Bekijk originele versie : Catering in Marokko-Fes
Salam,
Ik ben op zoek naar een cateringsbedrijf!
Ik ga namelijk in de zomer Inshallah trouwen in Marokko, Fes!
En zoals jullie weten moet je vroegtijdig reserveren!
En nou vraag ik me af wie daar weleens een cateringsbedrijf heeft ingehuurd, wat erbij inbegrepen zat en wat de prijs was!
En of jullie evt. foto's en telefoonnummers voor me hebben....
Jullie zouden me er heel erg mee helpen!
Als jullie ook tips hebben voor een leuke zaal in Fes dan zijn die ook welkom!
Alvast bedankt!.
miss_burberry
24-11-2006, 17:15
Genoeg zalen in triq Immouzer.. Mooie villa's..
Qua catering is Rahal heeeel goed.. Staat hoog in heel Marokko, en ze hebben ook een vestiging in Fes, ook in triq Immouzer..
http://www.rahal.ma/contact.htm
:D
miss_burberry
25-11-2006, 13:35
Hey meid!
Rahal ken ik wel, maar is veelste groot joh!
Ik had dit jaar een bruiloft daar, was echt heel mooi!
Maar alleen als je heel veel mensen uitnodigd, en dat hadden die mensen dus niet gedaan en dan ziet dat er ook niet uit!
Leek heel leeg terwijl er toch wel ruim 400 mensen waren:haha:
Bijna iedereen zat in die tuin op zo'n groot scherm de bruiloft te volgen omdat het zo warm was! En die zaal binnen was nog niet eens halfvol:maf: is toch jammer!
Wil wel zoiets maar dan iets kleiner! Weet jij hoe ik contact op kan nemen met een van die eigenaren van die andere zalen in triq Immouzer??
En nog bedankt voor die site:D
Ik bedoelde niet de zaal van Rahal, maar alleen hun catering.. Die kan je ook apart inhuren.. Maar hun zaal is idd bigggggg :hihi:
Maar genoeg andere mooie zalen en villa's die wel airco hebben :maf2:
Ik heb geen nummers helaas, ik weet niet of je naar marokko gaat om persoonlijk langs te gaan en de zalen te bekijken.. Dat zou ik wel doen..
Of als je een familielid hebt in Fes, die even het een en ander kan na vragen..
:D
miss_burberry
26-11-2006, 13:10
Ik zou niet al te lang wachten met reserveren.. De leuke en mooie dingen zijn snel volgeboekt.. Hopelijk kan je moeder in de kerstvakantie gaan.. Dan ben je zeker wel op tijd en kan je kiezen uit verschillende zalen en negafat.. En ook de band moet je vroeg reserveren.. En eventueel issawa :banana:
Als je tot de zomer wacht dan is alles vol en moet je het met de restjes en b-keus dingen doen.. Layster :hihi:
JasmienTjee
26-11-2006, 13:15
Ik Ken Wel Een Leuk Cateringbedrijf!
Wij Komen Uit Fes,, Dus Weet Wel Wat Je Ongeveer In Fes Kan Vinden!
Als Je Meer Wil Weten PM Maar!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.