Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wolkenkrabber in Tilburg!

LZN
25-07-2003, 09:35

ik stond ervoor en ik keek ernaar! :D.

mocro_souhaila
25-07-2003, 21:21
en dan komt er een vliegtuig in:D

Danoontje
25-07-2003, 21:33
Origineel gepost door Saher Heb ik nie! Ik heb gehoordt dat het het hoogste gebouw van Nederland is. En dat er in Eindhoven een nog hogere flat komt! staat die wolkenkrabber er al dan??

BigLipsJagger
25-07-2003, 23:29
Origineel gepost door Danoontje staat die wolkenkrabber er al dan?? "Echte" wolkenkrabbers bevinden zich in Noord-Amerika(m.n VS),Zuidoost Azie,en hier in Europa in Frankfurt. :)

Danoontje
25-07-2003, 23:31

Origineel gepost door BigLipsJagger "Echte" wolkenkrabbers bevinden zich in Noord-Amerika(m.n VS),Zuidoost Azie,en hier in Europa in Frankfurt. :) in rdam heb je ze ook :cool:

BigLipsJagger
25-07-2003, 23:43
Origineel gepost door Danoontje in rdam heb je ze ook :cool: Ja,daar heb je gelijk in! Maar ik bedoelde eigenlijk die echte grote jongens net als de Petronas Towers(iets van 450m ofzo) in Kuala Lumpur,Empire State Building in New York,Sears tower in Chicago,Bank of China in Hong Kong,en de op 1 juli 2003 voltooide Tapei Financial Center in Tapei(Taiwan),enz

Danoontje
26-07-2003, 00:12
Origineel gepost door BigLipsJagger Ja,daar heb je gelijk in! Maar ik bedoelde eigenlijk die echte grote jongens net als de Petronas Towers(iets van 450m ofzo) in Kuala Lumpur,Empire State Building in New York,Sears tower in Chicago,Bank of China in Hong Kong,en de op 1 juli 2003 voltooide Tapei Financial Center in Tapei(Taiwan),enz :wow: jij bent op de hoogte :)

mocro4life16
26-07-2003, 13:11
Origineel gepost door BigLipsJagger Ja,daar heb je gelijk in! Maar ik bedoelde eigenlijk die echte grote jongens net als de Petronas Towers(iets van 450m ofzo) in Kuala Lumpur,Empire State Building in New York,Sears tower in Chicago,Bank of China in Hong Kong,en de op 1 juli 2003 voltooide Tapei Financial Center in Tapei(Taiwan),enz de empire stat building bestaat niet meer :D :zwaai: