Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Make-up

Pagina's : [1] 2 3

liquiddreams
24-11-2006, 23:44

Ligt het aan mij, of zijn de meeste bruidjes altijd zo zwaar opgemaakt. Ik hou zelf niet van hele opgemaakte bruidjes, maar vaak zie ik dat de Marokkaanse meiden in het algemeen veeeeeels te zwaar opgemaakt zijn. Hele witte foundation en dan hele rooie wangen, af en toe lijken het net clowns. Hebben de bruidjes niks te zeggen als ze worden opgemaakt door de zianas of vinden ze het zelf mooi. Graag even jullie mening hierover. Bedankt:D

s0fiia_
24-11-2006, 23:46
Dag meid.!* Ik vind het ook heel overdreven, toen ik ging trouwen . ! * Ik had alleen wat foundation voor een egale huid, en lichtjes opgemaakt . ! * Is zo overdreven lelijk . ! *

Bloemke
24-11-2006, 23:47
Ligt het aan mij, of zijn de meeste bruidjes altijd zo zwaar opgemaakt. Ik hou zelf niet van hele opgemaakte bruidjes, maar vaak zie ik dat de Marokkaanse meiden in het algemeen veeeeeels te zwaar opgemaakt zijn. Hele witte fountion en dan hele rooie wangen, af en toe lijken het net clowns. Hebben de bruidjes niks te zeggen als ze worden opgemaakt door de zianas of vinden ze het zelf mooi. Graag even jullie mening hierover. Bedankt:D die tijd is allang passé... Ondertussen zijn er getalenteerde zianna's die de bruid wel mooi kunnen opmaken. Maar face it, als het bruidje helaas nu lelijk is, dan kan de zianna er ook niet veel aan doen om ze topmodel te laten lijken hé...:maf2:

player_4life
24-11-2006, 23:47
:hihi: Ligt het aan mij, of zijn de meeste bruidjes altijd zo zwaar opgemaakt. Ik hou zelf niet van hele opgemaakte bruidjes, maar vaak zie ik dat de Marokkaanse meiden in het algemeen veeeeeels te zwaar opgemaakt zijn. Hele witte fountion en dan hele rooie wangen, af en toe lijken het net clowns. Hebben de bruidjes niks te zeggen als ze worden opgemaakt door de zianas of vinden ze het zelf mooi. Graag even jullie mening hierover. Bedankt:D ewa beter dat ze met make-up zitten want dat doet werkelijk wonderen,anders zien ze er zo uit http://www.uglypeople.nl/?site=&page=&onderwerp=vrouwen&vergroting=3519132371063234146.jpg:hihi:

s0fiia_
24-11-2006, 23:53

:hihi: ewa beter dat ze met make-up zitten want dat doet werkelijk wonderen,anders zien ze er zo uit http://www.uglypeople.nl/?site=&page=&onderwerp=vrouwen&vergroting=3519132371063234146.jpg:hihi: :gniffel:

liquiddreams
24-11-2006, 23:56
Dag meid.!* Ik vind het ook heel overdreven, toen ik ging trouwen . ! * Ik had alleen wat foundation voor een egale huid, en lichtjes opgemaakt . ! * Is zo overdreven lelijk . ! * Ik hou van naturel, niet teveel make-up. sommige lijken echt net barbies:hihi:

liquiddreams
24-11-2006, 23:57
die tijd is allang passé... Ondertussen zijn er getalenteerde zianna's die de bruid wel mooi kunnen opmaken. Maar face it, als het bruidje helaas nu lelijk is, dan kan de zianna er ook niet veel aan doen om ze topmodel te laten lijken hé...:maf2: Nou ik was 2 weken geleden op een bruiloft en dacht even dat Bassie binnenkwam ipv een bruid:confused:

liquiddreams
24-11-2006, 23:58
:hihi: ewa beter dat ze met make-up zitten want dat doet werkelijk wonderen,anders zien ze er zo uit http://www.uglypeople.nl/?site=&page=&onderwerp=vrouwen&vergroting=3519132371063234146.jpg:hihi: :lol: Sommige zien er nog zo uit, zelfs met een laag make-up:moe:

Bloemke
24-11-2006, 23:59
Nou ik was 2 weken geleden op een bruiloft en dacht even dat Bassie binnenkwam ipv een bruid:confused: wuahahaha, dan had ze mij moeten nemen... dan had ze dat probleem niet gehad! en zou ze verschijnen als een bruidje dat het waard is om bruid genoemd te worden!!!:hihi:

player_4life
25-11-2006, 00:00
wuahahaha, dan had ze mij moeten nemen... dan had ze dat probleem niet gehad! en zou ze verschijnen als een bruidje dat het waard is om bruid genoemd te worden!!!:hihi: zo dan kwam ze zeker als adriaan binnen:(

liquiddreams
25-11-2006, 00:05
wuahahaha, dan had ze mij moeten nemen... dan had ze dat probleem niet gehad! en zou ze verschijnen als een bruidje dat het waard is om bruid genoemd te worden!!!:hihi: ja echt was niet normaal, zij heeft mij aan het denken gezet.

liquiddreams
25-11-2006, 00:06
zo dan kwam ze zeker als adriaan binnen:( :giechel: :giechel: Wat ben jij erg zeg:moe:

player_4life
25-11-2006, 00:06
ja echt was niet normaal, zij heeft mij aan het denken gezet. hoezo aan het denken gezet,je kan ook nog voor pipo de clown gaan als je bassie niks vond:hihi:

liquiddreams
25-11-2006, 00:08
hoezo aan het denken gezet,je kan ook nog voor pipo de clown gaan als je bassie niks vond:hihi: :lekkerpuh

tempted_2_touch
25-11-2006, 00:08

een goede visagist weet hoe het moet :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3