Bekijk originele versie : Dit is dus abortus!!!
Whiterose1983
24-11-2006, 17:45
Sallaam moe3leekoem wa rahmatoellah beste broeders en zusters,
Ik wil jullie een filmpje laten zien over wat abortus dus WERKELIJK is.
Ik geef wel van te voren even een waarschuwing, als je een zwake maag hebt, en slecht tegen bloed etc. kan dan moet je het ook zeker niet bekijken. :hadj:
Mijn bevindingen, ik had nooit gedacht dat het zo zou zijn. Ik heb me er ook nog nooit een voorstelling van kunnen maken omdat het iets is waar ik absoluut op tegen ben. Mensen die dus ook niet precies wisten wat het inhoud je krijgt nu dus een beeld van hoe ze ongeboren kinderen op brute wijze vermoorden.....
Ik heb echt zitten huilen bij het zien van dit filmpje, Moge Allah swt de mensen meer wijsheid brengen en de mensen straffen die zich hier mee bezig houden.....
http://prolifetraining.com/WMV/Abortion-Pictures-high.htm
Rania_Tanger
24-11-2006, 17:56
Ik heb het al een keer gezien en geloof me ik wist niet wat ik zag. vond het zooo erg. je hebt eigenlijk geen idee wat een abortus precies inhoud maar met deze beelden......
Dit gebeurt er dus met een klein mensje. In het filmpje dat ik heb gezien was de fotus zo ontwikkeld dat je de handjes en beentjes kon zien. Ik weet niet wat voor beelden dit zijn maar 1 ding weet ik zeker wil het never nooit meer zien......
Whiterose1983
24-11-2006, 17:58
Ik heb het al een keer gezien en geloof me ik wist niet wat ik zag. vond het zooo erg. je hebt eigenlijk geen idee wat een abortus precies inhoud maar met deze beelden......
Dit gebeurt er dus met een klein mensje. In het filmpje dat ik heb gezien was de fotus zo ontwikkeld dat je de handjes en beentjes kon zien. Ik weet niet wat voor beelden dit zijn maar 1 ding weet ik zeker wil het never nooit meer zien......
Ja, dat klopt, je ziet echt al handjes voetjes en het hoofdje.... echt heel erg... :traan1: Ik snap niet dat mensen dit zomaar kunnen doen zonder geldige reden...
justmezina17
24-11-2006, 18:11
ooooooooh zo triestig zeker die muziek ik moest bijna huilen
riffialady17
24-11-2006, 18:45
ooh had ik al gezien en geplaatst hieroo
zo erg he :(
wortelsapje
24-11-2006, 19:25
Ja man, ergggggg. Ik kreeg tranen in mn ogen, zo erg. En dat muziekje maakt het inderdaad dramatischer. Echt, zo'n klein compleet mensje.
Ik vind dat abortus wel moet kunnen in bepaalde situaties. denk maar aan verkrachting en zo. was toen eerst ook gebeurt dat een meisje vaak werd verkracht door haar eigen vader en later zwanger van hem werd( is echt waar want ze hadden bloedtest gedaan). echt dan vind ik dat abortus moet kunnen. En over dat filmpje, daar klopt dus echt niks van want die laatste baby is echt geen abortus dat is gewoon een miskraam want die baby was zeeeker al 6 maanden oud en dan is abortus zwaar verboden.
ik had `t muziek uitgedaan en zo`n chinese tune afgespeelt, ik kreeg trek :moe:
babi panggang of tjap tjoj iemand? :likje:
Mocrodiddlina
24-11-2006, 21:27
Ik vind dat abortus wel moet kunnen in bepaalde situaties. denk maar aan verkrachting en zo. was toen eerst ook gebeurt dat een meisje vaak werd verkracht door haar eigen vader en later zwanger van hem werd( is echt waar want ze hadden bloedtest gedaan). echt dan vind ik dat abortus moet kunnen. En over dat filmpje, daar klopt dus echt niks van want die laatste baby is echt geen abortus dat is gewoon een miskraam want die baby was zeeeker al 6 maanden oud en dan is abortus zwaar verboden.
dat dagt ik ook al dat die laatste baby wat ouder is
Wejo voor die rest had ik ook geen woorden egt triets :( :jammer:
Je hebt gelijk in bepaalde situatie mag je een abortus plegen maar tog blijft het raar om je eigen kind te doden als het ware kan nog syeeds niet geloven wat ik net zag :eek: en wil het ook nooit meer zien
Siihem_88
24-11-2006, 22:13
nee dit is niet normaal, gewoon een baby:(
MissCasaouia_
25-11-2006, 13:22
:traan1:
Ik heb er gewoon geen woorden voor! Die handjes en voetjes..Een klein mensje dat is vermoord!
:(
MissCasaouia_
25-11-2006, 13:28
De laatste baby die in papier wordt gewikkeld is wel erg groot! Dat kan toch geen abortus zijn?!
Zo zielig allemaal..Ze hebben niet de kans gekregen om verder te groeien..Ik krijg er tranen van!:traan1:
Siihem_88
25-11-2006, 18:17
ja dat laatste stukje:s kan niet zo groot
Whiterose1983
27-11-2006, 13:18
Ja, ik die baby op het einde vond ik ook wel groot, maar Allahoea3lam wat daar mee is gebeurd. Maar de rest... dat is gewoon heel triest dat zo'n klein wezentje helemaal uit elkaar wordt gerukt in delen. Dat is gewoon te erg voor woorden... :traan1:
En tuurlijk heb je uitzonderingen, ik ontneem meiden die verkracht zijn niet het recht om abortus te plegen. Maar dan hoop ik ook wel dat het in een zeer vroeg stadia is en niet pas vanaf 3 maanden wanneer het al helemaal vorm begint te krijgen. Je kunt dan eerder een abortus nemen.
ik heb er geen woorden voor:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.