Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan Vriendschap falen..

Pagina's : [1] 2 3

camjo
24-07-2003, 20:22

En wanneer is de vriendschap gedaan voor jou.. échte vrienden zijn zeer zeldzaam..dat weet ondertussen bijna iedereen..en toch is vriendschap zo verleidelijk om er in te geloven..je geeft als het ware je zelf over aan vriendschap..en soms blijf je er in geloven..terwijl iets aan je knaagt..je voelt dat er iets niet 100% zit.. is het omdat je niet wilt geloven dat het niet gemeend is..of is het omdat je denkt dat ook vriendschap ups en downs heeft..en dat je het maar neemt zoals het is. Kan vriendschap falen..om daarna weer gezond te worden. Of..éénmaal de vriendschap gefaald heeft..is er geen weg meer terug. Vriendschap...is het voor iedereen weggelegd. Ewa vrienden..euhhh, mag ik dit wil zeggen.. Spreek erover..wat zegt je gevoel hierover..

camjo
24-07-2003, 20:36
Vrienschap... Je kunt contacten hebben en dat is best wel fijn Maar ook vrienden hebben die er voor je zijn... Een ieder heeft wel een 'losse' kennis maar dat is nog geen vriend Je moet een vriend zelf wezen Dan heb je een vriend verdiend... Op één hand kun je ze meest tellen Want vrienden zijn zo schaars maar eigenlijk is één al genoeg, die moet je zoeken met een kaars... Niet van mij hoor :D ..internet ;)

camjo
24-07-2003, 20:39
Verloren vriendschap Merk dat je me met schrome schreden mijdt Ieder nieuw gesprek opnieuw vermijdt. Onze vriendschap lijkt plots heel beroerd De herinneringen laat je onaangeroerd. Ik moet deze gevoelens kwijt Je bent een man, een rariteit. Onze vriendschap lijkt meer op durven en kunnen Maar merk je dan niet de verschillen? Durf nergens nog op te hopen Onze vriendschap lijkt reeds lang verzopen.

camjo
24-07-2003, 20:42
Mis je! Waarom ben je zó lang weg en hoor ik helemaal niets Is er íets verkeerds gegaan, en hoor ik daarom niets? Ik mis je sterke armen echt en ook je lieve lach Jouw woorden die muziek toch zijn, of heb je tegenslag? Laat alsjeblieft iets van je horen want 'k maak me ongerust, Een briefje, of een belletje... Of doe je dit bewust? Misschien ben ik nu uit je hoofd want weken lijken jaren Ik heb toch echt in jou geloofd Kun jij me iets verklaren???

camjo
24-07-2003, 20:45

Tijd minuten kruipen moeizaam vooruit urenlang lig ik te wachten grijpend naar seconden ze vertellen me een traag verhaal de tijd tikt voort zonder stoppen zonder troost langzaam vallen m'n ogen dicht een schemering zonder licht een geruisloos gaan voorbij de rand van vandaag een binnenglippen van een zacht huilen een droom om in te schuilen ik ben weg stop, zegt de tijd ik neem je mee niemand merkt m'n afwezigheid tik tik tik...

Chaimae
24-07-2003, 20:46
Als er nooit vriendschap is geweest kan het ook nooit falen....:(

simpele_dame
24-07-2003, 20:53
Ik denk dat ieder mens gedurende zijn leven meerdere 'hechte vriendschappen' heeft. Als ik voor mij zelf spreek dan realiseer ik me dat ik wel eerder heb gedacht dat een vriendschap voor altijd stand zou houden maar dat in de praktijk niet zo is. Naarmate je in verschillende levensfases komt veranderen je behoeftes en daarmee de eigenschappen die je in een vriendschap zoekt. Ook kan je bij iedere vriend iets anders halen; bij de een de gezelligheid, bij de ander een goed gesprek en bij weer een ander ben jij misschien 'de redder in nood'. Wat ik zelf zie is dat hechte vriendschappen pas echt op de proef worden gesteld op het moment dat een van de goede vrienden een serieuze relatie krijgt. Vaak bekoelt de vriendschap dan...

camjo
24-07-2003, 20:54
Vriendschap in de mist vriendschap is als rijdende auto's er zijn verschillende merken verschillende karakters die auto's botsen tegen elkaar meningsverschillen de ene heeft een grotere auto dan de andere egoverschillen er kunnen ook kettingbotsingen ontstaan en niemand weet van iets iedereen heeft er elkaar de schuld aan iedereen had moeten opletten auto's worden ook kapot gereden vriendschappen gaan stuk dan heb je nog de oldtimers de oude kameraden die het goede voorbeeld geven en treuren om de heen gegaande vriendschap waarop wachten we nog de brokken te lijmen men heeft maar één kans het goed te maken met de in de mist verdwenen vriendschap Van Spierpijn Liefde

Enzy
24-07-2003, 20:58
nou 1 heb je wel gelijk in, want als vriendschap eenmaal is gefaald, dan is er geen weg terug, zo heb ik tenminste vaak ervaren...:verdriet: of ligt het toch aan de mensen...????????????:jammer:

camjo
24-07-2003, 21:01
Origineel gepost door Chaimae Als er nooit vriendschap is geweest kan het ook nooit falen....:( Dat is het...maar je hebt ook verdoken vriendschap..alleen omdat je dit of dat hebt..maar éénmaal dat je het niet meer hebt..verlaat de vriendchap je zo snel..zoals het gekomen is..

camjo
24-07-2003, 21:04
Origineel gepost door simpele_dame Ik denk dat ieder mens gedurende zijn leven meerdere 'hechte vriendschappen' heeft. Als ik voor mij zelf spreek dan realiseer ik me dat ik wel eerder heb gedacht dat een vriendschap voor altijd stand zou houden maar dat in de praktijk niet zo is. Naarmate je in verschillende levensfases komt veranderen je behoeftes en daarmee de eigenschappen die je in een vriendschap zoekt. Ook kan je bij iedere vriend iets anders halen; bij de een de gezelligheid, bij de ander een goed gesprek en bij weer een ander ben jij misschien 'de redder in nood'. Wat ik zelf zie is dat hechte vriendschappen pas echt op de proef worden gesteld op het moment dat een van de goede vrienden een serieuze relatie krijgt. Vaak bekoelt de vriendschap dan... Vriendschappen op maat..bedoel je dit dame..of vriendschap verdeelt over verschillende personen..dat kan toch niet zijn..

Chaimae
24-07-2003, 21:05
Origineel gepost door Mohammed Justice Dat is het...maar je hebt ook verdoken vriendschap..alleen omdat je dit of dat hebt..maar éénmaal dat je het niet meer hebt..verlaat de vriendchap je zo snel..zoals het gekomen is.. Vriendschap verlaat je niet...Mensen verlaten je...Vriendschap is iets tussen twee mensen....Zodra de mensen je in de steek laten....Dan is er geen vriendschap....Verdwijnt gewoon....Als het er al ooit was... :( Lachen om een grap Huilen om de verloren vriendschap Een verkeerde indruk bij een vriendelijke handdruk De woorden vriendschap hebben weinig betekenis meer Een droom die verstoord werd keer op keer Nu ben ik eindelijk wakker maar nou voel ik me een zielige stakker Sinds ik leef heb ik het nooit echt gevoeld tenminste niet zoals het is bedoeld Iets wat je niet kent kan je niet missen Maar het doet pijn om er steeds naar te moeten gissen

camjo
24-07-2003, 21:09
Origineel gepost door Enzy nou 1 heb je wel gelijk in, want als vriendschap eenmaal is gefaald, dan is er geen weg terug, zo heb ik tenminste vaak ervaren...:verdriet: of ligt het toch aan de mensen...????????????:jammer: Ik denk zo over...éénmaal het gefaald is..is er geen weg terug...ik kan het weten. Ik vind..als je zoveel energie, waarheid en waardigheid er investeert..en je later ervaart, dat je alleen gebruikt wordt..dan is alles gezegd vind ik.

camjo
24-07-2003, 21:14
Origineel gepost door Chaimae Vriendschap verlaat je niet...Mensen verlaten je...Vriendschap is iets tussen twee mensen....Zodra de mensen je in de steek laten....Dan is er geen vriendschap....Verdwijnt gewoon....Als het er al ooit was... :( Lachen om een grap Huilen om de verloren vriendschap Een verkeerde indruk bij een vriendelijke handdruk De woorden vriendschap hebben weinig betekenis meer Een droom die verstoord werd keer op keer Nu ben ik eindelijk wakker maar nou voel ik me een zielige stakker Sinds ik leef heb ik het nooit echt gevoeld tenminste niet zoals het is bedoeld Iets wat je niet kent kan je niet missen Maar het doet pijn om er steeds naar te moeten gissen Ja ok..de vriendschap van de mens(en) Jij bent nog jong...je hebt nog een hele leven voor je...ik heb het allemaal meegemaakt..het is goed geweest :D

simpele_dame
24-07-2003, 21:15

Origineel gepost door Mohammed Justice Vriendschappen op maat..bedoel je dit dame..of vriendschap verdeelt over verschillende personen..dat kan toch niet zijn.. Ik denk dat mensen van nature egoistische wezens zijn en dus alleen vriendschap zoeken met iemand waar ze 'iets' kunnen halen. Op het moment dat ze het gevoel krijgen dat ze er niets kunnen halen dan gaat men op zoek naar iemand waar ze wel weer 'iets' kunnen halen. Een hechte vriendschap is voor mij als mijn vriendin me volledig accepteert met zowel mijn plus- als minpunten. Iemand die kritisch naar je durft te zijn en waarvan je kunt leren. Waarop zoeken vrienden elkaar uit denk jij? Geloof je dat er altijd een stukje eigenbelang bij komt kijken of hoeft dat niet altijd?

Pagina's : [1] 2 3