Bekijk originele versie : Morgen
Eindelijk word mijn kleine mannetje besneden:banana: .
Hij is ondertussen al bijna 2,5 dus dat word ook wel eens tijd.
Dus morgen hebben we een lekker feestje:banana:
azinna
oem_mujahid2
24-11-2006, 14:34
Spannend, ik moet mijn zoontje ook nog laten besnijden hij is nu 1,5 jr maar wil het ook gedaan hebben.
Succes er sterkte voor morgen insha allah!!
Sanae_23_
24-11-2006, 14:41
O wat leuk meid, alvast Mabrouk en geniet van de dag.
geef je morgen gelijk een feestje?? je moet de kleine wel aandacht geven,
heel veel succes
:kus: San
Ja we geven gelijk feestje hebben we dat ook gelijk weer gehad;)
Maar zeker dat hij de hele dag bij mij op schoot zit.Als de andere niet aan de borst ligt:hihi:
Maar maak me nu toch wel een beetje druk om alles.Weet niet of je juist wel een luier om moet doen of niet:maf2: .
Maar hoor het morgen allemaal denk ik wel.
Zit nu de hele tijd naar hem te kijken .Hij weet niet wat er morgen te wachten staat:traan1: .
azinna
cherinaa
24-11-2006, 15:11
maak je maar niet druk schat. ze hebben er in principe niet zoveel last van. behalve als ze moeten plassen kan het wat branden. mijn zoontje liep gelijk al, toen hij werd besneden. zo zielig met de beentjes wijd lopen. maar hij was echt heel snel genezen.
mabrouk en geniet van je feest. en geef hem al je aandacht.
dat ga ik zeker doen hem al mijn aandacht geven;)
oem_mujahid2
24-11-2006, 15:17
Zou je dat nou wel doen een feestje geven, miskien dat jongetje komt net thuis, besneden met pijn laat hem lekker rustig zijn dagje doorkomen en geef hem een mooi kadootje.
Dat wou ik ook doen maar je weet familie:maf2:
oem_mujahid2
24-11-2006, 15:23
Dat wou ik ook doen maar je weet familie:maf2:
Ja ik begrijp het, een aantal van mijn schoonfam. zullen het ook belachelijk vinden als ik geen feestje ga geven maar ja lekker boeiend, ten eerste is niet van de soennah en ten tweede wil ik gewoon lekker rust voor mijn kindje ga het zelfs niet vertellen wanneer ik het ga doen. :)
hahaha eigenlijk had ik dat ook niet moeten doen maar dan weet ik zeker dat ik problemen ga krijgen.:maf:
Maar jah ik stuur iedereen weg als ik zie dat het hem te veel word:hihi: .
oem_mujahid2
24-11-2006, 15:27
hahaha eigenlijk had ik dat ook niet moeten doen maar dan weet ik zeker dat ik problemen ga krijgen.:maf:
Maar jah ik stuur iedereen weg als ik zie dat het hem te veel word:hihi: .
Ja meid doe lekker rustig aan en denk aan jezelf en aan je zoontje;)
Dat zal ik zeker doen mijn zoontje heeft al zo veel meegemaakt in zijn jonge leventje dat ik alles voor hem doe. Als ik merk dat hij het zwaar heeft en niet leuk vind allemaal dan gaan ze echt gelijk weg:lekkerpuh .Maar inshAllah gaat alles goed
oem_mujahid2
24-11-2006, 15:32
Dat zal ik zeker doen mijn zoontje heeft al zo veel meegemaakt in zijn jonge leventje dat ik alles voor hem doe. Als ik merk dat hij het zwaar heeft en niet leuk vind allemaal dan gaan ze echt gelijk weg:lekkerpuh .Maar inshAllah gaat alles goed
Zolang ie kadootjes, snoep en aandacht krijgt zal ie het leuk vinden.:)
hihihih zeker weten mijn zoontje is trouwens helemaal niet kleinzeerig ofzo.Hij kan heel veel hebben dus heb vertrouwen erin dat hij niet echt last van zal hebben
Gefeliciteerd en hij groeit er wel overheen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.