Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : te koop

Pagina's : [1] 2

mourie
24-07-2003, 20:15

wat vinden julie hier van dat de arabieren te koop zijn ze doen ales voor geld of niet soms wat ik gezien heb de laatste tijden laat mij diet denken wat denken julie hier van ik heb het niet over marokaanen maar over de familie van saddam :confused: familie van saddam

KoRnOnTheCops
24-07-2003, 20:17
zo erg zullen ze ook wel niet te koop zijn, ik bedoel: De VS zullen Saddam vast wel een oprotpremie beloofd hebben, want dat is veel goedkoper dan zo'n oorlog

mourie
24-07-2003, 22:26
Origineel gepost door Amazoeloe Hoe naief kun jij zijn ? Saddam is een ARGUMENT voor een oorlog. Nieuwe wapens uittesten , op volle toeren draaiende wapenindustrie , versterking van de postie van Israel , machtsvertoon , enz. Wat de kosten van die oorlogen betreft , die worden volledig terugbetaald met intrest door Irak zelf of denk jij dat de eenvoudigste nutsvoorzieningen in Irak nog altijd niet hersteld zijn door de voortdurende aanslagen op Amerikaanse soldaten ? Irak betaald haar eigen verwoesting net zoals Saoudi-Arabie dat in 1991 deed. Denk jij echt dat de VS zo idealistisch zijn om een dictator ten val te brengen die notabene zijzelf aan de macht hebben geholpen ? Kornonthecops de westerse journalistiek is geen knip voor haar neus waard. Verdraaingen en misleidingen en verkoop- en kijkcijfers , daar draaien ze om. AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN tien tien tu vie ancor comment va tu toujour aussi critiek que toujour asque tu est vraiment anti semit come tu donne

mourie
24-07-2003, 22:52
waarom ik frans schrijf is omdat ik ooits een bericht heb gescherven en ik kreeg critiek omdat ik niet goed genoeg nederlands kon schrijven dus vanaf daar geef ik aan amazoelo in frans antwoord daarom ik vroeg hem of hij nog steeds zo critiek is

grendel
24-07-2003, 23:06

:zwaai: :zwaai: Origineel gepost door Amazoeloe Tegenwoordig is alles te koop , zelfs Arabieren. Het is juist die corruptie (waarin het westen trouwens uitblinkt) die alles naar de knoppen helpt. AMAZOELOE DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN Wat een verhelderende analyse......... mijn neefje van 6 zei net hetzelfde,... en hij leest alleen de Donald Duck,... ;) :zwaai: :zwaai:

Willemien
24-07-2003, 23:19
Origineel gepost door grendel :zwaai: :zwaai: Wat een verhelderende analyse......... mijn neefje van 6 zei net hetzelfde,... en hij leest alleen de Donald Duck,... ;) :zwaai: :zwaai: .... niet zo arro grendeltje, niet iedereen heeft van die supeslimmee neefjes als jij .. intelligentie is grotendeels erfelijk .. weet je toch .. opschepper ;) :zwaai:

grendel
24-07-2003, 23:29
Origineel gepost door Willemien .... niet zo arro grendeltje, niet iedereen heeft van die supeslimmee neefjes als jij .. intelligentie is grotendeels erfelijk .. weet je toch .. opschepper ;) :zwaai: Willemientje, engeltje van me,......... :D Bescheidenheid siert een mens en zeer zekers Grendeltje. Arrogantie is een eigenschap die ik verafschuw,....... voor arrogant gedrag denk ik dat we ons beide beter kunnen richten tot mijn grote vriend Amazoullou,........ ook al heeft hij mijn sympathie, ongeacht zijn "verkeerde opmerkingen",........hij heeft iets vertederends,.... ;)

Willemien
24-07-2003, 23:39
:engel: grendelje ... voor een duivels stripfiguurtje val je best mee ... :p http://ew2.lysator.liu.se/loth/r/c/rclark/grendel.jpg

grendel
24-07-2003, 23:47
Origineel gepost door Willemien :engel: grendelje ... voor een duivels stripfiguurtje val je best mee ... :p http://ew2.lysator.liu.se/loth/r/c/rclark/grendel.jpg ;) http://www.thewatchers.net/abp/gallery/grendel/grendel_magnet.jpg

Willemien
24-07-2003, 23:57
http://www.thewatchers.net/abp/gallery/grendel/grwctpb.jpg

grendel
25-07-2003, 00:36
http://209.95.35.130/images/zones/grendel/grendel_image.gif ....... :D ;)

rnaj
25-07-2003, 09:33
Origineel gepost door mourie wat vinden julie hier van dat de arabieren te koop zijn ze doen ales voor geld of niet soms wat ik gezien heb de laatste tijden laat mij diet denken wat denken julie hier van ik heb het niet over marokaanen maar over de familie van saddam :confused: familie van saddam Hadden jullie dat niet even wat eerder kunnen vertellen, Arabieren te koop. Waar kan dat, en welke leeftijds categorieen zijn er deze week in de aanbieding ;)

Willemien
25-07-2003, 09:36
Origineel gepost door rnaj Hadden jullie dat niet even wat eerder kunnen vertellen, Arabieren te koop. Waar kan dat, en welke leeftijds categorieen zijn er deze week in de aanbieding ;) ... als ik het goed begrijp gaat het over familie van Saddam .. vanwaar je interesse ... ben reuze benieuwd :D

Jupiter
25-07-2003, 09:39
Origineel gepost door rnaj Hadden jullie dat niet even wat eerder kunnen vertellen, Arabieren te koop. Waar kan dat, en welke leeftijds categorieen zijn er deze week in de aanbieding ;) Hij heeft het over de Arabische raspaarden. Hij vindt het jammer dat ze voor die ezeltjes van de familie van Saddam ook zoveel geld bieden......... :D

rnaj
25-07-2003, 09:42

Ik zou het wel prettig vinden als mijn toilet iedere dag grondig wordt geschrobt zou worden. Dus als ik ergens voor een zacht prijsje ergens een Arabier op de kop kan tikken. Maar ik kan ook nog wel even wachten op het failliet van de AEL, dan zakt de prijs misschien nog iets.

Pagina's : [1] 2