkig bent met je man en gelukkig blijft.... want jij bent toch ook getrouwd?
Inschallah.... dank je wel..... Ik hoop ook dat jij heel gelukkig bent met je man en gelukkig blijft.... want jij bent toch ook getrouwd?
Yep! :Iluvu:
Yep! :Iluvu:
keeeeeeeeeeeey daaaaaaaaaaaan.....
Ik ben ook helemaal in :Iluvu: hahahahaha, alleen jammer dat we nu niet veel mogen doen samen.. maar waarschijnlijk gaan we in september zouzia doen...... :verliefd: :verliefd: :verliefd:
keeeeeeeeeeeey daaaaaaaaaaaan.....
Ik ben ook helemaal in :Iluvu: hahahahaha, alleen jammer dat we nu niet veel mogen doen samen.. maar waarschijnlijk gaan we in september zouzia doen...... :verliefd: :verliefd: :verliefd:
Heel Goed van je!
Liefs Safia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.