Bekijk originele versie : Een grote warboel.....my mind wants to explode
saidaaatje
24-07-2003, 22:44
Niets is meer zoals het is.....alles is veranderd.....waarom komen de slechte dingen in het leven altijd tegelijk....een grote warboel in mijn hoofd....niets lijkt meer te kloppen....het verschil tussen goed en slecht is vervaagd.....grenzen zijn verlengd.....
ziek....echt doodziek word ik ervan.....niemand lijkt naar je te luisteren omdat je maar 19 bent en dus niet recht van spreken hebt.....
moe...doodmoe word ik ervan.....
:blauwkus: Je bent jong...Je hebt weinig levenservaring..:rolleyes: My ass..:rolleyes:
:D
RIF_CHICKIE
24-07-2003, 22:47
Origineel gepost door saidaaatje
Niets is meer zoals het is.....alles is veranderd.....waarom komen de slechte dingen in het leven altijd tegelijk....een grote warboel in mijn hoofd....niets lijkt meer te kloppen....het verschil tussen goed en slecht is vervaagd.....grenzen zijn verlengd.....
ziek....echt doodziek word ik ervan.....niemand lijkt naar je te luisteren omdat je maar 19 bent en dus niet recht van spreken hebt.....
ik weet wat je bedoelt, heb precies hetzelfde!!
meid :goedzo:
saidaaatje
24-07-2003, 22:47
Origineel gepost door Chaimae
:blauwkus: Je bent jong...Je hebt weinig levenservaring..:rolleyes: My ass..:rolleyes:
:D
pcies ik ga echt flippen als mensen zoiets zeggen...ervaring heeft niets met leeftijd te maken..........
saidaaatje
24-07-2003, 22:49
Origineel gepost door RIF_CHICKIE
ik weet wat je bedoelt, heb precies hetzelfde!!
meid :goedzo:
At least I am not the only one......
pcies ik ga echt flippen als mensen zoiets zeggen...ervaring heeft niets met leeftijd te maken.......... ;) :D :Iluvu:
saidaaatje
24-07-2003, 22:55
;) :D :Iluvu:
je ondertekening is:goedzo:
RIF_CHICKIE
24-07-2003, 22:57
At least I am not the only one......
dat ben je zeker niet!! :D
je ondertekening is:goedzo:
Tnxx.... :o
saidaaatje
24-07-2003, 23:01
Tnxx.... :o
ur welcome sweety
_MaJesTeiT_
24-07-2003, 23:03
ach meiske......dingen gebeuren in het leven,
of je het nou wilt of niet, ze overkomen je..... :rolleyes:
Je denkt, wat is goed of wat is slecht?
Het leven kun je niet tegenhouden en vooral de leukste en de mooiste dingen van je leven, kun je niet tegenhouden. Ook al is je hoofd een beetje verwarrend, dat geeft niet. Laat alles op je heen komen en wat betreft goed of slecht, ooit zul je daarvoor een antwoord vinden en ooit zullen ze jou begrijpen...... ;)
liefs van mij :Iluvu:
saidaaatje
24-07-2003, 23:04
Origineel gepost door Saida
ach meiske......dingen gebeuren in het leven,
of je het nou wilt of niet, ze overkomen je..... :rolleyes:
Je denkt, wat is goed of wat is slecht?
Het leven kun je niet tegenhouden en vooral de leukste en de mooiste dingen van je leven, kun je niet tegenhouden. Ook al is je hoofd een beetje verwarrend, dat geeft niet. Laat alles op je heen komen en wat betreft goed of slecht, ooit zul je daarvoor een antwoord vinden en ooit zullen ze jou begrijpen...... ;)
liefs van mij :Iluvu:
I hope so sweety......
RIF_CHICKIE
24-07-2003, 23:05
Origineel gepost door Angel_eyz
Hhaha ik weet wat je bedoeld!!!
Een tijdje heb je het lekker rustig, en dan zeg je hamdoellilah alles gaat naar wens.
Maar dat komt er ook weer een tijd, dat je alle zeik in één krijgt!!
Je kan er helaas niks aan doen, gewoon voor je zelf opkomen!
Leeftijd maakt helemaal niks uit, jij hebt ook recht op spreken!
echt wel !! :jammer: tjah wat doe je eraan,
saidaaatje
24-07-2003, 23:06
Origineel gepost door Angel_eyz
Hhaha ik weet wat je bedoeld!!!
Een tijdje heb je het lekker rustig, en dan zeg je hamdoellilah alles gaat naar wens.
Maar dat komt er ook weer een tijd, dat je alle zeik in één krijgt!!
Je kan er helaas niks aan doen, gewoon voor je zelf opkomen!
Leeftijd maakt helemaal niks uit, jij hebt ook recht op spreken!
age ain't nothing but a number.....
RIF_CHICKIE
24-07-2003, 23:08
age ain't nothing but a number.....
was dat maar weaar mied! was het maar waar :traan:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.