Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zaal Utrecht Zuid

tempted_2_touch
25-11-2006, 01:32

hoe is die mensen vertel er meer over ben er nooit geweest is voor een vriendin :D

tempted_2_touch
25-11-2006, 11:46
up

Selina24
25-11-2006, 20:18
Nee meid, echt niet aan te raden. Het is oud, en er is weinig aan gedaan, best muf, echt van dat oude houten gebeuren. zou daar ook mijn henna avond houden, maar heb het toch maar in AC restaurant De Meern gehouden, voor dezelfde prijs als utrecht-zuid, maar een wat luxere zaal. En kwa drankjes, bij Utrecht-zuid mag je per persoon maar 6 drankjes geloof ik. Dat is wat hij tegen me zei, heb van anderen begrepen dat hij achteraf een berekening gaat maken met je over de drankjes dat de gasten extra hebben gedronken. Het eten schijnt ook niet goed te zijn, het wordt gekookt door de eigenaar (een nederlander) wel gewoon marokkaans, maar niet echt lekker en te weinig. Dit is wat ik gehoord heb van derden, ik heb het niet zelf ervaart, het enige wat ik zelf heb vernomen is dat de zaal niks bijzonders is. Dit alles deed mij besluiten om zelfs mijn henna feest niet daar te houden. AC restaurant is wel een aanrader. Succes!