Bekijk originele versie : Yeeeeeeeeeeeeeeeeeej
sun_sarah_shine
02-07-2002, 19:19
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ben ten Huwelijk Gevraagd !!!! By The Man I Love !!!!! :D:D:D:D
SweetxBaby
02-07-2002, 19:35
Origineel gepost door sun_sarah_shine
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ben ten Huwelijk Gevraagd !!!! By The Man I Love !!!!! :D
gefelisiteerd schat ik wens je een fantastisch leven toe en mogen al jullie wensen en dromen uitkomen inschallah
ik ben lekker de eerste die sarah heeft gefelisiteerd :stout:
sun_sarah_shine
02-07-2002, 19:37
????
naja bene cht ZO blij !!! alleen beetje jong !!! but i don't CARE..de hele wereld mag het weten :D:D:D
SweetxBaby
02-07-2002, 19:56
hoe oud ben je dan als ik vragen mag :D
sun_sarah_shine
02-07-2002, 19:59
hehehe 16 :S:S:S:S:S
Oh zo leuk meid. Van harte gefeliciteerd moge ALLAH jullie de aller gelukkigste maken. Ik hoop dat jullie de gelukkiste worden. En leeftijd maakt niet uit. Liefde kent geen leeftijd.
En hoe oud is hij dan????
sun_sarah_shine
02-07-2002, 20:40
OOOOH thank you honeys...jullie weten niet hoe blij ik ben !!!!!!!!
thank you so much !!!!!...:D:D.....
het zal nog wel ffetjes duren hoor !!!! maar het is wel officieel !!!!!!!!
:D:D
Bousaaaaa sarah
ja jij ook gefeliciteerd! scheit hebben ook al ben je jong! veel geluk...
veel liefs hanane!! xxxjes
madammeke
02-07-2002, 21:50
16 ???????????
je bent net van je poepluiertje af nu mag je er zelf 1 verschonen allatifffffff
Sarah, van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! :zwaai: ik ben blij voor je, al ken ik je niet... Geniet met zijn tweeen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.