Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : :schrik: Mijn vriendin wil trouwen!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Niya_
25-11-2006, 14:07

Met een illie:( dus iemand uit Marokko zonder papieren. Dat houdt in dat ze papieren voor hem moet maken dus fulltime uit haar naad moet werken een huis zoeken en aanvraag te doen wachten en nog eens wachten en als alles goed gaat de illie de Nederland halen. En daar hangt haar een verassing na de geweldige bruiloft komt ze tot conclusie dat haar illie doof en blind is en dat ze hem overal mee moet helpen nou zeg maar de eerste 10 jaar. En daarbij komt ook de cultuurverschillen de depressie's en de eewige woorden niks is goed aan Nederland en Marokko is vele male beter. En stel je dan eens voor dat hij na zijn verblijfstatus dus als illie legaal wordt de benen neemt? Pfffffff moet er niet aan denken. Hoe kan ik me vriendin overtuigen dat een illie alleen maar problemen betekent?

Sad_Lady
25-11-2006, 14:08
oei, moeilijk, jij kan als vriendin al heel snel de stempel 'jaloers' krijgen of dat je het haar niet gunt tja , je weet het niet voor hetzelfde geldt gaat het goed...........ok ok de kans is groter dat het mis gaat suc6 dan maar!

Independence
25-11-2006, 14:10
Met een illie:( dus iemand uit Marokko zonder papieren. Dat houdt in dat ze papieren voor hem moet maken dus fulltime uit haar naad moet werken een huis zoeken en aanvraag te doen wachten en nog eens wachten en als alles goed gaat de illie de Nederland halen. En daar hangt haar een verassing na de geweldige bruiloft komt ze tot conclusie dat haar illie doof en blind is en dat ze hem overal mee moet helpen nou zeg maar de eerste 10 jaar. En daarbij komt ook de cultuurverschillen de depressie's en de eewige woorden niks is goed aan Nederland en Marokko is vele male beter. En stel je dan eens voor dat hij na zijn verblijfstatus dus als illie legaal wordt de benen neemt? Pfffffff moet er niet aan denken. Hoe kan ik me vriendin overtuigen dat een illie alleen maar problemen betekent? Help haar snel voordat het te laat is!!! Vertel haar precies wat je hier ook hebt verteld....!!!

Niya_
25-11-2006, 14:15
Ik ben niet jaloers ze is mijn beste vriendin ik wil niet dat ze de fout van haar leven maakt. En heb het haar verteld maar ze is bang dat ze straks te oud wordt en dat het huwelijk aan haar voorbij gaat:maf: Ze is ook verliefd op deze illie dus het maakt het alleen maar lastiger.

houdaya
25-11-2006, 14:18

Help haar snel voordat het te laat is!!! Vertel haar precies wat je hier ook hebt verteld....!!! :hihi: :hihi: wallah moest zo lachen

Independence
25-11-2006, 14:19
:hihi: :hihi: wallah moest zo lachen :hihi:

Independence
25-11-2006, 14:20
Pfff ben best blij met Rita:o Al1 die regels van gezinshereniging dan he!! Go Rita, Go Rita:hadj:

Niya_
25-11-2006, 14:24
Waarom kiest iemand toch voor een illie? Ik begrijp dat niet.De vrouwen hebben genoeg keus hier toch? Zo niet dan kan je altijd nog alleen blijven dat stress aan je hoofd door en illie in huis te halen. Dit is mijn mening en wil hiermee niemand kwetsen.

Independence
25-11-2006, 14:24
Echt he scheelt suiker in marokko! Want mensen hebben afgehaakt bij jonge meisjes:o Thnxx Rita:goedzo: Ik hoop dat ze nog aanblijft in de politiek.

Independence
25-11-2006, 14:27
Waarom kiest iemand toch voor een illie? Ik begrijp dat niet.De vrouwen hebben genoeg keus hier toch? Zo niet dan kan je altijd nog alleen blijven dat stress aan je hoofd door en illie in huis te halen. Dit is mijn mening en wil hiermee niemand kwetsen. Net als jouw vriendin. Ze zijn bang om alleen te eindigen. Nou, liever alleen dan met een illie.

Independence
25-11-2006, 14:27
Idd:o Al1 al om die regels:o Dat is echt t enige goede wat ze heeft gedaan in die 4jaar als minister Eindelijk een keer iemand die het met me eens is:goedzo:

houdaya
25-11-2006, 14:30
:hihi: bedankt dat je me hebt laten lachen vandaag (help haar snel voordat het te laat is):hihi: :hihi:

Independence
25-11-2006, 14:33
bedankt dat je me hebt laten lachen vandaag (help haar snel voordat het te laat is):hihi: :hihi: Yesss, heb ik weer een goede daad verricht vandaag:goedzo:

Independence
25-11-2006, 14:34
Het is gewoon zo 9 van de 10x is t om te ontsnappen uit MArokko dus heeeeeeeeeeeeerlijk rust in de zomer!!! Voor ieder1 echt ieder1 moet Rita dankbaar zijn kleine meisjes kunnen niet meer tegen hun wil uitgehuwelijkt worden etc Inderdaad. Allemaal profiteurs die illies. En die kleine meisjes kunnen lekker bij hun mama blijven:goedzo:

houdaya
25-11-2006, 14:34

:hihi: Yesss, heb ik weer een goede daad verricht vandaag:goedzo: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12