Bekijk originele versie : Geschenkjes aan schoonfamilie
riffiette
25-11-2006, 13:54
hieloe :hadj:
Wat zou ik kunnen geven als cadeau, na mijn trouwfeest aan mijn schoonma,-pa,-broers, en -zussen??? :jammer:
Iets leuks origineel, wie is er creatief genoeg en kan er mij wat ideeen meedelen???
riffiette
25-11-2006, 14:00
niemand? :)
weddingplannerS
25-11-2006, 14:03
Wat dacht je van een foto laten vergroten waarop je schoonouders en je man op staan. Er zal vast een foto zijn waar ze met z'n drietjes op staan. Deze dan mooi inlijsten.
Aan zijn zusjes en broers zou ik iets nuttigs geven. Marokkaanse jurken (als je het geld hebt) of gewoon stof doet het altijd goed bij vrouwen!
liquiddreams
25-11-2006, 14:05
Maak een lekkere maaltijd voor ze klaar.
weddingplannerS
25-11-2006, 14:08
Maak een lekkere maaltijd voor ze klaar.
Dat is niet origineel meid, dat is iets wat je vaak genoeg doet of zal doen!
riffiette
25-11-2006, 14:08
Wat dacht je van een foto laten vergroten waarop je schoonouders en je man op staan. Er zal vast een foto zijn waar ze met z'n drietjes op staan. Deze dan mooi inlijsten.
Aan zijn zusjes en broers zou ik iets nuttigs geven. Marokkaanse jurken (als je het geld hebt) of gewoon stof doet het altijd goed bij vrouwen!
wel mijn fotografe ging sowieso een gratis foto maken van mijn ouders en van zijn ouders en die vergroten dus dat heb ik al.
Toch bedankt voor reactie :nijn:
Nog??
riffiette
25-11-2006, 14:10
ik wou eigelijk parfums kopen, maar ik vind da ni zo origineel snappie?? :jammer:
En marokkaanse jurken, daar zal ik het budget niet meer voor hebben :maf2:
Ik dacht dan ook weer aan stof, maar kweet et nie. Ik zoek iets origineels :maf:
@ liquiddreams , een avondmaal?? :confused:
liquiddreams
Dat is niet origineel meid, dat is iets wat je vaak genoeg doet of zal doen!
Voor mij wel, bij mij mogen ze 1 keer komen, en dan graag nooit meer:hihi:
Waarom moet je btw een kado geven? :confused:
weddingplannerS
wel mijn fotografe ging sowieso een gratis foto maken van mijn ouders en van zijn ouders en die vergroten dus dat heb ik al.
Toch bedankt voor reactie :nijn:
Nog??
weekendje weg voor de schoonouders ;)
weddingplannerS
25-11-2006, 14:11
Lekkere schoondochter ben jij dan!
Niks moet, alles mag. Ik ben ook van plan ze iets te geven.
riffiette
25-11-2006, 14:12
awel, bij ons doen ze da meestal. Traditie dat de bruid na haar trouw cadeaukes uitdelen aan schoonfamilie.
En das het minste wat ik kan doen, ik heb zoveel van hun gekregen :goedzo: gouden ketting, kleren, schoenen, zoveel geurtjes, dure horloge , noem maar op
riffiette
25-11-2006, 14:12
ja toch, om ze te bedanken toch :o
liquiddreams
25-11-2006, 14:13
Niet alles serieus nemen:moe:
riffiette
25-11-2006, 14:15
weekendje weg voor de schoonouders ;)
een romantisch weekendje :hihi:
liquiddreams
25-11-2006, 14:15
awel, bij ons doen ze da meestal. Traditie dat de bruid na haar trouw cadeaukes uitdelen aan schoonfamilie.
En das het minste wat ik kan doen, ik heb zoveel van hun gekregen :goedzo: gouden ketting, kleren, schoenen, zoveel geurtjes, dure horloge , noem maar op Aha ok. ik ben met je aan het meedenken, maar valt niet mee, om iets orgineels te bedenken:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.