Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden met een normale/gemende gezichtshuid!! Even komen!

MissBrunette
24-11-2006, 19:56

[Welke dagcréme en/of nachtcréme gebruiken jullie en kunnen jullie mij aanraden? Ik wil iets dat me huid zacht en egaal maakt. :o]

berkania_zina
24-11-2006, 20:21
Nachtcreme nivea ;) Dat raad ik je aan ! Of dove ,ook heel goed en lekker :D

MissBrunette
24-11-2006, 20:23
Hoe heet ie? Er zijn zoveel verschillende.. :o En wat gebruik je als dagcréme, of doe je alleen nachtcréme?

Lalita
24-11-2006, 20:25
De lijn van normaderm werkt echt na 4 weken heb je een huidje zo zacht als een perzik en zo glas als een uhmmm tomaat haha. Ze verkopen het bij de apotheek, nadeel is wel dat de producten per stuk zo rond de 12 tot 14 euro kosten dus als je een zuiverende gel en een scrubgel en een dagcreme en nachtcreme en zo wilt kom je toch rond de 60 euro uit. Maar dan heb je ook wel wat:o

Lalita
24-11-2006, 20:26

Oja je hebt daar trouwens ook een soort set die je huid snel mooi moet maken voor 43 euro of zo, ga bij de apotheek kijken hebben ze dr ook een foldertje van. Mijn huid is trouwens gemend. Ik heb een beetje vettig langs me neus en op me wangen en ik krijg heeeel soms kleine puistjes op mn kin(die dan juist weer heel droog is is kei raar mja). Maar ik heb ook van die rode vlekken is echt irritant. Maar dit werkt er echt tegen.