Bekijk originele versie : Vraagje..
loubiaaa
24-11-2006, 10:01
Ik heb een compaq pc..van 2001 volgens mij
Maar deze pc heeft geen ingang voor een antenne voor draadloos internet.. Nu heb ik gezien dat zo'n antenne ook bestaat in de vorm van een usbstick..We hebben als router sitecom..moet mijn usbstick ook van sitecom zijn?? Werkt zo'n ding uberhaupt wel??
Alvast bedankt ;)
Ik weet 300% Zeker dat jou pc wel een PCI slot heeft voor een Draadloos netwerkkaart heeft...:p
Maar oke met usb stick kan het ook, en nee het hoeft niet perse van sitecom te zijn..:o
loubiaaa
24-11-2006, 11:45
Ik weet 300% Zeker dat jou pc wel een PCI slot heeft voor een Draadloos netwerkkaart heeft...:p
Maar oke met usb stick kan het ook, en nee het hoeft niet perse van sitecom te zijn..:o
Wat is een PCI slot a 3ibad'lah en waar kan ik em vinden dan :(
Dus k kan gewoon voor n ander merk kiezen...Ennuh nog 2 vraagjes? Hoe duurder hoe beter of nie? Waar moet ik op letten..? :D
Ik ben die raadsel nog nie vergeten jabir..:o heb je t antw. al :hihi:
Die zit aan de binnekant van je pc. Je hebt wel een beetje verstand daarvoor nodig. MAar ik raad jou een USB stick aan. Dat is makkelijker, sneller, en heeft niet zoveel computerkennis nodig..:)
Nee nog niet..:o
loubiaaa
24-11-2006, 11:49
Die zit aan de binnekant van je pc. Je hebt wel een beetje verstand daarvoor nodig. MAar ik raad jou een USB stick aan. Dat is makkelijker, sneller, en heeft niet zoveel computerkennis nodig..:)
Nee nog niet..:o
Denk dat dat idd veel praktischer is voor moi :hihi:
Maar moet die usbstick nog iets speciaals hebben? een GB ofso?
Jammer :jammer:
Nee je plugt hem erin. Je instaleert hem en klaar is kees..
loubiaaa
24-11-2006, 11:55
Okee dankjewel :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.